středa 3. ledna 2024

Vítej, 2024!

Krásný den vám přeji, poprvé v tomto roce!

Vítám vás zpátky na blogu, kde proběhla menší vánoční pauza, abych nabrala síly, inspiraci a energii na další články, videa a příspěvky.. Uteklo to jako voda a musím říci, že pauza mi přišla vážně vhod, ale s chutí se opět vrhám do psaní a tvoření, protože už to ke mně bezesporu patří. Než na vás zase vychrlím spousty recenzí a samozřejmě pravidelná videa, ráda bych s vámi zrekapitulovala minulý rok a nahlédla do toho nového v podobě plánů a cílů, ať víte, na co se připravit a těšit :)

Prvně mi však dovolte, abych Vám všem, mým věrným čtenářům i náhodným kolemjdoucím, popřála, aby pro vás byl rok 2024 rokem úspěšným, klidným a co nejvíce příjemným ♥ 



Rok 2023 přinesl mnohé. Pro mě osobní úspěchy i příjemné chvíle, stejně jako pár perných týdnů a měsíců až po národní smutek a tragický závěr roku. Poneseme to v sobě dlouho, to bezesporu. Navíc se stále válčí, nyní už na dvou světových frontách, což v člověku ubírá sil. Na druhou stranu jsme nikdy nebyli silnější a je to chvíle, kdy je čas táhnout za jeden provaz a především být vděční a vážit si toho, co máme. Není to samozřejmost. Konec mouder a trochu toho bilancování..

Cílů a plánů jsem si v loňském roce stanovila deset. Šlo většinou o maličkosti, které by mohly zlepšit mé dny a především by formovaly mě samotnou. Píši si je spíše jen pro sebe, abych věděla, na co jsem začátkem roku pomýšlela.. O to větší radost mám, že většina z nich je splněna. Jako jeden z mála nesplněných je počet přečtených knížek (ale tam jsem skončila na 47 z plánovaných 50, takže to beru jako skoro splněno :D) či změna designu a orientace na blogu.. Což mě přivádí k těm letošním..

Pro rok 2024 tedy zůstává padesát přečtených knížek za rok (zatím čtu jako divá, tak snad mi to vydrží :D) a také změna designu blogu. Ráda bych udržela pravidelnost ve dvou článcích týdně, přičemž jednou týdně video, i když si stále více zahrávám s myšlenkou, že bych přidala ještě jeden článek na tři týdně, protože občas mám pocit, že vás nestíhám informovat o novinkách v reálném čase. Je to prozatím jen myšlenka, která uvízla v mých letošních plánech a cílech, tak uvidíme :) Samozřejmě se můžete těšit na spoustu článků, recenzí, fotek a postřehů.. a pravidelná videa. Už teď toho mám naplánováno spoustu. Těším se, co nový rok přinese a jsem otevřena i vašim připomínkám a nápadům, takže kdybyste měli něco na srdci, napište mi to do komentářů :)


Tak a pro dnešní den se loučím, úvodní slovo bylo podle mě dosti zdlouhavé :) Na závěr tedy přeji vám a sobecky i sobě, aby se vám tu líbilo, našli jste tu nějakou inspiraci a nápady nebo pro vás byl můj blog prostě jen místečkem, kam si na chvíli odskočíte odpočinout.. Děkuji za přízeň a že po těch letech stále mé řádky čtete ♥ 

A zajímá mě: Píšete si nějaké plány a cíle na celý rok? Nebo se obejdete bez předsevzetí? 

P.S. Diář je jako posledních několik let od Albi. Kupuji si/dostávám opakovaně stejný formát, jen každý rok má trochu jiný design. Díky kroužkové vazbě je možné si přeházet uspořádání dle sebe + doplňuji vždy papíry z předchozích let, pokud zbydou :D Obsahuje samolepky, pravítko, pouzdro na tužku, několik druhů kalendářů i prostor pro poznámky a seznamy. Černý sešit My Planner pak využívám k plánování on-line života, je nedatovaný, takže si jej řídím sama a za cca 50 Kč z Actionu je to jeden z nejlepších nákupů v loňském roce! :)

6 komentářů:

  1. Těším se na nový rok s Tebou 🩷☺️

    OdpovědětVymazat
  2. Asi bych si plány a cíle měla psát, ale já se radši ušetřuji toho pocitu, co všechno z nich se mi nepodařilo, protože samozřejmě bych si dala mnohdy nereálné cíle, takže mě v podstatě jde o jediné, ať jsme všichni zdraví a spolu. Ono stejně o to zdraví a o to ,,spolu" jde nejvíc, hlavně třeba i v kontextu s tím co se stalo ke konci roku..
    Vše nejlepší do nového roku Tobě i Tvé rodině a těším se, až začneš chrlit ty recenze, Ježíšek donesl nějaký peníze, tak jsem připravená:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji ♥ Já si dávám většinou takové menší cíle, jako třeba víc dělat toto a tamto, abych zas neměla úplně nějaká mega očekávání :D Jako zas se držím při zemi a vím, že cíl např. vydělat milion nemá smysl si dávat :D :D Ale musím říct, že mě to fakt posiluje a motivuje.. a i když třeba v průběhu roku kolikrát zapomenu, co jsem si tam psala, tak nějak vnitřně se na to díky seznamům nastavím a jde to prostě lépe :) Člověk si díky tomu tak nějak srovná myšlenky a to nastavení mysli :) Dělám to až poslední cca tři roky a myslím, že tam je ten posun největší, i když samozřejmě mnohdy pochybuji :D

      Vymazat
  3. Ahoj, nic si nepíšu, spíš tak vnitřně se snažím uvědomovat si kam směřuju a v čem bych se mohla zlepšit. Ale to tak nějak celkově než kvůli Novému roku :D Na články se samozřejmě těším, na všechny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, člověk si to musí prostě srovnat v hlavě, ať je leden nebo září :D Já si to právě vždy vše bilancuji takhle k začátku roku, je to pro mě tak nějak nejjednodušší, ale samozřejmě v průběhu roku dochází k různým updatům :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)