čtvrtek 8. července 2021

Tužky na oči a laky na nehty Bell Cosmetics

Krásný den vám přeji!

Už je to nějaký ten pátek, co jsem vám představila prvních pár vyzkoušených produktů od značky Bell Cosmetics, tak je asi nejvyšší čas navázat a ukázat vám zbytek věcí, které jsem začátkem roku nakoupila a v posledních měsících vyzkoušela. Dneska se podíváme na tužky na oči a laky na nehty.


Značka Bell Cosmetics je proslulá tím, že velká část sortimentu je v rámci různých limitovaných kolekcí, které se každou chvíli obměňují, takže pokud se vám něco líbí, doporučuji moc neváhat nebo to už později neseženete. To samé je případ i těchto laků. Všechny jsou z limitek, ale naštěstí až na jeden jsou všechny stále dostupné.



Tak kde začít? Brala jsem pět kousků v různých odstínech a s různými efekty. Mám tu krémový nude, perleťový, pak jeden se třpytkami a jeden s takovými těmi hranolkami nebo co to je :D Běžná cena laků je kolem 70 - 80 Kč, v akci se dají sehnat i za 40 Kč (za ty jsem je všechny kupovala já), což je krása, ale vůbec jsem nevěděla, co čekat.




Mým jasným favoritem je lak Spicy Nail Enamel, odstín 01. Je to krásná, krémovka, která je na nehtech hodně jemná a nenápadná. Řekla bych, že vyloženě až splývá, ale pro případy, kdy potřebujete či chcete nenápadnou manikúru, je to naprostá ideálka. Já ráda střídám jemné barvy s těmi výraznými, takže si ji často užívám. Je dobře krycí, stačí dvě tenké vrstvy. Rychle schne a hlavně perfektně drží! V klidu zvládne pět až sedm dní, navíc díky nenápadné barvě na něm nejsou vidět ani ošoupané špičky, takže když je nouze, vydrží ještě déle. Prostě pecka!



Často doplňuji Spicy Enamel ještě lakem Floral Vibes Glam, který k němu skvěle sedí. Buď dávám na nehty střídavě nebo třeba zvýrazním tímhle kouskem jenom prsteníčky.. Hodí se k sobě. Floral Vibes je krásná jemná perleťová nude, trochu s nádechem do oranžova, ideální na jemnou letní mani. Opět bez potíží kryje ve dvou vrstvách, skvěle schne a drží úplně stejně dobře, takže tyhle dva kousky k sobě prostě patří!



Dalším úlovkem je Floral Vibes Romantic, odstín Ultraviolet, což je krásný, světlý chromo lak. Hází odlesky do fialova či modra, záleží na úhlu a druhu světla. Je dost světlý, takže u něho je to krytí slabší (na fotce jsou tuším 3 vrstvy). Buď musíte mít trpělivost a čekat na schnutí spousty vrstev nebo si vystačit se třemi s lehce průsvitnými nehty :D Ale věřte mi, že v reálu to není tak viditelné jako na fotce. Schne tedy dobře, to zase jo a výdrž je také stejně dobrá. Díky světlé barvě na něm vůbec nejsou viditelné ošoupané špičky, takže na nehtech klidně týden. Až na to nižší krytí to není špatný.


Čtvrtým kouskem je pak efektový lak So Glam, odstín Unique. Je to třpytivý lak s fialovým základem obsahující stříbrné a fialové "proužky" nebo jak to nazvat. Hodí se k Floral Vibes, takže jsem je několikrát vytáhla spolu. Krytí laku je skvělé ve dvou vrstvách, ale díky těm třpytkám se trochu hůř lakuje. A u něho se mi stalo, že se vždy po pár dnech buď výrazně ošoupaly špičky nebo kus přímo odštípl, takže má o něco slabší výdrž než ostatní.. 



