pondělí 11. března 2019

Spotřebováno za leden + únor 2019

Krásný den vám přeji!

Že jsem ve skluzu se Spotřebovanci víte, takže jsem se rozhodla pro jednou spojit dva měsíce a dáme si lednovou i únorovou spotřebu v jednom. Ono toho v únoru stejně moc nebylo, takže aspoň ušetřím čas všech a jeden článek :D


Celkem 13 ks + 2 vzorky za leden. To vůbec není zlý, vzhledem k tomu, že tam jsou i jednorázové masky na obličej. Co říkáte?


Pěna do koupele GdanSkin - Ziaja - tohle byla prosím pěkně parádní záležitost! Ziaja pěny do koupele opravdu umí. Tahle modrá je unisex, voní tak nějak "mořsky", já v tom cítím mořskou sůl a vodu :) Nadělá ve vaně spoustu bohaté pěny, které dlouho vydrží. Pokožku provoní i zjemní. Vážně ji nemám vůbec co vytknout. Hodnocení: 5/5.

Tělové mléko Lucky Moments - Balea - má krásný obal, ty Balea fakt umí! Příjemná byla na první přičichnutí i ta vůně (tak trochu zázvor a trochu žvýkačky), ale po rozplynutí už to byla pěkná umělotina, co si budem. To by ale ještě nevadilo, co mi však hodně vadilo byla ta konzistence, která ač byla krémová a trochu tekutější, že to vypadalo nadějně, šla ve výsledku strašně blbě rozetřít. Dělala takovou tu blbou bílou vrstvu, kterou jste museli třít dobu než se vstřebala. Vůně chvíli vydržela i na těle, to jako fajn. Hydratace žádný zázrak, řekla bych průměr, nic víc, nic míň. Hodnocení: 2,5/5.

Zvláčňující tělový krém Sakura - Rituals - byl moc fajn, krásně krémová textura, která se bez potíží rozetřela a ihned vstřebala do pokožky. Ta zůstala nádherně jemná, hydratovaná a provoněná na opravdu dlouhou dobu. Snad jen škoda toho malého balení, které bylo pryč až zbytečně moc rychle. Hodnocení: 5/5.


Anti-transpirant Intensive - Borotalco - s tímhle sprejem jsem měla z počátku hodně velký problém - stříkal z něho pudr, takže jsem měla všechno oblečení bílé! Ale musím podotknout, že to po nějaké době přestalo, což nechápu.. Jestli byl jen blbě natlakovaný nebo něco, nevím. Proti pocení byl vcelku úspěšný, vůni měl příjemnou, i když dost "dusivou" a nebýt toho sajrajtu, tak se mu znovu nebráním. Takhle se mu podruhé už vyhnu. Prostě jen z opatrnosti.. Hodnocení: 2/5.

Maska na ruce - Alverde - byla zvláštní. Jednalo se o noční masku na ruce, kterou jste nanesli jako krém, ale neměla se plně zapracovávat. To je teda zrovna u rukou celkem blbý způsob použití, proto to chtělo takové ty bavlněné rukavice. Ráno stačilo opláchnout. Je fakt, že výsledkem byly celkem jemné a vyživené ruce, ale nějak mi k srdci nepřilnula. Hodnocení: 2,5/5.

Antibakteriální gel Heart of Gold - Bath & BodyWorks - jsou snad nejoblíbenější gely na ruce na celém světě a není divu. Mají opravdu roztomilé a malé balení, které se vejde do každé kabelky. Navíc je na výběr z desítek vůní, takže to povyšuje antibakteriální gel na jinou úroveň. Tenhle voněl sladce po ananasu. Jen pozor, některé (a právě i tenhle) obsahují třpytky, takže pokud to v gelu nechcete, vybírejte pečlivě :) Za mě top a už mám doma do zásoby další, samozřejmě. Hodnocení: 5/5.

