neděle 4. února 2024

Spotřebováno | Leden 2024

Krásnou neděli!

Vítám vás u nového videa, tentokrát nabušeného prázdnými obaly. Jestli máte rádi závěrečné souhrny a minirecenze, tak dnes si opravdu přijdete na své, protože tu mám lednové Spotřebováno s pár kousky ještě z minulého měsíce/roku a to znamená jediné: opravdu velkou hromadu kosmetiky!!


Celkem tu máme 40 kousků, což je teda sakra slušná nálož. Je tu od každého něco - tělovka, vlasovka, pleťovka a část tvoří i dekorativní kosmetika díky menší čistce, kterou jsem hned začátkem roku dělala.. 



Sprchová pěna You Are Berry Sweet - Balea - byla za ty peníze velmi fajn (kupovala jsem ve slevě asi za 25 Kč). Udělá bohatou peřinku, se kterou je radost se sprchovat. Voní po malinách, a i když je vůně trochu umělá, čichové buňky příjemně podráždila a osvěžila. Za mě dobrý a bez obav půjdu do další pěny této značky. Hodnocení: 4/5.

Sůl do koupele Love Is In The Air - Beauty Jar - velmi intenzivní až omamná, květinová vůně podráždí vaše smysly. Provoní koupelnu a následně je lehce cítit i z pokožky. Růžová sůl i trochu zbarví vodu a zejména zjemní pokožku. Tohle byl opravdu smyslný relax. Hodnocení: 4/5.

Balistika Flower Power - Beauty Jar - od téhle balistiky nečekejte žádné efekty (zklamání pro dítě), ale nemine vás krásná vůně růží a okvětní plátky ve vaně. Pokožka je opět zjemněná, takže pro mne to zážitek byl. Hodnocení: 4/5.

Třpytivý pudr do koupele Girl's Dreams - Beauty Jar - nejméně mě pak zaujal třpytivý pudr, kde se bohužel žádný třpytivý efekt moc nekoná a kromě toho je i vůně velmi slaboučká. Plus má pudr snad jen za obsah mandlového oleje a vitaminu E, které pokožku zvláční a lehce až vyživí. Hodnocení: 2,5/5.

Pěna do koupele Melonen Liebe - Isana - jednalo se o tekutou pěnu v sáčku, která krásně melounově voněla a udělala bohatou pěnovou peřinu. To se nám doma líbilo, samozřejmě :D Nebylo to špatné, i když soli mám raději. Hodnocení: 3,5/5.

Soli do koupele (Me Time, Velvety Flower, Magic of Christmas) - Isana - je třeba k nim něco dodávat? Dokonalé vůně (zejména Velvety Flower je krásná, smyslná květinovka!), obarvená voda, trocha i té pěny, zjemněná pokožka a nízká cena. Miluju je, ale to už víte :) Hodnocení: 5/5.

Sůl do koupele Sooo Gemütlich - Dresdner Essenz - je také velmi příjemnou záležitostí! Škoda, že se tato konkrétní varianta v drogériích letos v zimě neobjevila :( Je to totiž dokonalá, taková domácká vůně.. trochu jako vyprané prádlo. Pokožku také pěkně zjemní, vodu trochu obarví.. je to zážitek. Hodnocení: 5/5.




Pěna na holení s avokádovým olejem - Balea - v podstatě už nekupuji žádné jiné, tyto Baleácké za třicet kaček jsou plně dostačující. Točím jen různé parfemace, které se objevují v průběhu roku v limitovaných edicích.. Udělají bohatou pěnu, chloupky zjemní.. Jednoduše fungují, jak mají. Tato konkrétně obsahuje avokádový olej a je v sortimentu celoročně. Hodnocení: 5/5.

Tělové mléko s oleji - Balea - už jsem ukazovala víckrát, takže se k němu nechci nějak dlouze vracet. V minulém Spotřebovánu byla verze s mandlovým olejem a teď tu mám verzi s arganovým olejem a vůní třešní. Vůně je to vážně věrohodná a pěkná, poměrně intenzivní a chvíli se na pokožce drží.. Ale co je důležité, je ta pěkně vyživená pokožka díky vysokému procentu olejů v obsahu a zároveň taková textura, která se v mžiku vstřebává a pokožku neulepí ani neumastí. Je jednoduše boží a nízká cena (40 Kč) je jen třešničkou na dortu :) Hodnocení: 5/5.

