čtvrtek 17. února 2022

Nejhorší kosmetika za rok 2021

Krásný den vám přeji!

Jak jsem slíbila, tak činím. Po nejlepších produktech za loňský rok (zde) nesmí chybět ani propadáky! Sice s menším zpožděním, ale něco jsem úspěšně vyšťourala. Přeci jenom strana má dvě mince a není možné nepotkat i nějaké ty kousky, které úplně nesednou.. Takže se právě koukáte na 10 propadáků za rok 2021.

Asi vás úplně nepřekvapí, že spousta z toho jsou paletky :D Jak víte, tak poslední dva roky jsem jim naprosto propadla, a i když jsem se teď ustálila a pořizuji už víceméně jen plechovky, vloni jsem se několikrát spustila a nakoupila i hromadu jiných.. A ne vždycky to byl dobrý kup. Ale nebojte, najdete tu i pár dalších propadáčků. Tak teda.. Co stálo za prdlačky?


Co se týče těch paletek... Tak jo, je jich tu přesně půlka :D Prostě jsem našla ty nejlepší, ale zároveň i ty nejhorší. Je to asi normální, všechno nemůže být dokonalé. Například paletka Tasty Coffee od Makeup Revolution se moc nepovedla, i když mám jinak od MUR spoustu paletek, které miluju. A co je teprve s podivem, objevila se i jedna plechovka, která se za mě absolutně vůbec nepodařila! A to Forever Flawless Butterfly. Jak jsou všechny naprosto bezkonkurenční, tak tato do série vůbec nezapadá.. Mizerné stíny však nejsou jen záležitostí drogérky a paletek za pár korun, i v high end kosmetice na ně můžete narazit. Například paletka Estée Lauder Pure Color Envy je něco tak nemožného, že doteď nechápu, jak se může prodávat za takové peníze. Barvy jsou to krásné, ale kvalitní stíny si představuji za patnáct set úplně jinak. Tyto jsou nejen slabě pigmentované, ale hlavně blbě drží a to je průser. Posledním zklamáním jsou pak paletky od W7, tam zase mluvíme o té nejnižší cenové relaci, takže to člověka tolik nezaskočí. Ač pastelové paletky Soft Hues vypadají na první pohled neodolatelně, tak kvalitou je to velký špatný. Lepší by bylo našetřit si na originály z dílny Huda Beauty. To samé je bohužel případ i paletky Vivid Neon. Ačkoliv neonově růžová verze se dá použít, tato zelená Glowin' Green je neskutečně mizerná, takže už vím, že paletky W7 nemá cenu pokoušet.


Druhou půlku tu máme miš maš, i když převážná většina je také dekorativka. Za mě se například moc nepovedly tekuté rtěnky Revlon. Tedy alespoň ta, kterou mám. Jako není to nejhorší věc, co jsem kdy potkala, ale hrozně mě zklamala kvůli mizerné výdrži. Při každém dotyku se to otře. Nemile mne překvapily i tužky na oči Bell Cosmetics. Měla jsem doma dvě a ani jedna se nedala pořádně použít. Jsou tuhé a tvrdé, dřou a táhnou víčko, špatně kreslí a blbě drží. Neuchvátily mne ani trochu. V pečující kosmetice jsem měla celkem štěstí a na velké množství propadáků jsem nenarazila. Vlastně trochu za prd stály jenom bublinkové masky Sweet Mask od Marion, které prostě nedělaly na pleti nic.. Z vlasové péče je tu zástupce v podobě peelingu na vlasy od Tresemmé. Blbě se aplikuje a ještě hůř se sundává a výsledky zanechává jen velmi nenápadné. Jsou mnohem lepší peelingy. Poslední místo patří cukrové pastě BioEpil a to z jednoho prostého důvodu. To je tak strašně nepoužitelný pro někoho, jako jsem já, že to mám před očima pořád jako hororovou scénu. Vosk všude a chlupy stále na těle.


Tak ale musím říct, že tohle je maximum, co jsem dokázala poskládat na pozici propadáků, což považuji nakonec za dost velký úspěch! Rukama mi prošly desítky produktů a já dám dohromady sotva deset mizerných kousků? Bomba. Tak doufejme, že další rok bude také tak úspěšný. A nebo třeba ještě lepší!

A teď je řada na vás: Co by patřilo do propadáků podle vás?

12 komentářů:

  1. Milá Klárko, tak stíny od EL mě překvapují, měla jsem paletku, byla skvělá. Přiznávám, že to již velmi, velmi dlouho, ale taky jsem ji měla řadu let. Nicméně zajímavý článek. ☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám u té EL paletky pocit, jak kdyby zamrzla v čase.. Kvalitou jsou to stíny, co se používaly tak 10 - 15 let zpět, od té doby se to dost posunulo a dnes mi tohle prostě nestačí :D

      Vymazat
  2. Vybavuji si jen cukrovou pastu, tu jsem měla před lety a už tehdy stála za houby. Já si samozřejmě jako na potvoru na žádný propadák nemůžu vzpomenout, i když jisté je, že nějaké byly, napadá mě jen slupovací maska proti černým tečkám Garnier Pure Active..účinek 0%.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajej, tak aspoň vím, co nezkoušet :D A úplně v klidu, mám to stejně.. taky si nikdy nevzpomenu, když to potřebuju.. Naopak si vzpomínám vždy, když se to nejmíň hodí :D Asi bych si to měla psát po celý rok a ne to pak lovit v paměti :D

      Vymazat
  3. Ja som si chcela kúpiť tie tekuté ruže od revlon dobre že som si nie...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, všichni je hrozně chválí.. Ale já když si ji dám na rty, tak se fakt bojím, kde všude to otřu :-/ Být to třeba nějaká tělová, tak to tolik neřeším, ale když někde otřu takovou výraznou červenou, tak je to průser :D :(

      Vymazat
  4. Cukrová pasta naprosto v pohodě, používám jen tuto...musí se to holt umět, no 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jasné, je dobře, že sedí. Já jsem prostě levá :D

      Vymazat
  5. Podívejte se na dokument odvrácená tvář krasy a nebude pouzivat uz zadnou kosmetiku a líčení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho znám, ale bohužel kosmetického fanatika jako já, ani tohle nepřesvědčilo..

      Vymazat
  6. Vaše starosti bych chtěla mít. Mnoho domácností nemůže pořídit dětem ani kvalitní potraviny a vy řešíte takové blbosti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A psaní protivných komentářů tomu pomůže? Také si myslím, že ne.. Pokud Vás to tu nebaví, nikdo vás nenutí tu být. Krásný den!

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)