čtvrtek 20. února 2020

Clarins: Paletka čtyř stínů - hit nebo propadák?

Krásný den vám přeji!

No, tak tady to testování netrvalo nijak dlouho, co si budeme :D Za prvé testování paletky čtyř očních stínů není zdlouhavé a za druhé, tady bylo rozhodnuto velmi rychle.. Už při focení jsem trochu věděla, jak to bude vypadat.. Ale stejně je to pro mne pořád nepříjemné překvapení, obzvlášť u high-end značky jako je Clarins..



Paletku stínů mám ve variantě 01 Nude, která v sobě ukrývá čtyři oční stíny v přirozených tónech, ideálních k běžnému líčení. V krabičce je hezky zabalená v sametovém obalu, součástí je i kartička s odstíny a popisem, jak je využít. Samotné stíny jsou potom v krásném, zlatém obalu. Uvnitř kromě stínů naleznete i oboustranný aplikátor a na vrchní straně zrcátko. Balení je tedy luxusní a kompletní k okamžitému použití, jen líčit..


Jenže, to s ní bohužel není tak úplně sranda a zábava. Ač stíny jsou v barevném spektru vybrané poctivě. Je tu světlý, jeden do zrz, světlejší hnědý a tmavě hnědý - vše, co potřebujete k dennímu líčení, ale dalo by se využít i k večernímu looku či smokey eyes. Ovšem, to by ty stíny musely tak nějak fungovat..



Všechny čtyři jsou v balení s viditelným shimmerem. Na oku to už tak blýskavé není a působí i ve větším množství velmi nenápadně. Práce s nimi je celkem náročná. Je to velmi jemně namleté, stíny působí až máslově, ale při hrábnutí umí i zaprášit, i když to není žádná tragédie. Stíny jsou hůře pigmentované, špatně chytají, blbě se blendí, dělají fleky a nechytají rovnoměrně a ten výsledek je prostě nijaký. Vypadá to jako modřina, vůbec to není efektově pěkné, ať se snažím sebevíc. O mizerné intenzitě ani nemluvím a to bohužel ještě v průběhu dne na intenzitě celkem solidně ztrácejí, takže k večeru toho na oku moc nezbývá a vypadá to vůbec šíleně.. Jak nějaké rozmatlané cosi. 






Ne, ne, ne a ne. Tohle vám rozhodně nedoporučím, za mě velký průser. Ač je to na první pohled krása, tak jsem snad nezažila stíny, se kterými by se mizerněji pracovalo. Sice slibují větší intenzitu na mokro, ale.. přeci si nekupuji paletku proto, abych ji musela dávat na mokro, ne? Nebo jo? Nebo to tak někdo běžně dělá? A to ani nemluvím o té ceně. Clarins nepatří mezi nejlevnější, k sehnání je v Sephoře za 1290 Kč! (tady), což je za tu kvalitu fakt mazec. Zajděte radši do drogérky a kupte si paletku od Essence za stovku. I ta vám totiž udělá lepší službu..

Máte ji někdo? Zkoušeli jste?

14 komentářů:

  1. Já méně pigmentované stíny mám ráda ráno, kdy nemám čas a jen rychle nalíčím a pokud oči nejsou stejné, tak to stejně nebude vidět :D Ale, u cenově vyšší kosmetiky by mi to vadilo, tohle odpustím stínům Essence apod.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to bylo jen o nižší pigmentaci, tak si právě řeknu, že někdo to má radši, ok.. ale když to ani nedrží a fakt prostě ta práce s tím :D Takhle se nemusím prdět ani s výrazným líčením jako s těmito čtyřmi stíny :-O :D

      Vymazat
  2. Tak tohle je teda opravdu průšvih. Koupit si tak drahou paletku, mít velké očekávání, jak bude dokonalá a potom takové zklamání...
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo i to se stává, ani high-end není vždycky sázka na jistotu :D

      Vymazat
  3. Já mám celkově z drahou dekorativkou nic moc zkušenosti. Mimo make-upů, kde bych řekla, že s cenou stoupá kvalita, mě v podstatě nikdy nic neohromilo. A tak zůstávám u drogérky a drahé věci ani nemám potřebu testovat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No takhle.. taky jsem asi doteď nenarazila v high-end na něco, co bych nenašla na podobné úrovni, ne-li lepší i v drogérce.. :D Teď tu mám pár kousků dražší deko, tak uvidíme, jestli změním názor :D

      Vymazat
  4. Na pohled vypadá hezky, ale když už vypláznu takové peníze za paletku, tak už bych fakt čekala nějakou hitparádu a ne tohle..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to nás je víc.. :) :D Já mám celkově od dražší deko asi hrozně vysoká očekávání.. prostě za ty peníze čekám mnohem VÍC než od drogérky.. a ono to tak prostě většinou není :D

      Vymazat
  5. Moc pěkná paletka, mě to úplně připomnělo mou paletku od Estée Lauder, která vypadala hodně podobně, s tím rozdílem, že já jsem si paletku pořizovala v roce 2008, už ji samo nemám. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, mně to taky trochu připadá jako "retro" :D Ale co si budem, v roce 2008 by nám taková kvalita možná i stačila :D :-O

      Vymazat
  6. Odtiene i licenie vyzeraju dobre.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně se to líčení moc nelíbí, je to takový umatlaný :D Ale to bohužel vychází z té (ne)kvality paletky :-/

      Vymazat
  7. Ale na první pohled to vypadá na pěknou paletku, škoda. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)