Parfém Veronika - Nefrito - co se týče typu vůně, tak velmi zajímavá a pěkná kombinace. V prvních tónech broskev, v posledních naopak tonka a vanilka. Všechny tyto tóny jsou moji favorité, takže mým čichovým buňkám sedla. Ale bohužel její výdrž mne dost uzemnila, protože i když slibuje dlouhodobou výdrž a zaručuje vysoké procento esenciálních složek, tak já ji po půl dni ani trochu necítila (a to třeba ani z oblečení). Za mě zklamání bohužel a vzhledem k vyšší ceně vím, že ji znovu nepotřebuji. Hodnocení: 3/5.

Balzám na tělo, obličej a vlasy Famille Bio - Yves Rocher - ideální pomocník pro sušinky! Může jej celá rodina a promastí opravdu dokonale! Jedná se o hodně výživný balzám, který sice zanechá pokožku mastnější, ale pokud dáte v menším množství, není to žádná tragédie a suchá pokožka se vám za to odmění. Může jej využívat celá rodina (včetně dětí od tří let), provoní vás vůně jablek. Za mě super zimní pomocník. Hodnocení: 4/5.

Antiperspirant Shower Fresh - Rexona - spreje Rexona kupuji opakovaně dlouhá léta, takže nic nového pod sluncem. Nedráždí v podpaží, mají svěží parfemace a hlavně fungují. V méně náročné dny mi stačí samostatně a když vím, že mě čeká nějaká větší fuška, přidám jednoduše nějaký tuháč. Nevidíte naposledy. Hodnocení: 5/5.




Vlasový peeling Happy Scalp - Beauty Jar - už jsem vám také cpala na sítích i ve videích tolikrát, že se mi tu nechce znovu básnit :D Jeden z nejlepších, možná asi i nejlepší vlasový peeling, jaký jsem kdy měla. Bílá pasta obsahuje jemná zrníčka a ta se vcelku snadno dostanou k pokožce hlavy, kterou krásně vyčistí a odmastí. A ty vlasy potom.. krásně nadýchané, jemné, lesklé.. Radost pohledět. Budu kupovat znovu, hned jak se zase naskladní. Hodnocení: 5/5.

Šampon na vlasy Anti-Chute - Yves Rocher - co se týče účinků, tak jednička s hvězdičkou. Letošní podzim jsem asi i díky této péči přežila bez výrazných změn v háru, takže super a mám ohromnou radost. Bohužel ale uživatelsky mi to vůbec nesedlo, protože po šamponu se mi mastily vlasy neuvěřitelnou rychlostí. Už druhý den jsem měla vlasy zplihlé a potřebovaly zase umýt a na to já už jednoduše nejsem zvyklá :D Kvůli posílení vlasů jsem to přežila, ale dlouhodobě bych to asi nechtěla. Hodnocení: 3/5.

Kondicionér na vlasy Anti-Chute - Yves Rocher - doplňoval vcelku slušně šampon. Vlasy po něm byly hezky lesklé, uhlazené a šly snadno rozčesat. Neplihly po něm nijak více než po šamponu, takže sám o sobě dobrý.. Hodnocení: 4/5.




Pleťová maska s bílkem/lanýžem/kaviárem - Action - nemám je poprvé a pravděpodobně ani naposledy, protože za těch pár korun udělají slušnou službu. Na obličeji hezky drží, jsou nacucané akorát, pokožku osvěží a hydratují. Po sundání sice pár minutek lepí, ale rychle to ustává a pleť je pak už jen krásná. A stojí asi dvacku. Hodnocení: 4/5.

Bublinková plátýnková maska - Action - byla také velmi příjemná. Na plátýnku začne sérum probublávat, což příjemně lechtá po celou dobu působení :D Pleť ale hezky vyčistí, po sundání se maska ještě oplachuje, takže nezůstává ulepená ani umaštěná. Jen krásně čistá, hebká a jemná. Klidně vezmu znovu, pokud ji ještě potkám. Hodnocení: 5/5.

Pleťová maska Feeling nuts! - SkinBliss (Action) - výživnější maska, která však i přes mandlový olej nebyla nijak obtěžující, pleť nezaplácla ani neumastila. Krásně jemně voní. Plátýnko také dobře sedělo, nacucané bylo akorát. Po sundání se sérum plně vstřebalo, pleť hezky nacuclá a pružná. Opět maska za dvacet kaček, takže není o čem. Hodnocení: 4/5.

Oční zahřívací maska Steam - Action - mám již poněkolikáté, protože mě ten hřejivý efekt prostě baví! Vždycky si při tom parádně odpočinu a líbí se mi to více než ledové polštářky :D Stojí zase asi dvacku a v balení jsou dvě, takže budu kupovat znovu, dokud bude k dostání. Hodnocení: 5/5.

