středa 18. ledna 2023

Beauty Jar: První objevy

Ahoj!

Máme tu další kosmetické okénko, kde si představíme další zajímavou kosmetiku, kterou jsem potkala díky toulkám po e-shopu Makeup.cz. Tomuto e-shopu jsem naprosto propadla, protože nikde jinde nenarazíte na tolik různých značek a produktů jako tam. A jedna taková dosud pro mne neznámá, ale lákavá, byla lotyšská přírodní kosmetika Beauty Jar.




Nebudeme si lhát, zaujaly mne v první chvíli hlavně obaly, které se tedy trochu nápadně podobají kosmetice Lush, akorát na rozdíl od ní jsou za třetinu ceny :D Tak jsem to musela prozkoumat! Každopádně složení by mělo být též přírodní a to kosmetické rozpětí, co Beauty Jar nabízí, je úplně neskutečné! Od vlasových peelingů, po krémy na celulitidu až po pleťové masky, peelingy a krémy. Nechybí ani koupelové bomby, soli či pudry! Opravdu nabídka jak hrom a já vždycky, když se jdu na BJ podívat, nevím, co bych chtěla dřív.. Navíc vše má zajímavé ingredience a vtipné názvy. Prostě krása a já nedokážu odolat! No a dneska se podíváme na jedny z prvních úlovků, které jsem kupovala pár měsíců zpět - pleťové peelingy a oční noční balzám. 

Zapomeňte na peelingy, jak je znáte! Tady to nejsou žádná zrníčka, ale běžné (přírodní) potraviny/suroviny! Napadlo vás někdy, že vám může jako peeling posloužit strouhaný kokos a moučkový cukr? Ne? Ale v Beauty Jar z toho vytvořili velmi příjemný peeling - Creme Brulée! A řeknu vám, je to vážně perfektní! 









Po otevření menší pixly (120 g) na vás vykoukne světle žlutá, zvláštní hmota. Trochu to vypadá jako modelína, až jsem se na první pohled lekla. Pak jsem si přičichla a obavy se rozplynuly, kombinace kokosu a vanilky byla velmi příjemná. Creme Brulée mi to sice nepřipomíná, ale vůně je to pěkná a příjemná. Jakmile jsem peeling nabrala, zjistila jsem, že je to vlastně vcelku zajímavá kombinace. Je to trochu nepoddajná hmota, takže musíte trochu více navlhčit pleť a ruce, aby se nedrolil, ale po kontaktu s vodou rychle povolí a stává se mazlavějším, tudíž se lépe rozetře. Kokos a moučkový cukr dávají dohromady jemnější až středně hrubý peeling, který snadno pleť exfoliuje a zároveň díky obsahu kokosového oleje a kakaového másla i hýčká. Pleť poté není vůbec podrážděná a napnutá jako může být se zrníčkovými peelingy, i když vydrhnutím také prošla. Je krásně jemná a hebká a zároveň lehce vyživená, což ji v chladnějším období rozhodně neškodí. Hele musím říct, že se mi to líbilo moc! Tuto zkušenost tedy hodnotím jako velmi zajímavou a absolutně vůbec se nebudu peelingu bránit znovu. Cena kolem 100 Kč za 120 g je více než příjemná, k sehnání zde.







Druhou verzí je Vote for Oat!, což je peeling a maska 2v1. Já jej používala spíše jako peeling a nechávala působit maximálně po dobu sprchy, protože silná vrstva sedící na obličeji mi nebyla nijak příjemná, já jako masku raději plátýnka :D Rozhodně je to však i tentokrát velmi zajímavá záležitost! Tady naleznete hmotu ještě tužší (ale opět stačí voda) a hruběji namletou. Obsahuje celé kousky ovsa a mandlový prášek, takže se rozhodně nesmí tlačit. Ale víte co dělá oves? Oves v kosmetice znamená jediné: neuvěřitelně zjemňující efekt (určitě už jste slyšeli o ovesné koupeli). Výsledkem tohoto peelingu/masky je tedy neuvěřitelně hebká a jemná pleť, doslova tvářičky jako dětská prdelka, pokud s ním budete zacházet něžně. Bez podráždění, zarudnutí či vysoušení. Opět i s kapkou péče a vyživení díky kokosovému a mandlovému oleji a kakaovému máslu. Jediné mínus je nepořádek, který oves v peelingu nadělá, takže rozhodně doporučuji do odpadu vložit sítko než jej začnete používat, ať si neucpete odpad :D Jinak rozhodně zajímavý kousek, který ocení i náročnější citlivá a sušší pleť. Najdete jej zde, cena opět kolem 100 Kč za 100 g.








