úterý 15. června 2021

Estée Lauder: Paletka očních stínů Pure Color Envy

Krásný den vám přeji!

Já vím, já vím, pořád samé paletky! :D Začínám si připadat doopravdy jako blázen, když vám ukazuji paletky skoro každý týden.. Heleďte, slibuji vám, že se to blíží ke konci. Plechovek, které jsem vám ještě neukázala, ubývá, a další paletky jsem si zakázala nakupovat. Myslím, že i tak jich mám asi do konce života až až. Ale zas na druhou stranu, co vám pak budu ukazovat, až všechny ty paletky budeme mít za sebou? :D Uvidíme, ještě je to daleko a pár nám jich tu stále zbývá. Dneska se mrkneme na jednu exkluziv - high end, kterou jsem dostala od manžela. Mít Estée Lauder paletku ve své sbírce je sen. Je to takové to pozlátko, bez kterého se sice v životě obejdete, ale máte dobrý pocit, když ho máte. Co na tom, že stíny v paletce Pure Color Envy jsou na tom kvalitou jako někde před dvaceti lety..


Vypadá luxusně, nemusíte se stydět ji vytáhnout kdykoliv a kdekoliv. Když ji vytáhnete, hned budete za způsobilou paničku. Haha. Paletka je uložená v krabičce, dokonce je tam i návod, jak ji využít. Samotná paletka je v černo-zlatém detailu, má zavírání na magnet, z vnitřní strany víčka je přes celou plochu zrcátko, takže je kompaktní i na cesty. Součástí balení jsou i dva aplikátory. Využitelnost pěnových aplikátorů je u mne sice mizivá, ale zas jako nouzovka na cestách to asi stačí.




Stínů je tu pět, čtyři menší a jeden větší rozjasňující. Dva jsou matné, i když ne čistě matné,  slaboulinký sheen je i v nich. Tři jsou lesklé. Řekla bych asi spíš perleťové. Není to lesk jako jsem zvyklá z jiných paletek, spíš taková jemná perleť, která zajistí rozjasnění víček. Mám ji v odstínu Currant Desire, která je laděná do fialkova. V nabídce jsou ale další asi čtyři varianty.



Stíny jsou opravdu hodně jemně namleté a sušší, takže práší a to jak při aplikaci na štětec, tak při přenosu na víčko. Pigmentace. Ach, pigmentace. To je tedy vážně slabota, vážení. I na fotkách můžete vidět, že to je hodně velká bída a žádné pořádné intenzity se nedočkáte (swatch při třech přetřeních). Dokonce ani ta fialová, co vypadá v paletce tmavá a trochu až děsivá, není ve výsledku na očích pořádně vidět. Ani jejich kombinování či vrstvení tomu nepřidá, protože každou další vrstvou se tak nějak stírají ty předchozí.. Jako není to s nimi úplně procházka růžovou zahradou, pokud si potrpíte na složitější a výraznější líčení a různé kombinace. Tohle je paletka pro opravdu jednoduché líčení v jedné či dvou barvách, ideálně šmrncnuto narychlo.




Jenomže bohužel tím to peklíčko nekončí. Ona ta kvalita, v tomhle případě spíš nekvalita stínů, se odráží i na jejich výdrži. Jak nemívám žádné potíže s výdrží stínů, tak u této paletky už i tak bídná intenzita po pár hodinách mizí.. Po celém dni pak na oku nezůstává vůbec nic.. Jen nenápadně rozmatlané cosi. Ufff, to je prostě opravdu velký špatný.




Sečteno podtrženo: Neee, tohle ne. Je to fakt bídná kvalita. V dnešní době, kdy existují opravdu intenzivní stíny, se prostě s tímhle nespokojím. Paletka je hezká na oko, ale ve využitelnosti tedy značně pokulhává. Tohle je dobré opravdu jen na lítačku do města, když na sebe potřebujete jooo něco namatlat a nezáleží vám na tom, jak to vypadá.. Pokud chcete nejen vytahovat pozlátko, ale i hezky vypadat, tak to sáhněte jinam.. A bude vám na to stačit tak desetina ceny této paletky. Díky té ceně je to snad ještě větší provar. Hodně mi připomněla paletku od Clarins, která na tom byla hodně podobně.. Ty high end stíny jsou snad prokleté či co. Seženete například na NotinoVivantisu nebo Sephoře, cena se pohybuje kolem 1500 Kč.

A co vy a Estée Lauder? Jaké stíny podle vás nestojí za svoji cenu?

8 komentářů:

  1. Já recenze na paletky ráda:D Škoda, že to stejně nevnímá moje peněženka a taky sebekázeň, on mi ten šuplík, co jde stěží dovřít nestačí a pořád bych nakupovala další a další:D
    Paletka je na pohled hezká, ale teda vrazit takovou pálku do paletky a pak vidět, že leckterá drogerková za pár šupek by byla lepší..to by bylo fest zklamání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, protože brzy bude další :D Už ji mám připravenou, další plechovky čekají ;) :D A další jsou na cestě :-O No bohužel to je zklamání obrovské, ještě když to byl dárek od manžela a dal si takovou práci s výběrem :D

      Vymazat
  2. Škoda, protože odstíny jsou to krásné. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, takové jemné.. Možná bych ji dokázala odpustit i tu slabší pigmentaci a horší práci s ní.. Ale teda ta výdrž, ta mě štve pekelně :(

      Vymazat
  3. Ahoj Klárko, od EL jsem kdysi měla podobnou paletku očních stínů, vydržela mi snad 6 let, neuvěřitelný držák. Sice nebyla nejlevnější, ale byla parádní. ☺♥
    Krásné odpoledne přeji!
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj :D No já bych se u této nezlobila, kdyby tolik nevydržela, za mě je to hrůza :( V dnešní době kvalitních stínů za stovku je to za ty peníze šílený zklamání :-/

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)