středa 6. března 2019

Hýčkej své tělo s Rituals...

Krásný den vám přeji!

Dneska budeme hýčkat svoje tělo i mysl dohromady. Podíváme se totiž důkladně na zoubek značce Rituals... Tu jste tu mohli již několikrát vidět, ale vždy jsem ji jen tak trochu oťukávala, avšak k narozeninám mi M. koupil celou sadu od této značky, takže jsem měla možnost otestovat trochu víc.



V krásně zabalené sadě jsem měla tělový peeling, sprchový olej, tělový krém a pověstnou sprchovou pěnu. To vše v údajně nejprodávanější variantě - The Ritual of Sakura. Celá řada voní luxusně, jemně, květinově. Není to nic nepříjemného a vtíravého, ale zároveň je natolik silná, že je cítit i z pokožky.. Tak pojďte mrknout na všechny ty kousky.


Tělový peeling Sakura (Sacura Body Scrub)

Oficiální popis: Jemná vůně obsahující květ třešně a rýžové mléko. S obsahem cukru - stimuluje pokožku, rozzáří ji a zjemní. Přírodně olej hydratuje a zvláčňuje, není tedy potřeba po použití ošetřit pokožku pleťovým mlékem. Používejte jednou až dvakrát týdně pro jemnou a zářivou pokožku.



Tenhle kousek byl naprosto famózní. Jednoduchá bílá dóza obsahovala cukrový peeling, který obsahoval kromě zrníček i spoustu oleje, takže obstaráte jak exfoliaci, tak péči. Olej se tedy drží u povrchu, takže před použití je třeba trochu promíchat, abyste nanesli od každého trochu. Ale poté už je to lahoda. Peeling skvěle vydrhne, je středně hrubý až hrubší, když trochu přitlačíte, ale oleje ho krásně zjemní, že to nikdy nebude nijak nepříjemné. Po opláchnutí zůstává pokožka skvěle vyživená a jemná a taky dokonale provoněná. Ta vůně je boží, na květinové moc nejsem, ale sakuru jsem si oblíbila. Hlavně na těle i pěkně dlouho vydrží. Ještě ráno jsem ze sebe vůni znatelně cítila. Pecka. Jen jednu chybu má a to že je za ten peníz celkem mrňavý a rychle zmizí :(




Zvláčňující a tělový krém Sakura (Sakura Body Cream)

Oficiální popis: Tento velmi výživný bohatý krém obnovuje vyváženost a hydrataci vaší pokožky. Vitamin E dodá dlouhotrvající jemnost pokožce. Obsahuje anti-oxidanty. Centella Asiatica obsažená v krému přirozeně zpevní pokožku. 



Malá tuba v sobě ukrývá moc příjemný krém. Opět stejná květinová vůně, která zůstává dlouhou dobu na těle. Krém se ke konci z tuby doluje hůř, protože je trochu hutnější, takže ideál rozříznout, abyste z něj dostali vše, když už má tak malou gramáž (70 ml). Roztírá se bez potíží, krásně pokožku provoní na dlouhé hodiny. Hned po namazání se krém vstřebává, nezanechává pokožku umaštěnou ani ulepenou, takže můžete okamžitě bez potíží do pyžama (nebo oblečení). A taky je třeba říci, že dobře hydratuje. Přesušenou pokožku asi nevyživí, ale pokud potřebujete jen hydratovat a zjemnit, tak tohle je moc fajn. Jen mě zase mrzí to malé množství.. :D Brala bych ho třeba trojnásobek, takhle je to hned pryč.. 



Sprchový olej Sakura (Shower Oil Sakura)

Oficiální popis: Tento zklidňující sprchový olej se po kontaktu s vodou přemění na hedvábně jemnou pěnu a zanechává vaši pokožku dokonale zjemněnou. Užijte si jemné vůně organického rýžového mléka a třešňových květů. Sprchový olej vám pomůže udržet opálení. Olej hydratuje pokožku a díky tomu ztratíte méně pigmentu. Můžete si tak vychutnat letní hnědou barvu ještě déle.



A tohle je taky božská věc! Olej je v lahvičce s pumpičkou, díky které si ho naléváte dle aktuální potřeby. Vůni má hodně intenzivní a řekla bych, že je z celé řady asi "nejsladší". Jo, nebudu lhát, že nebyly dny, kdy mi trochu ta sladká vůně až vadila. Ale většinou jsem si ji užívala. Olej má nažloutlou barvu (tady jsem to trochu nevychytala a zapomněla vám ho vyfotit), je tekutý, ale po kontaktu s vodou začíná měnit texturu na takovou tu bílou mléčnou. Nenazývala bych to asi úplně pěnou jako je to v oficiálním popisu, ale spíš takové to bílé jemné mléko. Sprcha s ním je příjemná, relaxační a pokožka? Naprosto zhýčkaná. Po umytí je velmi jemná, zvláčněná, hebká, krásně provoněná a také vyživená. Mazat můžete, ale akutně nemusíte, olej by normální pokožce mohl stačit. A v tomhle případě mohu poprvé říci, že to balení je dostatečně velké a stojí za každou kačku. Vydržel mi vážně celkem dlouho (cca 3 měsíce).


Dámská sprchová pěna Sakura (Sakura Foaming Shower Gel)

Oficiální popis: Sprchová pěna pro hedvábné mytí celého těla. Jemná vůně obsahující rýžové mléko a květ třešně. Vmasírujte do vlhké pokožky a užijte si bohatou pěnu, která vnikne při kontaktu gelu s pokožkou.



