středa 4. října 2023

TOP balzámy na rty: Australian Bodycare, Regina, Crazy Rumors

Ahoj všem!

Podzim se blíží a štěstí přeje připraveným, takže co takhle myslet dopředu na své rty a připravit si zásobičku balzámů, které se určitě budou v sychravém podzimním a chladném zimním počasí hodit? :) Já vám dnes představím pár svých oblíbenců z této kategorie, které vás nenechají ve štychu. Některé ode mne již dobře znáte a některé jsem vám ještě nestihla ukázat, tak je sem přihodím, ať můžete vybírat.


Nejnovějším přírůstkem někdy z léta, je balzám na rty od Australian Bodycare, který se dá (bohužel) zakoupit pouze v sadě tří. Já jsem si pro sebe nechala jeden a o další se s vámi podělím v soutěžích, protože tři kusy jednoho balzámu jsou u mne v podstatě zbytečné, vzhledem k věčným zásobám :D Ale to nic nemění na tom, že balzám jako takový je vážně fajn pomocníkem.

Obsahuje vitamin E, kokosový olej, bambucké máslo a samozřejmě nechybí ani tea tree olej. To dává dohromady neskutečné kombo, protože vitamin E má hydratační účinky, kokosový olej zase udržuje vlhkost a hydrataci, bambucké máslo dokáže skvěle vyživovat a tea tree olej pak díky svým antibakteriálním a desinfekčním účinkům zajistí hojení a čistotu rtů. Balzám je díky tomu vhodný nejen pro suché a extra suché rty, ale také na popraskané rty či rty s oparem či sklonem k jejich tvorbě. 

Jednoduché balení a jednoduchý obsah - balzám je bezbarvý, na rtech příjemný. Nedělá žádnou tlustou vrstvu v prvním tahu, ale můžete libovolně dle potřeby přidávat. Pokud vám stačí jedno přetření jen pro rychlé zhydratování není problém, stejně tak ho můžete dát v pěti vrstvách, kdy se vrstvy pěkně nabalí a vy tak máte zajištěnou pořádnou výživnou bombu. Já to tak dávám na noc a o rty je tak skvěle pečováno během spánku. Zároveň hezky drží na rtech, je "měkčí" a po kontaktu s tělesnou teplotou trochu roztaje, ale nijak zvlášť se neroztéká a nedělá bílý povlak. Co naopak v okamžiku po aplikaci přichází je jemné chlazení díky tea tree oleji, které je pro namáhané, vysušené či štípající rty velmi příjemné. Péče balzámu naprosto skvělá, rty přes noc zvládne dát bez potíží dohromady a během dne o ně zvládne pečovat s grácií. Já jsem si ho fakt moc oblíbila a používám ho ráda. Někomu by mohla vadit klasická tea tree parfemace, ale u nás doma je to už zažitá vůně, že to ani nevnímám. Je to jednoduchý balzám, co vás na první pohled asi ničím zvlášť nezaujme, ale udělá ohromnou službu a i díky nabušenému, přírodnímu složení, je rozhodně vhodný kandidát pro unavené, suché či bolavé rty. Je vhodný i pro děti od 3 let, takže u nás doma si místo rozhodně našel. Najdete ho tady v balení po třech, nyní za velmi sympatickou cenu 149 Kč.





Další tu mám balzám od tradiční české značky Regina (prezentováno pod samostatnou značkou Jelení lůj), kterou zná nejen naše generace, ale díky dlouholeté tradici i generace našich maminek a babiček. Myslím, že není rodina, kde by klasický jelení lůj někdy nebyl :) Regina však nezahálí a přináší stále nové a nové alternativy a variace svých balzámů. Kromě krému a balzámu 2v1, který také doma mám, má i různé příchutě a já tu mám jednu z těch "pochoutek" - Salted Caramel. Balzámy Jelení lůj obsahují kromě hovězího loje také vitamin E, karnaubský vosk, včelí vosk, kandellila vosk či ricinový olej.