Řasenka True Ultra Volume - Avon - řasenky od Avonu mám celkem ráda a spousta z nich mi sedí, ale tahle není ten případ. Sice nebyla nejhorší, ale rozhodně se nezařadí ani k těm nejlepším. Má velký kartáček, což by asi nebyl problém, naučit se s ním dá, ale pořádně nepročeše řasy, naopak mi je celkem poslepoval. Řasenka prodloužila a řasy zvýraznila, ale ten efekt nebyl nijak ohromující. A čím mě naštvala snad úplně nejvíc - velmi rychle vyschla. Prožila jsem s ní sotva měsíc.. :D Hodnocení: 2,5/5.


Mandlový pleťový krém na citlivou pokožku - Weleda - o mandlové řadě Weledy tu bude v budoucnu komplexní článek, takže tady jen ve zkratce. Tahle řada je moc fajn, zejména i na citlivou pleť a pokožku. Po tomto krému jsem sáhla úmyslně během zimy, kdy je pleť citlivější a potřebuje větší výživu. No, dá se říci, že má očekávání splnil. Pleť byla téměř po celou dobu ve formě, jen v těch největších výkyvech teplot a mrazech, v době, kdy mi došlo sérum, jsem krátkodobě objevila pár suchých míst, takže by to chtělo ještě větší výživu. Ale naštěstí to do pár dní zmizelo. Vůně této řady je jemná, textura příjemná, rychle se vstřebává, i když je maličko mastnější. Za mě dobré! Hodnocení: 4/5.

Anti-Ageing sérum - Le Chaton - že kozí kosmetika opravdu něco umí už vím dlouho, ale tímto sérem jsem si to jen potvrdila. Praktické balení s pumpičkou, moc příjemná textura, která se rychle vstřebává a hlavně i péče a výživa pleti, kterou pak krém dotáhne do konce. Byla to pecka, pleti opravdu svědčilo. Jen pozor na tu kozinu, ne každému je její vůně příjemná. Hodnocení: 5/5.

Micelární gel - Nivea - gel je příjemný, neštípe, nepálí v očním okolí a funguje vesměs jako micelární voda. Ale, micelární voda to není. Za prvé oční make-up stahuje dost bídně a je to pomalu o vydřené oči a za druhé běžný make-up z pleti sice stáhne, ale nedokáže pleť dočistit do hloubky, takže je potřeba to přejet aspoň dvakrát a nebo to ještě stáhnout něčím jiným (buď klasickou micelárkou nebo jako já ve sprše čistícím gelem). Za mě tedy celkem bída, když je potřeba po něm čistit pleť znovu. Hodnocení: 2/5.


Maska na obličej Hyaluron 2.0. - Alcina - jedna z nejlepších platýnkových masek, co jsem zkoušela. Sice tvarově a velikostně nebyla maska nic pro mě, ale díky séru se přicucla a já si tak aspoň mohla užít dvacet minut válenda :D Má těžší vůni, stejně jako celá tato řada, ale nijak nepříjemnou a je opravdu hodně napuštěná. Sérum vaši pleť zjemní, ochladí, vyhladí a zanechá ji hydratovanou. Je to vážně pecka, takhle krásnou pleť jsem dlouho neměla a ten efekt navíc i pár dní vydrží. Palec nahoru! Hodnocení: 5/5.

Maska na obličej Cool Camel - Balea - hezky sladce voněla, na obličej mi Balea masky tvarově a velikostně úplně nesedí, ale jsou většinou fakt fest napuštěné sérem, že se dají aspoň přicucnout a líp pak drží. To sérum z nich většinou odkapává, což zas jako nesnáším, ale lepší než kdyby byla maska suchá, že jo. Po sundání sérum zapracovávám, ale u téhle masky mi vadilo jeho lepení. Fujky. Bylo to až nepříjemné. Pleť byla zhydratovaná, ale efekt u těchto masek vydrží krátkou chvíli.. tak den - dva max. Hodnocení: 2,5/5.

Maska na obličej Hippie Vibes - Balea - hodně podobná jako velbloud výše. Tahle měla mnohem příjemnější vůni, séra v ní bylo taky požehnaně a stejně tak i lepilo po sundání masky a jeho rozetření. Hydratace také průměr. Zase se jim nedá upřít, že za těch pár kaček poslouží a ty obaly mají prostě nejrozkošnější :D Hodnocení: 2,5/5.

