neděle 25. srpna 2024

Spotřebováno za červenec 2024

Krásný den!

Srpen se nám chýlí ke konci a my jsme tu stále ještě neměli červencové Spotřebováno! Takže je nejvyšší čas to napravit. Tentokrát se ale nemusíte bát, nebude to žádná hrůza a žádné závratné množství obalů, ale vcelku průměrná spotřeba.. Nálož si necháme na příště.



Takže tentokrát tu máme sedmnáct kousků a z toho jsou něco i jednorázové masky a soli do koupele. ALE kategorie, která tentokrát vyhrává na množství, je jednoznačně dekorativní kosmetika, což je dost neobvyklé :D




Soli do koupele Fruity Breeze a Me-Time - Isana - stálice, které asi nemusím pořád dokola představovat. Miluju. Krásně voní, pění, zabarví vodu, zjemňují pokožku a stojí dvacku. No neber to! Letní limitka Fruity Breeze je parádní ovocné osvěžení! Hodnocení: 5/5.

Bylinková koule do koupele - Natava - čekala jsem nálož bylinek a příjemný odpočinek, ale koule nic moc nedělala.. Nevoněla ani nešuměla, neudělala pěnu, nebarvila vodu ani žádná výrazná péče tu nebyla, prostě nic.. Co je ale super? Součástí balení je takový ten nylonový sáček, ve kterém ve vodě kouli rozpouštíte, takže si nezaneřádíte vanu bylinkami. Jednoduchý trik, ale vůbec by mě to nenapadlo :) Znovu ale nepotřebuji. Hodnocení: 2,5/5.




Samoopalovací pěna Summer Revived DermaSpa - Dove - poslední balení mojí milované pěny :( Tato verze už se sehnat nedá, naštěstí ale Dove přišel s inovovanou podobou, takže bude do budoucna po čem sáhnout. Jen doufám, že bude také tak super jako tato, protože tohle je poklad. Je to samoopalovák pro blbečky :D Nestane se vám, že se probudíte s fleky, protože barvu chytáte velmi pozvolna v průběhu několika namazání (cca 3x - 4x pro první známky opálení). Mají Light i Dark verzi, takže dle svého tónu pleti vyberete tu vhodnější. Krásně to hydratuje, okamžitě se to vstřebává.. Prostě skvělé. Miluju. Hodnocení: 5/5.

Tělové mléko Warm Vanilla - Lirene - další skvělý objev jsou tato voňavá tělová mléka. Mají tři verze a já je musela do zásoby pořídit všechny, protože jsou naprosto TOP! Nádherná a intenzivní sladká vůně vanilky (nebo spíš bych řekla vanilkového latté), která vydrží fakt několik hodin. Skvělá vstřebatelnost a intenzivní hydratace. Je to pecka! Hodnocení: 5/5.

Ochranný krém na nohy - Indulona - příjemný krém, který obsahuje mátu, takže kromě hydratace i krásně osvěží a ochladí chodidla. Teď v létě jsem si to neskutečně užívala. Hydratace však průměr a znám i lepší krémy. Hodnocení: 3,5/5.




Hyaluron Filler Mask - Eucerin - toto je poslední ze sady masek od Eucerinu, v předchozím vydání Spotřebována už byly tři kousky. Kupovala jsem za pár korun a musím říct, že mě tyto masky dost bavily. Mají jemnou vůni (hodně připomíná Niveu Soft), sérum je lehoučké a plně vstřebatelné, nezanechává pleť ulepenou ani umaštěnou, ale okamžitou hydrataci a osvěžení úspěšně zvládne. Bavila mě, plátýnko navíc i docela dobře sedělo. Hodnocení: 4,5/5.

Bio Lifting Gold Mask - Sefiros - tohle byla naopak strašná bída, maska divně tvarovaná a plátýnko nepoddajné a nesedící. Séra strašně málo, takže plátýnko až drhlo, jak bylo suché. Maska pleti neměla moc co dát. Pleť po sundání téměř stejná jako před maskou, bez výrazné péče a hydratace. Za pár dní jsem musela hodit další pro lepší pocit :D Hodnocení: 2/5.

Antistresový peeling s vůní rebarbory - Dermacol - i když už to nefrčí, já stále ráda čistím pleť klasickými hrubými/zrníčkovými peelingy a to tento rozhodně je. Je cukrový, takže opravdu hrubší a je třeba jím pleť čistit jemně a nijak netlačit, ale po jemné masáži je výsledkem stoprocentní pocit čistoty  pleti. Moc jsem si ho užila. Pleť nebyla vysušená ani podrážděná, peeling se po kontaktu s vodou rychle rozpouští, takže si ho můžete díky přidání vody i trošku zjemňovat.. No bavil mě moc a ta vůně rebarbory byla prostě úchvatná! Hodnocení: 5/5.

