neděle 7. ledna 2024

TOP kosmetika 2023

Ahojky!

Vítám vás u prvního videa tohoto roku a co by to mohlo být jiného než souhrn toho nejlepšího z kosmetiky za rok 2023? Myslím, že už jste tu vše z toho viděli, některé věci už několikrát, protože je omílám stále dokola, ale co bych to byla za blogerku, kdybych se vás nesnažila navést správným směrem a ukázat vám věci, co za to vážně stojí? :D Takže dnes výběr toho nej nej nej, co se mi zařadilo do mých kosmetických skříněk a šuplíků. Některé věci jsem stihla za ten rok zakoupit už opakovaně a za všechny dám ruku do ohně. Tak co tu bude, co myslíte?


Prvně se podíváme na kategorii pečujících kousků. Co se týče péče o pleť, tak tu mám zástupce jednoho, i když jsem v loňském roce objevila fajn pleťovky spoustu, co mě naprosto vystřelilo na měsíc je pleťová péče Opio. Skládá se ze dvou kroků - Hyaluronového séra a Směsi BIO olejů. Sérum už tu dlouho nemám, ale směs olejů jsem dodělala teprve nedávno a málem při tom slza ukápla, protože je to vážně něco neskutečného.. Tak krásně jemnou, vyživenou a dokonale spokojenou pleť jsem neměla ani nepamatuji.. Jestli stojí nějaká investice za to, tak právě do této péče. A pokud sháníte kvalitní, výživný oční krém, tak k tomu přidejte Noční anti-age balzám na oční okolí Sleeping Beauty od Beauty Jar a to už bude poslední kapka a vaše pleť nebude potřebovat víc :) Je to skvělý, hutný balzám, který "vyzmizíkuje" drobné vrásky a linky okolo očí a to pak působí zářivější a více fresh. Mrkněte na článek, ať víte, co potřebujete.

Dále tu mám překvapivě hodně kosmetiky z kategorie péče o vlasy. Na vlasovku moc nejsem, ale vloni se fakt dařilo a já objevila spoustu nepostradatelných kousků. Například peeling na vlasy Happy Scalp od Beauty Jar, se kterým jsem konečně spokojená a je adekvátní náhradou za nevyráběný od YR. Když už zmiňuji Yves Rocher, tak i jejich náhrada za vlasový peeling - Pure Detox 2v1 maska a peeling je velmi fajn záležitost, která mile překvapila, i když z počátku ve mně vzbuzovala nedůvěru. Peelingová zrníčka samotná v tomto produktu by rozhodně nestačila, ale v kombinaci s jílovou maskou se o vyčištění vlasové pokožky a vlasů u kořínků postará velmi dobře, takže úspěch ohromný. A do třetice ještě jedna vlasovka a to šampony a kondicionéry značky Australian Bodycare. Řeknu vám, že ty šampóny jsou to nejlepší, co moje rychle se mastící vlasy mohly potkat! Ať už sáhnete po čistící verzi nebo té proti vypadávání (zelená), obě umyjí tak dobře, že mám na 5 - 6 dní klid, což už je vážně co říct, takže se tyto šampony staly nepostradatelnou součástí mojí vlasopoličky. Posledním pečujícím favoritem jsou pak Olejová tělová mléka Balea, která tu byla nedávno, ale své místo tady si zaslouží. Tělová péče je u mne spotřební zboží, které mizí velmi rychle a málokdy se k něčemu vracím, ale tato mléka už jsem měla doma několikrát a zase je pořizovat budu, protože jsou vážně parádní. Zajistí výživu pokožky a zároveň jsou tak komfortní, že je nelze nemilovat. A stojí pár korun a hezky voní, takže o čem..