+ vzorek masky Dermokil a páska na černé tečky Tony Moly Egg Pore

A v únoru? Tak to je ještě lepší! Celkem 8 ks, z toho opět tři masky na obličej na jedno použití. Tomu říkám úspěch!


Sprchová pěna Sakura - Rituals - o Rituals sadě jsem psala dva články zpět, takže to tu nebudu znovu pitvat dopodrobna. Jejich pěny miluji, i když nevím proč, dřív se mi zdály lepší. Tahle má krásnou květinovou vůni, při vymáčknutí vidíte, jak se z gelu postupně mění na jemnou pěnu, se kterou je sprcha prostě zážitek, co vám ten zážitek ale umí pěkně zkazit je tohle balení! Kdyby fungovala pumpička, tak ok, ale ona je tak tuhá, že vymáčknout z toho ten gel je fakt umění a to mě v tý sprše dokáže nehorázně vytočit :D I proto chci zase zkusit jiné (a levnější) značky, které by třeba mohly být trochu vychytanější.. No uvidíme. Hodnocení: 4/5.

Tělový peeling Sakura - Rituals - peelingu ale nemám naprosto co vytknout, ten byl jedním slovem BOŽÍ! Peeling plný středně hrubých zrníček a oleje, které o tělo v dokonalé souhře pečují. Ten pocit po umytí je nezapomenutelný a k tomu ta květinová, relaxační vůně sakury, která je v této formě opravdu intenzivní. Jo je to něco! Jen by nemusel být tak drahý a nemuselo by ho být tak málo. Sakra. Kvůli tomu bych mu dala nejradši jeden bod :D ale hodnotíme kvalitu, takže.. Hodnocení: 5/5.

Deo roll-on Active - Borotalco - zatímco sprej mě štval, tak tuhle kuličku z řady Active jsem milovala! A to kuličky jsem fakt nikdy nevyhledávala kvůli tomu mokrému pocitu po aplikaci. Ovšem, zvyknout se dá na ledacos a když to netrvá dlouho a po chvíli je podpaží suché, tak se i ta kulička dá snést :D Vůni má svěží, citrusovou, takovou sportovní trochu až pánskou, ale líbila se mi. Naprosto přehlušila zápach potu a hlavně kulička i chránila proti pocení, takže za mě moc dobré. Jen pozor na oholené či podrážděné podpaží, může trochu štípat. Hodnocení: 4/5.

Pudr Fit Me Matte + Poreless - Maybelline - na barevné pudry (tím myslím netransparentní) nejsem, ale tenhle jsem byla schopná a ochotná spotřebovat. Barevným podtónem (žluto-béžový) i odstínem šel, i když kapka do dokonalosti ještě chyběla. Rozhodně ale použitelný, jemně namletý, na pleti matující s dlouhou výdrží. Používala jsem ho bez remcání, jen trochu na nic kvůli cestování, protože nemá zrcátko ani houbičku (tu tedy stejně nepoužívám, ale na cesty, proč ne). Fajn, ale vracím se tedy zase k transparentnímu. Hodnocení: 4/5.

Regenerační krém na ruce - Kallos - krém, který zaujme obalem na první pohled, ale obsahem je to spíš neurazí-nenadchne. Je krémovo-gelové textury, rychle se vstřebá, nemastí ani nelepí, ale ruce hydratuje tak nějak průměrně, zázraky se čekat nedají. Znovu asi mít nemusím. Hodnocení: 2,5/5.


Rozjasňující maska s výtažkem z citrónů SkinActive - Garnier - kupovala jsem si ji za 15 Kč ve výprodeji a nevěděla, co čekat. Ovšem byla jsem celkem příjemně překvapená. Sice nebyla slupovací, jak jsem si myslela :D ale gelová, která šla snadno nanést i opláchnout. Vůni měla jemnou, jestli úplně citrónovou si už nepamatuji, ale vím, že byla příjemná. Pleť ochladila, osvěžila a hlavně hydratovala. Na pár dní byla pleť svěží, takže fajn. Hodnocení: 4/5.