Okysličující hydratační maska Pure Algue - Yves Rocher - mne pro změnu nebavila skoro vůbec, proto jsem ji tu měla fakt dlouho.. Je to bezoplachová maska, která se však blbě vstřebávala a pleť mi vždycky akorát hrozně zaplácala. Ta pak byla umaštěná a celkově taková ublemcaná.. nedal se dávat make-up a když jsem třeba přejela po obličeji, tak se dělaly hrudky. Nakonec jsem se ji naučila oplachovat, ale pak byl efekt prostě nula nula nic.. Hodnocení: 2,5/5.




Odličovač očí s chrpou - Yves Rocher - další stálice, kterou tu vídáte pravidelně, takže nemá cenu se nějak dlouze rozepisovat. Nejlepší odličovač ever, který snadno a rychle odstraní veškerý make-up včetně voděodolného, nedráždí v očním okolí, nedělá mlhu a balení dlouho vydrží. Hodnocení: 5/5.

Čistící gel na pleť s tea tree olejem - Australian Bodycare - se mi také osvědčil a mohu doporučit. Je určený pro smíšenou a aknózní pleť, ale podle mě neublíží nikomu. Pleť není nijak podrážděná ani vysušená, naopak hezky jemná a perfektně dočištěná. Bavil mě a jsem ráda, že tu mám ještě jedno balení. Hodnocení: 5/5.

Zklidňující konopné sérum - Ryor - další velmi fajnový kousek pro citlivky. Sérum je krémovější, takže samo o sobě zvládne hezky hydratovat a hlavně pleť rychle zklidní. Já ho používala s chutí teď v mrazech, kdy dostává pleť z přechodů mezi teplem a zimou hodně zabrat. A s tímhle? Žádné problémy nebyly. Je bez parfemace a věřím, že ho (nejen) citlivá pleť ocení. Praktická pumpička je další plus. Hodnocení: 5/5.

Bio směs olejů - Opio - top, top, top!! O tom už jsem řekla tolik, že zas nechci trapčit, ale tohle doporučuji všem vyzkoušet! Ty oleje prostě umí divy a vaše pleť to vážně ocení. Krásně nabombí pleť a ta je na první pohled prostě krásná.. rozjasněná, vyhlazená, svěží.. jednoduše jak má pořádnou výživu a nic ji nechybí, je to znát. Moc fajn kousek, který si plánuji pořídit znovu. Hodnocení: 5/5.

Obnovující péče (Cica krém) - Yves Rocher - další hodně povedená záležitost, kterou doma potřebujete. Bariérový krém do každé rodiny! Ideál do mrazu, protože cica krém vytvoří bariéru a udrží vlhkost v pleti. Příjemná jablíčková vůně, snadno vstřebatelná textura a i když tu "bariérovou" vrstvu lehce cítíte, nijak neobtěžuje. Používala jsem na něho bez potíží i make-up nebo ho dávala naopak na noc pro regeneraci pleti. Hodnocení: 5/5.



Top coat Insta-Dri - Sally Hansen - opět stálice u mne doma, už mám další dvě balení. Je jednoduše nejlepší. Ihned po natření zasychá a nehty vytvrdí. Udělá lesklý, gelový finiš a prodlouží výdrž nehtů o několik dní. Se štětečkem se mi po těch letech také pracuje úplně bez potíží. Snad jen by mohl štěteček dosáhnout až na dno, abych tam nemusela nechávat a vyhazovat cca 2 ml produktu. Zas má obsah 13,3 ml, takže bez té trochy asi přežiju :D Hodnocení: 5/5.

Neonový lak na nehty - Orly - nejkrásnější neonka, jakou jsem kdy měla! Používala jsem ji teď několik let každé léto a nemohla jsem se ji nabažit. Nádherná barva, kterou budu nahrazovat jen těžko (na fotce ani trochu nevynikne). Výdrž průměr, ale od toho mám ten super top coat, že ano :D Jenže bohužel začal lak hrudkovatět, takže další léto už se mnou nedá :( Hodnocení: 4/5.

Lak na nehty Floral Vibes Glam - Bell Cosmetics - moc pěkný tělový odstín s perletí, který jsem používala hodně často, což je na něm i vidět. Myslím, že už ho zbývala jen trocha na dně, která samozřejmě za těch pár měsíců nepoužívání stihla ztuhnout, takže je čas se rozloučit. Jinak práce s ním byla dobrá a držel také obstojně, takže spokojenost. Hodnocení: 4/5.

