neděle 6. června 2021

Spotřebováno za květen 2021

Krásný den vám přeji!

Měsíc s měsícem se sešel a já vás vítám u dalšího dílu Spotřebována. Zase. No nemůžu vás o to ochudit. Mám tu toho opět pěknou hromádku..



Tentokrát 25 ks + jeden vzorek. Sešlo se mi opravdu hodně pleťové kosmetiky, takže pokud jste jejími fanoušky, určitě mrkněte po čem (ne)sáhnout. Došla mi i oblíbená vůně a tak dále.. Jen mrkněte.




Cukrový tělový peeling s japonskou třešní - Ryor - krásná vůně, cukrová zrníčka zkombinovaná s oleji zajistí dokonalé vyčištění pokožky a zároveň ji opečovávají - vyživují. Snadno se rozpouští a pokožku nedráždí. Opravdu skvělý kousek. Hodnocení: 5/5.

Sůl do koupele Porce štěstí - t:by tetesept - kombinace broskve a vanilky moc příjemně (sladce) voní. Obarví vodu (teď už si nejsem jistá, ale tuším, že na žluto). S pokožkou žádné zázraky nedělá, jen trochu ji zjemní. Koupel s ní je příjemná, ale zase žádný zázrak. Hodnocení: 3,5/5.

Pěnivá tableta do koupele - Douglas - jemná květinová vůně byla na první přičichnutí příjemná, tableta se snadno rozpouští. Ale tím tak nějak její pozitiva končí. Po rozpuštění jsem vůbec nevěděla, že v té vaně něco mám. Hodnocení: 2/5.

Sprchový gel La Vie Est Belle - Lancome - byl součástí dárkové kazety s parfémem. Je to takový ten typ sprchového gelu, co silně voní a má podpořit vůni parfému. Takže vůně fakt mega silná. Ale k parfému LVEB příjemná, o tom žádná. Ovšem péče po umytí je nulová, pokožka sice nebyla vyloženě vysušená, ale namazat jsem se prostě musela. Tohle pro mě není sprchový gel na denní použití, ale pro výjimečné situace, kdy se chci fakt hodně navonět/provonět :D Hodnocení: 2,5/5.

Sprchový gel Grep a rybíz - Ryor - tekutější gel, který krásně svěže voní po kombinaci rybízu a grepu. Pokožku umyje, nevysušuje. Jen škoda, že celkem rychle ubývá, klidně bych zvládla i větší balení :) Hodnocení: 4/5.




Malinový ocet pro lesklé vlasy - Yves Rocher - moc příjemná záležitost, která bez jakéhokoliv zatížení vlasů dodá dokonalý lesk a jemnost. Pro moje jemné vlasy je to ideál, protože na rozdíl od spousty kondicionérů a masek mi po něm neplihnou a nemastí se. Navíc hezky malinově voní. Jen má trochu nepraktické balení, ovšem prošlo inovací, tak třeba je to už o něco lepší :) Hodnocení: 5/5.

Lak na vlasy v cestovním balení Ultra Power - Balea - stojí pár kaček, kupovala jsem si ho kdysi dávno na cesty a na to mi bohatě stačil. Neslepuje, což je super, nemá nepříjemný zápach a "nedusí", ale snesla bych i větší fixaci. Měla jsem pocit, že to občas bylo, jak kdybych si ty vlasy ani nenalakovala. Hodnocení: 3/5.

Suchý šampon Love Is Love - Batiste - je třeba k těm sucháčům ještě něco dodávat? Miluju je a asi navždycky je budu kupovat :D Skvěle odmastí, po rozčesání jsou vlasy čisté a bez zabělení. Tahle variace voní sladce, žvýkačkově. Hodnocení: 5/5.




Black Opium Nuit Blanche - Yves Saint Laurent - Black Opium miluju a to jak klasickou, tak tuhle zjemněnou verzi. Je to pro mě jeden z nejoblíbenějších parfémů, ke kterému se ráda vracím v chladnějších měsících. Je totiž trochu teplejší a těžší, a tak nějak se mi na podzim a zimu hodí nejvíc. Je to rebelská a zároveň něžná vůně, pro divošku i kultivovanou ženu. Ale asi není třeba ji nějak dlouze představovat, BO je jeden z nejznámějších parfémů. Výdrž sice není celodenní, ale přesto vím, že se s ním nevidím naposledy :) Jo a miluju ten flakónek! Hodnocení: 5/5.

Antiperspirant Invisible Black&White - Nivea - tohle je pro mě naprosto, ale fakt naprosto šílená parfemace. Fakt mi to smrdělo a spotřebovala jsem ho s největším sebezapřením. Znovu už jen kvůli té vůni pořizovat nebudu. Jinak co se týče účinku, tak to nebylo nejhorší, ale prostě ne. Hodnocení: 2,5/5.

+ miniaturka Idole od Lancome - moc pěkná vůně, kterou bych doma přivítala i ve velkém :D




Masky na obličej Hydra/Nutri Bomb - Garnier - asi je nebudu rozepisovat samostatně, protože většina jich je na jedno brdo. Co mají společné, je dobrá a ve většině případů přímo skvělá hydratace/výživa. Nedráždí, celkem dobře na obličeji sedí a je to s nimi příjemný relax. Super hydratační je noční maska. A pokud naopak potřebujete výživu, tak potom sáhněte po Nutri Bomb verzi s krémovějším a výživnějším sérem. Obecně však snad se žádnou nešlápnete vedle. Hodnocení: 4,5/5.