Pleťová maska Pivoňka - Balea - a tahle? Ta byla taky boží! Nejen, že měla hezký květinový potisk a naprosto dokonalou květinovou vůni (jako u masek to většinou úplně nevyžaduji, ale tohle se mi fakt líbilo!), ale také i to sérum bylo vcelku snesitelné, nijak tragicky nelepilo, do pleti se vstřebalo a zanechalo ji hezky odpočatou a hydratovanou. Dobré, dobré! Hodnocení: 4/5.

Uhelná pleťová maska - 7th Heaven - masky této značky u mne nejsou žádnou novinkou, ale tuhle uhelnou jsem měla poprvé. Chtělo to zase jednou vystřídat a místo hydratační sáhnout po čistící masce. A že tahle to celkem umí. Pytlíček je dost velký, takže maska vydrží na celý obličej + krk a nebo když se vám bude chtít, můžete si ji rozdělit na dvě použití. Ovšem je třeba ji nějak uzavřít, aby vám nevyschla. Je černá, má takovou tu "bahnitou" vůni. Na pleti v prvních chvílích trochu štípe, ale po pár minutách se to uklidní. Bahno zasychá, takže po čtvrt hodině je třeba z pleti důkladně opláchnout. Fajn je, že je i trochu hrubší, takže zároveň při odstraňování obstaráte i exfoliaci. No a ta pleť potom je čistá a jemná jako dětská prdelka. Fakt zážitek. Hodnocení: 4,5/5.

Tak a to je všechno. Konečně jsem dohnala resty a odteď už pěkně každý měsíc budu hlídat, abych vás o Spotřebovance neochudila :D :)

Máte s něčím z toho zkušenosti? Zaujalo vás něco? 

10 komentářů:

  1. Ta Balea s tím slonem je roztomilá!! jůů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo to byla krásná limitka, ale byla strašně rychle pryč :D Masku na obličej jsem ani nestihla :-O :D

      Vymazat
  2. Slušná spotřeba :) Já v lednu spotřebovala pouze čtyři věci :)

    everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Balea Lucky moments teď používám sprchový gel, protože mazání odbývám jak můžu, tak k tomu tělovému mléku se dostanu kdovíkdy:-D Jinak mně zaujala ta maska 7th Heaven, po té se určitě podívám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A sprcháč, dobrý? Ten jsem ani nestihla, což je jako docela blbý, když v DM pracuju :D Masky 7th Heaven jsou fakt super a už mají docela velký výběr druhů :)

      Vymazat
  4. Ahoj Klari, ja si vzdy v nejakom zachvate kupim masku balea a je to na milion percent vzdy katastrofa, hnusne to lepi, fakt neprijemne, vacsinou to na moj vkus je hned suche, ze po 5 minutach to vyhadzujem, ale vzdy jak male decko sa necham nalakat tym obalom :D A obavam sa, ze sprchovej pene Rituals sa nevyrovna ziadna. Ja som vyskusala uz skoro vsetky a vzdy je to o tom, ze Rituals je top, bohuzial aj co sa tyka ceny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ty obaly u Balei jsou prostě zlo, to znám! :D Lepí dost no, ale když se kousnu, vydržím to, tak některé celkem hydratují.. i když na korejské masky to prostě nemá ;) A jinak ze sprchových pěn mi možná už i víc seděla ta od Nivei.. :) Rituals byla první a vždy to bude srdcovka, ale už jich je na trhu tolik, že se dá vybírat.. :) Teď chci zkusit ještě FA, Kneipp, Dove.. :D

      Vymazat
  5. Super, já teď spotřebovala mandlové odličovácí mléko od Weledy. A obdiv každému kdo spotřebuje tělové mléko, já jsem na tohle lump.. nerada se mažu a než nějaký spotřebuji, jsem schopná otevřít další, protože to první mi už nevoní :D ale u krémů na ruce to mám jinak, to jsem maniak :D

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo občas s těmi vůněmi taky bojuji, když už mám nějaké mazadlo dlouho :D Ale tělová mléka se naštěstí spotřebovávají celkem rychle, když je člověk poctivý mazal a maže každý den :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)