Do třetice tu pak mám Noční anti-age balzám na oční okolí Sleeping Beauty, který je nadupaný přírodními oleji a vosky a výsledkem je pak hutný, výživný balzám, který dává očnímu okolí to, co potřebuje. Zejména neskutečnou výživu, která pomáhá vyhladit jemné vrásky. 

V malém kelímku se ukrývá velký pomocník. Balzám je čirý a bez parfemace, takže žádné dráždivé složky. Má takovou tu typickou texturu balzámů na rty - vazelíny, která po kontaktu s tělesnou teplotou roztává, takže se lépe vklepává a vstřebává. Výsledkem je neskutečně nabombená pleť. Ještě ráno vám může trochu balzámu pod očima sedět, což ranní čištění pleti vyřeší. Ovšem ten výsledek fakt stojí za to! Oční okolí je po pár dnech používání tak neskutečně krásně jemné a vyživené, bez známek únavy a poškození pleti. Mám fakt trochu až pocit, že se mi i s korektorem mnohem lépe pracuje, jak jsou jemné linky vyhlazené a oční okolí jednoduše v bezvadné formě! Hele, tohle je velký adept na opakované zakoupení, až jej někdy dodělám! Což mimochodem nebude tak jednoduché, protože má kelímek sice "jen" 15 ml, ale vystačí na hodně dlouhou dobu, protože ho stačí dát opravdu nepatrné množství. Za mě super a myslím si, že ho u mne nevidíte naposledy.. Nemilovat tolik testování a zkoušení kosmetiky, tak už ho asi nikdy nedám z ruky. Najdete ho zde, ale momentálně (jako už poněkolikáté) je vyprodaný, což mne asi ani nepřekvapuje :) Cena opět okolo 100 - 150 Kč.

Tak a to je pro tentokrát vše. Aktuálně připravuji další objednávku na Makeup.cz, takže je jasné, že mám vybraných i pár kousků této značky, proto si myslím, že ji u mne nevidíte naposledy :) Ale zajímá mne:

Máte s ní někdo zkušenosti? Zaujala vás?

10 komentářů:

  1. Ahoj, já se přiznám, že pro mě by typově ani jeden z produktů nebyl, ale obaly a názvy produktů mají vyladěné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mají a ty další desítky produktů na tom nejsou jinak! :D Mají lákavý sortiment :)

      Vymazat
  2. Já mám docela dost kousků téhle značky nahážené v Oblíbených, ale ještě jsem tedy nic nekoupila, protože sortiment tohoto e-shopu je tak nesmírně široký, že se na to při objednávkách nikdy nedostane:-D Ale určitě to musím napravit, produkty vypadají opravdu zajímavě:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ehm, ehm, uklidním tě.. právě mám na Makeupu naházeno v košíku asi za 4500 Kč... :D Musím to protřídit aspoň na třetinu :D

      Vymazat
  3. Vůbec neznám, ale značka vypadá skvěle, mrknu po ní :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt má zajímavé kousky! :) Jediné, co mě od nich nenadchlo byla koule do koupele, ale jinak ostatní věci super :) a mají do koupele i sůl, pěnivé želé či pudr, což mne taky neskutečně láká :D

      Vymazat
  4. Ahoj Skodulko, od této značky jsem už vyzkoušela nějaké ty produkty a od tebe mě zaujal ten poslední produkt. Měla jsem třeba balzám na nehty a kůžičku nebo tělový peeling.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A spokojenost? :) Značka je vcelku působivá, má spoustu produktů a snad všechny mne lákají :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)