Jdeme na kategorii dekorativní kosmetiky, kde jsem tedy v loňském roce měla doslova žně.. Prvně jsem objevila dva naprosto famózní drogérkové korektory. Po zklamání ze začátku roku, kdy jsem se po letech rozloučila s Liquid Camouflage od Catrice, jsem měla to štěstí, že hned ve vedlejším stojanu jsem potkala Camouflage + od Essence. Jedna firma, ale tento Camouflage je přesně takový korektor, jaký kdysi býval ten od Catrice. Je krémový, přesto hutnější, ale bezvadně kryje a schová vše co potřebuji, aniž by zalézal do vrásek nebo dělal nějakou jinou neplechu. Je to láska a mám ho za ten rok už poněkolikáté. Štěstí mi přálo i dál a v poslední čtvrtině roku jsem objevila další super korektor The Multi-Tasker od Rimmelu. Funguje velmi podobně jako ten od Essence, jen je dvakrát tak větší (Rimmel 10 ml x Essence 5 ml), takže mnohem déle vydrží a ta cena pak není vůbec tak zlá (v drogérii kolem 200 Kč). Samozřejmě tu nemůžu nezmínit ani moji znovuobjevenou lásku k BBčkům.. Takže jen ve zkratce - jsou nejlepší! :D Žádné trápení s odstíny - přizpůsobí se pleti, pečují i kryjí, ochraňují díky vysokému SPF faktoru (většinou 45 - 50), jsou neuvěřitelně komfortní. Za ten rok jsem stihla prozkoumat tři - Skin79, Holika Holika a Misshu, ale těmi to určitě nekončí.. Make-upy jsem odložila a už je skoro nepoužívám, BBčka jsou lepší! ♥ Mým #lifechanger produktem je pak určitě krémová tvářenka Love Cake od Sheglam. Kupovala jsem ze zvědavosti, ale nic lepšího jsem nemohla potkat! Krémových produktů jsem se do té doby totiž bála, ale teď je naopak mám potřebu kupovat. Už jich mám doma víc, nic se sice nevyrovná této skvělé tvářence, ale doufám, že pár dalších zajímavých kousků ještě objevím.. Dalším výrobkem, který změnil můj názor je řasenka na obočí Essence Fix it! Já totiž řasenky na obočí nikdy moc nemusela a aktivně jsem je nevyhledávala - nemám ráda, když je obočí slepené a také mokré než produkt zaschne. Ale tahle řasenka za 55 Kč to nedělá! Jen hezky a jemně obočí pročísne a gelu zanechá jen tolik, aby okamžitě zaschl. Obočí pročesané a zafixované dvěma tahy, takže jsem si jej natolik oblíbila, že už jedu asi třetí balení.. A další velká láska je od Catrice a je to další kousek z kategorie "znovu objeveno". Řasenky Glam & Doll znám dlouhá léta. Doma jsem je poprvé měla už když přišly na trh. Jenže jak pořád něco testuji a zkouším další a další, tak jsem sice objevila i jiné poklady, ale na tyto řasenky jsem úplně zapomněla.. A až vloni mi došlo, že to byla ohromná chyba, protože lepší řasenky v drogérce vážně asi nejsou! Už mi doma nesmí a nebudou chybět.. to nedovolím! Poslední topka asi nikoho nepřekvapí.. No řekněte, jste překvapení, že jsou tu rtěnky Vinyl Ink? Asi ne, co? :D Ale nesmí tu chybět. Jen málo značek umí tak kvalitní a dobře držící rtěnky jako Maybelline a vedle Matte Ink rtěnek se tak Vinylky zařadily mezi mé lásky a stálice. Vloni jsem pořídila první. Začátkem letošního roku druhou. A obávám se, že v průběhu roku těch rtěnek přibyde ještě mnohem více.. Zálusk mám prozatím na další tři odstíny.. Jsou prostě boží, oceňuji tu dlouhou výdrž i fakt, že tolik nestahují rty jako právě sestřičky Matte Ink. Vůbec nechápu, jak jsem bez nich mohla tak dlouho žít.. 



Tak jo, je tu někdo, kdo přečetl celý tento elaborát? :D Omlouvám se za něho, ale nejde všechny ty své pozitivní dojmy naskládat do pár vět.. O dobrých věcech se píše prostě samo.. A já vám ještě jednou děkuji, že to tu čtete a všechny ty objevy prožíváte celoročně se mnou :) 

A teď mě zajímá: Co jste v loňském roce objevili vy a zařadilo by se to mezi topky? 

6 komentářů:

  1. Mě loni překvapila Miss Sporty, kolem které jsem furt chodila obloukem 🙈

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už jsem na to u tebe koukala, takže musím taky asi zacílit na jejich stojan :) Já od nich kupuji maximálně tak řasenku a vlastně ještě laky na nehty :D

      Vymazat
  2. Ahoj Klárko, takhle z plezíru budu muset chvíli přemýšlet.
    Skincare: The Inkey List kofeinový oční krém, Beauty of Josseon SPFko v tyčince, Olival krém pro smíšenou pleť, Avon micelárky, Isana odličovač bez olejové složky
    Vlasy: Kristin Ess Signature řada, Yves Rocher řada pro barvené vlasy, Balea Nature Beauty zelený čaj a bavlník
    Tělo: Stani Chefs mléka a peelingy, Rituals letošní zimní limitky, Dove řada s matchou
    Dekorativka: Clinique makeup pro mastnou pleť, tvářenka Trend it up, řasenka Catrice glam & doll fialová, Maybeline Liftergloss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabčo! Ty jo, já tak ráda vidím i nějaké své oblíbence v těch tvých! :) Už několikrát u tebe čtu o očním krému od The Inkey List, tak na to budu muset asi číhnout :) A docela mě překvapil ten Balea šampon, tak až dodělám zásoby, také očíhnu :)

      Vymazat
  3. Bronzer od Catrice, oleje na rty od Essence, nebo jejich geniální třpytky Multichrome Flakes, řada Balea Beauty Expert..a to jen co si namátkou vybavuji, určitě toho bylo i víc:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo třpytky Multichrome jsou boží! ♥ Ty také miluju a brzy je tu properu víc. Každopádně si tak říkám, že by taky v topkách asi neměly chybět :D No neva, tak je tam prdnu za rok :D Jen doufám, že je zase při updatu nestáhnou z prodeje!

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)