Posledním je pak červený třpytkatý ze zimní limitky Winter Touch, který už jsem na e-shopu nenašla, takže ten vám představím jen v rychlosti. Za mě je z nich efektově nejzajímavější, ale bohužel si s ním rozumím nejmíň. Blbě se lakuje. Je takové gelovější, trochu tekutější textury, která se hůř nanáší. Nejde to úplně rovnoměrně a tak nějak se jím vždycky celá zaseru :D Přijde mi že i hůř schne a krytí ve dvou vrstvách, jak můžete vidět, také není úplně dokonalé. Výdrž je pak průměrná, většinou neporušený vydržel jen tři dny, pak už to chtělo dát pryč. Tady vás tedy ani nemusí mrzet, že už jej neseženete..


No a na závěr prvního testování s touto značkou tu mám dvě tužky na oči. První, která mne zaujala nejvíc, byla Super Slim tužka na oči. A když píší super slim, tak myslí doopravdy tenkou tužku! Je vážně neuvěřitelně tenká, což je skvělý nápad. Mohlo by se s ní dát precizně líčit, kdyby nebyla tak neuvěřitelně divná. Při líčení je na oku fakt nepříjemná. Oční víčka škrábe a táhne, je díky té slabé tuze docela ostrá, takže pokud už vám není dvacet a máte je byť jen trochu povolená, tak se to maluje prostě blbě a chvílemi to až bolí. Zároveň se odštípávají, respektive odlamují kousky, což není příjemné. A když už zatlačíte, vydržíte to líčení a tuha se vám nezlomí, tak je i na efekt ta linka taková "tvrdá" a hlavně.. nic nevydrží. Na waterline nevydrží ani pět mrknutí, na horní lince chvíli sedí, ale postupně se během pár hodin úplně vytrácí. No jednoduše nejsem schopná si s ní linky snadno namalovat a když už, tak je to stejně na nic, protože prostě nedrží. Je to škoda, protože tenká tužka by se vážně hodila, ale tohle ne.







Tužka na oči Green Sahara se mi pak strašně líbila odstínem podle ofiko fotek a jelikož žádnou pěknou zelenou nemám, šla do košíku. Opět tužka vypadala nadějně. Pěkné balení, je automatická - vysunovací. Tato je trochu tlustší, ale pořád příjemné tloušťky ke kreslení. Jenže opět i tady je tužka nepříjemně tuhá až lehce vosková, čímž se mi prostě blbě kreslí, protože to víčko tahá. Rozetřít se pořádně nedá. Je sice fajn, že se nerozmazává a dobře na víčku drží, ale malování s ní není ani trochu pohodlné. A tedy zklamaná jsem i z odstínu, který se mi ani zdaleka nelíbí tolik jako podle obalu a promo fotek. Je to taková hodně nevýrazná a nijaká zelená, spíš hodně tlumená khaki.. Takže ne, ani tahle tužka mne neoslovila.







Sečteno podtrženo: Laky na nehty mě baví a hodně mě překvapily svoji kvalitou. Většina se hned stala mými oblíbenci, po kterých sahám stále dokola. Ale tužky na oči jsou za mě naopak úplně strašnými propadáky. Tenká černá tužka je velmi dobrý nápad, ale v tomto případě strašné provedení. Khaki tužka je na tom o chlup lépe, ale i tak je to pořád dost velká bída a navíc odstín vůbec neodpovídá tomu, co jsem čekala. Takže tužky vám rozhodně nedoporučím. Ovšem laky, tvářenky či pudry určitě omrkněte! Všechno a spoustu dalších věcí najdete na Bell-cosmetics.cz.

Co vy a Bell Cosmetics? Znáte značku? Zaujala vás? Co jste vyzkoušeli?

6 komentářů:

  1. Tužku na oči a vlastně ani lak na nehty jsem od Bell ještě neměla, nejvíc se mi líbí první dva laky a v kombinaci je to úplně pecka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však ty první dva jsou i moji favorité, nosila jsem je na jaře pořád dokola :D Teď teda mám pauzu a nosím barevnější, ale na podzim jsou zase jasnou volbou :) Tužky ani nezkoušej, to za to nestojí, ale to je zatím asi jediné, co mi od nich nesedí :)

      Vymazat
  2. Ty laky vypadají naprosto fantasticky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A celkem fantastické i jsou, můžu fakt doporučit :)

      Vymazat
  3. Nejvíc mě zaujaly právě ty laky na nehty :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)