neděle 10. ledna 2021

NEOBLÍBENCI 2020 | To nejhorší z kosmetiky

Krásný den vám přeji!

Tak jsem přemýšlela, jakým způsobem pojmout nějaké souhrnné poznatky o nejlepších a nejhorších produktech za rok 2020 a rozhodla jsem se pro dvě videa. V jednom odhalím to nejlepší a ve druhém to nejhorší za uplynulý rok, ať to máte pěkně přehledně. No a abychom měli odbyté ty nehezké povinnosti, dáme si prvně Neoblíbence a příští týden Oblíbence, souhlasíte?



Z každé kategorie bude deset produktů, které se nějakým způsobem u mne zapsaly. Občas bylo náročné vybrat jenom deset kousků, i když s úlevou mohu říci, že oblíbenců bylo víc. Ale při vší té kosmetice, kterou jsem za ten rok potkala, je jasné, že se něco odsvědčí více a něco méně. Proto samozřejmě berte mé hodnocení s rezervou, co mně nesedí, může druhý milovat a naopak :) No a ještě poznamenám, že v průběhu roku jsem určitě mluvila o většině zmiňovaných produktů, takže to vezmu ve zkratce a zmíním pouze to nejdůležitější a zbytek najdete na odkazech, které vždy přikládám..




Můj letošní rok patřil dekorativní kosmetice, zejména očním stínům. Jak jste si jistě stihli všimnout, na těch jsem si vypěstovala solidní závislost. Proto asi není divu, že kromě spousty krásných a kvalitních stínů, jsem potkala i několik nepovedených.. Mezi ně patří například paletky Rivel Loves Me, které pro mne byly snad největším zklamáním roku. Něco tak šíleného jsem dlouho neměla, na nich se nepovedlo snad nic kromě obalu. Psala jsem o nich nedávno, takže se klidně mrkněte tady. Další naprostou trop záležitostí je quattro očních stínů Clarins. Tady kromě špatně pigmentovaných a mizerně držících stínů naštve ještě cena. Článek zde. Do třetice všeho zlého u stínů tu mám magnetickou paletku The One od Oriflame. Tady nevím, jak ostatní barvy, ale tyto dva, které tu mám, jsou nejen mizerně pigmentované, ale blbě se s nimi pracuje a na oku houby vydrží. A to přitom ten olivový vypadal hodně nadějně! Na článek se můžete blíže podívat tady. Dekorativní peklo pak uzavřeme na pohled krásnými matnými rtěnkami Guess. Jsou z dárkové kazety a ty odstíny jsou krásné a syté. Ale nikdy jsem neměla nic tak mizerně držícího (a že toto je opravdu extrém, kdy rtěnka drží v rámci minut!) a vysušujícího. Nene. Tohle se Guessu fakt nepovedlo. Více tu.




Kategorii pleťové péče zastupuje hydratační a vyvažující pleťový krém od značky Omia. Asi by nebyl špatný, kdyby nebyl tak strašně nepříjemný na pleti. Obsahuje nějaké hrubší částečky, které při roztírání pleť neuvěřitelně dráždí a díky tomu se to fakt nedá. Vydržela jsem to pár dní. Článek si můžete přečíst tu. Dále jsem zařadila i oba deodoranty z řady Powered by Plants od Dove. Ač jsou zajímavé, sprej je trochu jiný než ostatní a kulička dobře zasychá, tak ani jeden z nich absolutně nefunguje. Nikdy jsem nebyla tak rychle propocená jako s těmito dvěma.. Podrobnou recenzi najdete tady. Poslední z fotky tu máme všeobecně oblíbené bronzující tělové mléko Cupuacu od Ziaji. Tady se mnou určitě mnozí nebudou souhlasit. Za mě ale hrůza. Strašně flekatělo, nerovnoměrně se smývalo, ke konci už mi lezla na nervy i ta vůně.. Bohužel, u mne nepochodilo, více o něm se dočtete zde.



A zbývají ještě tři kousky, které vám však nemohu ukázat ve videu a na společné fotce, jelikož jsem si obaly nechtěně vyhodila, já hlava děravá. Tak alespoň takhle každý zvlášť. O tomto deodorantu/anti-transpirantu 5in1 Protection od Balei jsem článek nepsala, zmiňovala jsem ho pouze na Instagramu a ve Spotřebovánu. Ale i to je víc, než si tenhle kousek nezaslouží. Za mě opravdu jeden z největších propadáků. Tohle deočko sice obstojně fungovalo proti pocení, ale žádný jiný mi tolik nezavařil. A to doslova. Po použití sprej v podpaží štípal a pálil a stačilo pár dnů a podpaží jsem měla neskutečně podrážděné a plné červených fleků a vyrážky. Jaktěživ se mi to dosud s ničím nestalo. Tohle má za mě jedno velké NE!


Poslední dva kousky jsem zařadila z důvodu nefunkčnosti a jsou to séra na řasy. První je SOS Lash Booster od Eveline, které mělo sice praktický řasenkový kartáček, ale po použití se nestalo vůbec nic a druhé je Vimpern Serum Alcina, u kterého jsem měla po šesti týdnech naději, že se něco bude dít, ale ve výsledku se bohužel nestalo nic a ani za půl roku jsem se hezkých řas nedočkala.. Obě jsou za mě zbytečná ztráta času i peněz.. Psala jsem o nich tady.

Pekelnou desítku máme tímto za sebou a příští týden si dáme tu povedenou část.

Tak mi dejte dolů do komentářů vědět, co nejvíce z kosmetiky zklamalo v roce 2020 vás?

6 komentářů:

  1. To mě ta Ziaja sedla, jen by efekt mohl být výraznější, na mě velmi jemné.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě zase až moc výraznej :D No, já a samoopalovací mlíka, atd. nejsme moc kámoši, asi mám být radši sejratá :D

      Vymazat
  2. Bronzující tělové mléko Ziaja patří naopak k mým oblíbencům, ale s čím musím souhlasit jsou paletky Rival Loves Me, ještě, že jsem je neskoupila všechny, jak jsem měla původně v plánu:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je taky původně chtěla všechny!!! :D Bych si teď rvala vlasy :D I ty dvě jsou až až!

      Vymazat
  3. Žádný produkt jsem ještě neměla, tak je fajn vědět, čemu se vyhnout. Já myslím, že vyloženě propadák za minulý rok žádný nemám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)