Oční krém s vitálními houbami - CareMedica - je za mě hodně povedená záležitost. Oproti krémům na pleť nemá tak silnou "houbovou" parfemaci. Je jemný, rychle se vstřebává, nemastí, ale oční okolí přesto skvěle vyživuje. Je jemné, vyhlazené a prostě opečovávané. Balení s pumpičkou je navíc praktické. Za mě velká spokojenost. Hodnocení: 4,5/5.

Denní krém s vitálními houbami - CareMedica - a denní krém je za mě taky moc příjemný. Je pro mě trochu výživnější, takže se hodil spíše na zimní měsíce, ale pod make-upem neplechu nedělal a o pleť se moc dobře postaral. Opět pěkné balení s pumpičkou. Tady je jen trochu silnější parfemace, na kterou jsem si sice zvykla, ale není to nejhezčí vůně pod sluncem :D Je to ale jen detail, jinak spokojenost! Hodnocení: 4/5.

Zklidňující noční pleťová maska Beauty Sleep - Avon - za to tuhle gelovou noční masku už znovu doma mít nemusím. Maska si na obličeji sedne a nevstřebaná celou noc lepí! Je to šíleně nepříjemné, mám pocit, že se na to chytají veškeré nečistoty. Druhý den se mi vždycky začaly dělat pupínky a zároveň sušší místa nedostala svoji dávku péče. Nadělala spíš více škody než užitku. Plus dávám snad jen za příjemnou nasládlou vůni s náznakem levandule. Hodnocení: 2/5.

Bio květinová pleťová voda Levandule - Saloos - ovšem tento levandulový kousek je naprosto dokonalý! Pokud potřebuje vaše pleť okamžitou dávku hydratace, tak tahle voda ji zajistí a to bez nepříjemného lepení. Okamžitě se vstřebává, pleť je poté osvěžená a zklidněná. No jednoduše skvělé. Určitě jsem ji neměla naposledy. Hodnocení: 5/5.

Pleťový peeling s vitaminem C - Beauty Visage - a stejně skvělý je i tenhle peeling, který už jsem si musela zase dokoupit do zásoby. Je jemný a zároveň důkladně pleť vyčistí. Pleť je jemná, rozjasněná a dokonale čistá. A krásně voní po kiwi. Pecka. Hodnocení: 5/5.



Tělové mléko Scentsations - CND - ještě jednou levandule, tentokrát u tělového mléka. Vůně je trochu jemnější a nasládlá, ale dlouhodržící. Mléko má příjemnou lehkou texturu, která se rychle vstřebává bez ulepení a umaštění. Přesto je pokožka pružná a hydratovaná. Praktické balení s pumpičkou je bonus a hlavně fakt dlouho vydrželo. Je to lahvička o 250 ml a měla jsem ji víc než měsíc. To je fakt asi rekord. Hodnocení: 5/5.

Pěna na holení White Chocolate - Balea - sladká vůně, bohatá pěna, která zjemní pokožku i chloupky před holením. Za 25 Kč jsou to asi nejpovedenější pěny na holení, co se dají sehnat. Hodnocení: 5/5.

Odlakovač na nehty - Alcina - po odlakování se rozvoní, neobsahuje aceton, nevysušuje nehty a balení vydrží hodně dlouho (mám ho tu od loňského března a to lakuju 1 - 2x týdně). Ale to odlakování není žádná sláva. Je ho potřeba na tamponek poměrně hodně a i tak to nějaký čas zabere. Krémové laky jdou, ale problémy nastávají u laků i se sebemenšíma třpytkama nebo perletí. Tím to prostě nestáhnete. Hodnocení: 3,5/5.

Sprej na urychlení schnutí laku - S-he - bez podobné vychytávky už ani ránu :D Lakování mi vždy vadilo hlavně kvůli té době, co jsem musela čekat a ta je s tímhle sprejem o poznání kratší. Stačí po nalakování nastříkat a výsledkem jsou suché nehty do tří minut. Jen teda pekelně rychle ubývá. Tohle je už druhé balení za čtvrt roku. Potřebovala bych tak půl litrovku. Hodnocení: 4/5.

Korektor Always Fabulous - Bourjois - ucházející korektor, který má vyšší krytí a schová vše, co potřebuji. Dobře se roztírá, nezalézá do vrásek, dělá pudrový finiš. Odstín 100 Ivory mi skvěle seděl na zimu. Trochu mi jen vadila ta jeho vcelku intenzivní nasládlá parfemace. A tedy poměrně rychle jsem ho spotřebovala, v balení je ho celkem málo. Hodnocení: 4/5.

Tak a to by bylo a sejdeme se tu u prázdných lahviček zase za měsíc :)

Co z toho máte vyzkoušené? Co vás zaujalo?

2 komentáře:

  1. Znám malinový ocet na vlasy, taková klasika, co kupuji stále, plus sucháče Batiste, pěny na holení Balea a květinové vody Saloos-u těchto produktů ale měním parfemace:-)
    Co mě zaujalo jsou masky Garnier a ten peeling s kiwi, tuhle značky vídám na make-up.cz, příště už si ho nesmím zapomenout hodit do košíku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě peeling vezmi, já ho miluji a teď při další objednávce jsem ho brala znovu do zásoby :D A teda asi milion dalších věcí.. :-O Prostě makeup.cz no, to je zlo! :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)