Lak na nehty Colorama - Maybelline - tohle je opravdu stoletá záležitost, takže už opravdu nastal čas se rozloučit :D Ale ta mintová barva je dosud originál, který jsem nikde jinde nepotkala.. Dobře se lakoval, slušně kryl a výdrž ok. Dlouhé roky jsem byla s tímto lakem kámoška.. Hodnocení: 4/5.

Ultra Glossy Lip Gloss - Gabriella Salvete - lesklo-lesklý efekt, příjemný na rtech, hezky i voněl.. Jako lesk fajn, bohužel barva není nic pro mne, takže jsem jednoduše nebyla schopná ho včas spotřebovat. A teď už to není moc hygienické, je čas se rozloučit. Každopádně na léto jsem si ho sem tam užila ráda a pokud máte rádi podobné barvy, tak to není špatná volba. Hodnocení: 4/5.

Lesk na rty Lip Glow - Alcina - také moc příjemný lesk, který byl trochu hutnější, takže na rtech dobře držel. Perleťově růžový odstín moc hezky vypadal a celkově šlo o fajn záležitost, kterou jsem v létě občas vytáhla. Ale opět to není můj favorit na každý den, i když v posledních měsících jsem se fakt snažila a zamávala s ním, že je téměř spotřebovaný. Ha! Hodnocení: 4/5.

Olej na rty s růží - Milani - tohle jsem spotřebovala, ale stálo mě to veškeré sebezapření! Po růžích to voní, ale chuť je taková nahořklá. Výživu jsem nezaznamenala, působí to jako úplně obyčejný lesk. Ale opravdu úplně obyč, protože jsem místo hydratovaných rtů zaznamenala po celém dni leda tak pnutí. Díkybohu, že je pryč :D Hodnocení: 2,5/5.

Řasenka Glam&Doll False Lashes - Catrice - stálice a favorit a jedna z nejlepších řasenek v drogérii! S kartáčkem se mi perfektně pracuje, řasy jsou po jejím použití natočené, prodloužené a i v mém případě prostě pěkné. Miluju ji! Hodnocení: 5/5.

Miniřasenka do kabelky - Schminka - je velmi dobrý nápad, ale bohužel mi úplně nesedl kartáček, který mi řasy vždy hodně začernil a poslepoval. Barva je také taková tužší, takže jsem po ní sahala málo a doma už ji mám opravdu dlouho, takže je čas se rozloučit. Hodnocení: 2,5/5.

Tekuté oční linky Wonder Swipe - Manhattan - jsem použila všehovšudy pětkrát. Barva byla málo pigmentovaná, takže práce s tekutou linkou mě nebavila, proto se nečekaně stalo, že mi prostě vyschla. Naštěstí šlo o záležitost za pár korun z nějakého výprodeje.. Hodnocení: 2,5/5.

Make-up Foundation Drops - Makeup Revolution - je naopak jeden z TOP make-upů, co jsem kdy měla! Dělá dokonale fotoshopovou pleť a i přes to, že jde o kapátkový tekutý make-up, tak zajistí takové krytí, že budete koukat. Je opravdu vysoké, přesto nedělá na pleti nepříjemnou masku a vydrží od rána do večera. Za mě neskutečná pecka a jen mě strašně štve, že už není v prodeji. Mám tu naštěstí ještě jedno balení, ale co potom bez něho budu dělat, to fakt nevím... :( Hodnocení: 5/5.

Tak a jelikož mi přišlo video i sepsané poznámky dosti vyčerpávající, rozloučím se s vámi a budu doufat, že příští spotřebovanci už tak šílení nebudou.. :D

Znáte něco ze zmíněného? Zaujalo vás něco? 

4 komentáře:

  1. To je hodně slušný, já mám deset kousků, z toho čtyři jednorázové :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak tady je taky nálož jednorázovek :D Ale docela se zase daří spotřebovávat, tak snad mi to tempo vydrží a nebude mi tu kosmetika jenom přibývat :D

      Vymazat
  2. Znám soli do koupele Isana, taková klasika, nikdy neodejdu z Rossmannu, aniž bych si nekoupila nějaké jejich soli do koupele:-) Antiperspirant od Rexony, který je celkem funkční a odličovač Yver Rocher, který už jsem hodně dlouho neměla, pořád se do YR chystám pořád ne a ne se tam dostat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si musím YR také znovu objednat, teď ho doma ani nemám, zase ho podvádím! :D Teď mám Trend It Up a není to ono, ani zdaleka! A čeká tu ještě Essence, tak uvidíme, snad aspoň ten mile překvapí :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)