úterý 12. ledna 2021

Bioten: Tělový krém Beloved Coconut

Krásný den vám přeji!

Mám tu zase jednu menší recenzičku. Značka Bioten není na našem trhu tak dlouho, byla představena, tuším, někdy v půlce loňského roku. A mne od začátku spousta produktů zaujala. Má několik ucelených pleťových řad, ale také tělovou péči v podobě těchto velkých butel s tělovým krémem. V nabídce jsou tři varianty Beloved Coconut, Beloved Vanilla a Supreme Hyaluronic. Musím říci, že jsem vůbec nevěděla, který vzít, protože mne lákají všechny tři, ale na začátek jsem zvolila milovaný kokos, takže vyhrála verze Beloved Coconut..


Oficiální popis: Tělový krém je pro všechny typy pokožky s 83% ingrediencí přírodního původu a 100% přírodním kokosovým, buriti a marulovým olejem. Poskytuje až 48 hodinovou hydrataci.



Krémy jsou v jednoduchých, velkých, bílých a přesto elegantních pixlách. To mi naprosto vyhovuje, nic nepřijde všanc a nemusím se s tím ani nijak zvlášť rozčilovat. Po otevření jsem čekala vůni kokosu, tady nebyla má očekávání úplně naplněná, protože já v té vůni kokos prostě necítím. Je to sice krásná, jemná vůně, kterou si užívám, ale kokosu celkem vzdálená. Ostatní vlastnosti však očekávání splnila na 110% procent. Krém je hutnější textury, která se však snadno a rychle roztírá, ihned po namazání se vstřebává bez umaštěného či ulepeného pocitu. Pokožka je příjemně hebká, na pořádnou chvíli provoněná a samozřejmě to hlavní - pořádně vyživená. V zimním období i moje jinak normální pokožka potřebuje větší výživu a péči a tu tady dostává. Je krásně jemná a opečovávaná až do dalšího namazání. Jen tedy musím říci, že díky té hutnější konzistenci trochu rychleji ubývá. Potřebovala bych možná tak dvojnásobnou butelu.. :D



Sečteno podtrženo: Pokud máte rádi jemné vůně, lehké a přesto vyživující krémy, tak určitě neuděláte chybu. Tenhle vás nezklame. Určitě plánuji vyzkoušet i další varianty, snad ani ty nezklamou. Značku Bioten seženete exkluzivně v drogériích DM, cena krému byla kolem 100 Kč (nejsem si jistá jestli 109 nebo 129 Kč) za 250 ml.

A co vy a Bioten? Zaujala vás značka? Už jste stihli něco vyzkoušet?

4 komentáře:

  1. Značku neznám, ale tohle vypadá dobře, jen by ten souboj který vzít nejdřív u mě vyhrála vanilka:-) Mazadel mám doma zásobu, flákám to jak můžu, ale stejně bych pořád nějaké kupovala:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jich mám zas nějak málo, spotřebovávám moc rychle :-/ :D Vanilku určitě vezmu při další příležitosti, taky mě hodně láká :)

      Vymazat
  2. O značce jsem už hodně slyšela. Krém vypadá fakt dobře. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají i zajímavou pleťovku, tak s touto značkou určitě ještě nekončím :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)