neděle 10. července 2011

VÍCE O BLOGU

Blog byl založen v červnu 2011 jako lifestylové okénko, ale postupně se přeorientoval zejména na kosmetiku, které jsem naprosto propadla a drží mě to dodnes. Ovšem baví mě i spousta dalších věcí, o které se tady sem tam také ráda podělím. 

Za ta léta mi prošla rukama spousta kosmetiky a značek a potkala jsem kupu objevů i přešlapů, o které se ráda dělím.

Mám za sebou velké množství krátkodobých i dlouhodobých spoluprací.

Například:

  • L'oréal Paris, Maybelline, Garnier
  • Essence, Catrice, Batiste, Sebamed
  • Avon
  • Dermacol
  • Vichy, La Roche-Posay
  • Saloos
  • Weleda
  • Ziaja

Aktuálně:
  • Ryor
  • Yves Rocher
  • Elnino.cz
  • Ruzova10.cz
  • Nakladatelství ANAG

Kromě článků na blogu najdete mé příspěvky také na Instagramu a Facebooku. Pokud je příležitost, tak natáčím také videa na můj Youtube kanál.


Zmínky o mě:

Napsali o mě na webu Parfumerie Douglas.cz v článku Beauty Blogerky, které stojí za to sledovat.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)