A jdeme do finále s pověstnou sprchovou pěnou. Když jsem poznala pěny této značky, byla jsem naprosto ohromená, zdály se mi úžasné! Od té doby se nabídka na trhu podstatně rozrostla a najednou mi přijde, že těch skvělých pěn je víc a tahle ač byla kdysi moje první a rozhodně je exkluzivní, mi nepřijde o moc lepší než jiné, značně levnější. Taky mám pocit, že od začátku se ty pěny trochu změnily. Minimálně tahle Sakura (a to jsem měla dvě balení) se měnila na pěnu trochu pomaleji než ty, které jsem zkoušela dříve (Fujiyama a Tai Chi) a pěna mi nepřišla tak bohatá jako kdysi. Jemná je, to ano, ale já ji měla zafixovanou trochu jinak. No a co mě štvalo nejvíc je balení. Měla jsem dvě a u obou stejný problém. Ten aplikátor je za trest. Nejde pořádně zmáčknout, spíše vám ten gel stéká než stříká a fakt musíte přitlačit, což je ve sprše s mokrýma rukama a ve vzduchu s lahvičkou docela problém. Tedy aspoň pro mne, obzvlášť u produktu, který nestojí pár kaček, bych čekala tohle vytuněné trochu víc. A zrovna před pár dny jsem koukala na video od GetTheLouk, která na to upozorňovala taky, takže je to evidentně problém rozšířený.. Škoda, chvílemi mě to totiž opravdu tak štvalo, že jsem měla chuť tu pěnu vyhodit z okna a přitom je jinak bezva. Ta vůně je opět opojná, je jemnější a méně intenzivní než u oleje, z pokožky je cítit po umytí jen neznatelně. Pěny mě baví díky jejich jemnosti a tomu příjemnému pocitu při mytí. Ujíždím na nich. Takže tady jsem tak jako napůl nadšená a naštvaná no :D Na trhu je už i spousta dalších značek (zaujala mne například i Kneipp nebo Fa pěna), takže zkusím zase něco jiného :)



Sečteno podtrženo, tuhle sadu jsem si užívala! Za mě byl naprostá pecka tělový peeling, který jsem si užívala v každé trošce, jen škoda jeho malého množství (375 g) a celkem vysoké ceny (530 Kč). Tělový krém byl to samé, opět škoda toho malého balení (70 ml), jeho cena je 165 Kč, což nezní strašně, ale vzhledem k množství to není ani nejmíň. Moc jsem si užívala tělový olej (tady), který už cenově byl přijatelný (230 Kč), vzhledem k balení 200 ml a jeho výdrži. Sprchová pěna (zde) je kultovní produkt, ale fakt mě trochu i štvala, seženete za 230 Kč / 200 ml, což taky není nejstrašnější, ale to balení bych ještě vylepšila. Celkově mi přijde sada rozhodně moc fajn, nádherně zabalená, prakticky sestavená. Ideální jako dárek (taky jsem ji tak kdysi dostala), neznám ženskou, kterou by nepotěšila :)

Co vy a značka Rituals? Máte s ní zkušenosti? Zaujala vás?

14 komentářů:

  1. Osobní zkušenost nemám, ale v mém okolí je hodně kamarádek, které značku používají a jsou velmi spokojené. Já se přiznám, že značku spíše jen oťukávám, pročítám recenze, občas jdu omrknout sortiment, ale ještě mě nic tak nepohltilo, abych si nějaký produkt odnesla domů.. :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já půjdu znovu určitě do toho sprchového oleje, to je vážně něco, že to stojí za každou tu kačku! :) A prý jsou naprosto skvělé i jejich bytové difuzéry, tak budu muset skočit očichat taky :D

      Vymazat
  2. Zkušenost se značkou nemám, ale až na ten problém s obalem se mi líbí celá tato řada. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám doma jeden produkt od této značky, zatím jsme ho ještě nevyzkoušela, ale dost se na zkoušení těším :). Jinak moc pěkný příspěvek.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hurá do toho! :) Rituals je fakt super. A ty vůůůůně! ♥

      Vymazat
  4. Ještě jsem tento produkt nevyzkoušela, ale vypadá dost kvalitně :) Jinak moc pěkná recenze.
    Holky, nechcete si zasoutěžit o hodinky Michael Kors na https://www.brasty.cz/soutez ? Jsou fakt nádherné a doporučuji!

    OdpovědětVymazat
  5. Celý box vypadá skvěle, dokonce bych ho označila i jako luxusně :-) každopádně s touhle značkou zkušenosti nemám, ale láká mě :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo luxusně vypadá :) Krabici jsem si i nechala jako dekoraci :D

      Vymazat
  6. Moc děkuju za skvělou recenzi, hned se mi vybírá líp :) Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  7. Paráda! Rituals už mám na seznamu dlouho. Takže moc děkuji za článek. Dále bych chtěla vyzkoušet Kneipp - líbí se mi jeho filosofie: https://www.kneipp.com/cz_cs/svet-kneippu/kneipp-a-jeho-filosofie/. Máte s produkty zkušenosti? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěny od Kneippa jsem zatím neměla, mám je na seznamu také... :) Teď můžu doporučit pěny Fa, jsou naprosto boží! ;)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)