Odličovač očí s chrpou - Yves Rocher - moje mnohaletá stálice na kterou nedám dopustit a kupuji zas a znovu (nyní už mám další dvě balení do zásoby :D). Snadno a rychle odlíčí veškerý make-up, bez drhnutí a aniž by dělal mlhu před očima. Není přehnaně mastný a balení mega dlouho vydrží. Prostě TOP. Hodnocení: 5/5.



Perfect Cover BB Cream - Missha - nejlepší BB! Tohle BBčko fakt miluju, o čemž svědčí už druhé spotřebované balení a další uložené v zásobě. BBčka úplně vystrnadily z mého líčícího rituálu klasické make-upy :D Ta kombinace péče a krycího produktu je k nezaplacení. Krytí má střední, ale dá se i vrstvit, takže může být i vyšší. Drží na pleti celý den, nedělá masku, neslévá se. Odstínově mi sedí verze č. 21 a to v jakémkoliv období, protože se pleti hezky přizpůsobí. O jeho pečujících schopnostech ani nemluvím, je samo o sobě hydratační a navíc SPF 50+. Láska. Hodnocení: 5/5.

Řasenky Thrill Seeker - Rimmel - vezmu obě najednou, protože jsou téměř bez rozdílu. Stejné kartáčky, stejné schopnosti a obě mi dokonce stejně vyschly :D Kartáček je fajn, má tvar přesýpacích hodin a štětinky jsou různě dlouhé, takže dosáhnou i na kratší řasy. Neslepují, což je fajn. Zároveň ale nedělají žádný wow efekt. Jsou dobré, ale potřebovala bych nějaký větší nakopávač, tyhle zvládají řasy udělat pouze průměrnými.. Hodnocení: 2,5/5.

Řasenka Extra Long Lash - Rimmel - je naopak mojí stálicí, kterou kupuji opakovaně. Řasenka za stovku, která udělá obří službu. Krásně řasy prodlouží a natočí, neslepuje a s plastovým kartáčkem se mi dobře pracuje. Díky tomu ji odpustím i fakt, že většinou nevydrží ani ty tři měsíce než vyschne.. Hodnocení: 5/5.

Řasenka Nothing But Volume Burgundy - Alverde - letos je čas barevných řasenek a já začala zlehka s touto vínovou od Alverde.. Jenže jsem si ji moc neužila, protože už po otevření byla dost vyschlá. Mám trochu pocit, že byla otevřená už z obchodu a nějaké nenechavé ruce to nevydržely.. Zkusila jsem ji asi dvakrát a pak jsem to vzdala.

Linka ve fixe Renaissance Flick - Makeup Revolution - další stálice, už několikáté balení, jen v kabátku limitované kolekce GoT. Každopádně toto je nejlepší fixa na světě, kterou budu kupovat do té doby, dokud bude k sehnání. V podstatě všechny nakreslené linky téměř ze všech líčení mají na svědomí tyto fixy Renaissance Flick. Fixe se neohýbá ani netřepí hrot, kreslí souvislou a intenzivní černo-černou linku, která bez potíží drží celý den. Je to prostě láska. Hodnocení: 5/5.

Balzám na rty - Australian Bodycare - a toto je také velký oblíbenec. Tento balzám patří mezi ty nejlepší, co jsme kdy měla. Zachrání i extrémně suché a popraskané rty a ideální je i na bolavé rty trpící na opary. Tea tree olej působí antibakteriálně, trochu rty až chladí a díky bambuckému máslu a kokosovému oleji zaznamenáte i skvělou výživu a hydrataci. Jeho péči přes noc jsem vždy ocenila. Navíc je na rtech velmi příjemný a lehoučký, dělá takové sametové rty bez nepříjemného povlaku či roztékání okolo rtů. Je fakt skvělý a zakoupíte rovnou v balení po třech, abyste měli zásobičku. Hodnocení: 5/5.

Tak a to bude pro dnešek vše. Takže mi určitě dejte vědět do komentářů, s čím z toho máte zkušenosti či co vás zaujalo :) A těšte se na příště, už teď je mi jasné, že to bude zase slušná nálož! :D

3 komentáře:

  1. Ty nové samoopalováky Dove jsou super a chválím teda parádní spotřebu dekorativky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Klárko, zkušenost mám s červenou verzí Thrillseeker řasenka a nebyla špatná. Dále mám pak ráda Yves Rocher odličovač, akorát daleko raději jsem ho měla za starou cenu. Samoopalováky mě moc neberou, ale to tělové mléko od Lirene vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Znám jen soli do koupele Isana, moje nejoblíbenější značka, co se týče solí do koupele:-) A odličovač očí YR..Je super, měla jsem ho ráda, nicméně už jsem ho delší dobu neměla, nebyla cesta do obchodu a on line se mi objednávat nechtělo, jelikož mi bylo jasné, že bych toho ,,potřebovala" mnohem víc:-D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)