Jejich složení už napovídá, že se jedná o výživné balzámy a právě proto je asi všichni známe a všichni kupujeme, protože máme záruku toho, že dostaneme kvalitní balzám, který se o vaše rty postará :) Já si rozhodně nemohu stěžovat. Balzám je trochu těžší než předchozí, takže lépe na rtech drží a nikam necestuje. Na druhou stranu ve více vrstvách je vidět patrné zbarvení, respektive takový ne úplně přitažlivý bílý povlak, takže jej dávám vážně jen v tenké vrstvičce. Vyvažuje to však velmi příjemná vůně karamelu a co víc.. také nasládlá chuť! Já mám co dělat, abych si ho ze rtů vždycky neslízala, protože karamel, že jo! Jak sladké nejím, tak mít na rtech sladký balzám v takové variantě, je vážně doslova mučení.. :D Každopádně hydratace i výživa rtů jsou zajištěné, i když si troufnu tvrdit, že tato karamelová verze dává v péči o maličko méně než balzámy AB nebo CR nebo i obyč Jelení lůj této značky. Mám ho radši přes den než na noc, takže je to můj věrný kabelkový kámoš. Balzámy Regina však mají ještě jedno velké plus - stojí pár korun a seženete je dnes již v každé drogérii (minimálně jejich základní verze). U varianty Salted Caramel si nejsem jistá, jak je to s dostupností v kamenných prodejnách, ale seženete ji určitě tady na oficiálním e-shopu Regina za cca 50 Kč.







Na závěr a do třetice pak moje nej nej nejoblíbenější značka balzámů, kterou ode mne už dobře znáte, takže to je spíš jen opáčko, ale balzámy Crazy Rumors tu prostě nesmí chybět. Jsou to moje lásky, od mého prvního balzámu už uplynula pěkně dlouhá doba a stále se na tom nic nezměnilo. Miluji jejich příchutě, miluji jejich vyživující schopnosti, hravé obaly a nepřeberné množství variant ze kterých můžete vybírat. Jsou se mnou ve dne v noci a mám-li jmenovat jednu jedinou značku balzámů, kterou bych chtěla doma doživotně mít, budou to ony ♥

Balzámy Crazy Rumors jsou veganské, přírodní a všechny obsahují bambucké máslo a jojobový olej. Dále nechybí ani vitamin E, karnaubský vosk, sójový vosk, kandelillový vosk, olivový olej a spousta dalších surovin. Za jejich nasládlou vůni pak může přírodní stévie :) Jednoduše ideální složení, vhodné i pro náročné rty a já se jej nebojím půjčovat odmalička ani mrňousovi.

Vybírat si můžete z nepřeberného množství příchutí. Já mám vyzkoušené například varianty Banana Split, Piňa Colada, Bubble Gum, Blueberry Lemon, French Vanilla a další a další. O některých jsem  psala už tady, kde je například i moje nej nej nejoblíbenější varianta Coffee Bean. Každopádně tentokrát jen ve zkratce, dokázala bych o nich napsat hodně :D Ale já vám chci dnes ukázat hlavně jejich Biggie balzámy, které jsou 4x větší než běžné velikosti! Jsou opravdu ohromné a pro mne v tom množství téměř nespotřebovatelné, ale pokud vy máte velkou spotřebu balzámů a nechce se vám každou chvíli shánět nový, tak tohle je přesně pro vás. V této velikosti pak seženete nejen oblíbené vůně z menších verzí, ale i několik úplně unikátních jako například tyto dvě moje - Cereal Milk a French Toast. Cereal Milk mají být cereálie s mlékem, ale já tam cítím nějaký ovocnější základ. Více si užívám French Toast s vůní máslového toastu se špetkou skořice. Je to taková ta typická jídelní vůně, které já můžu. Co se týče vlastností, tak je to neměnná klasika a standard CR balzámů, což znamená dokonalou výživu rtů, příjemný pocit na rtech, kdy lehce roztávají, ale pečující složky se do rtů dokáží vstřebat a tak fungovat a pečovat tak, jak mají. Nasládlá chuť, krásné vůně a pěkné, hravé obaly jsou třešničkou na dortu. Nejdůležitější je však fakt, že jsou rty jako ze škatulky. Já je prostě miluji a zaručuji vám, že když mrknete sem, nebudete vědět, který zkusit dřív :) Velké verze najdete potom tady, 17,6 ml za 289 Kč. 





Sečteno podtrženo: Dnes vám tu nedoporučuji nic, co by nestálo za zkoušku. Určitě mohu s čistým svědomím všechny doporučit, protože pečují naprosto skvěle. Australian Bodycare balzám je určitě nejlepší pro hodně namáhané, extra suché a bolavé rty, popraskané koutky či opary. Díky spoustě hojivých složek a hodně příjemné a lehoučké textuře je to značka ideál. Máte-li rádi voňavé a "chutné" balzámy a rádi vybíráte z různých variant, tak pak mrkněte k Regině nebo Crazy Rumors. Jelení lůj Salted Caramel je voňavá záležitost, kterou s sebou nosím po kabelkách, protože fajnově poslouží kdykoliv a kdekoliv, i když není úplně bez chybičky. A že miluji Crazy Rumors to všichni dobře víte, takže to už nebudu ani okecávat :) To jsou prostě moje srdcovky, které mne nikdy nezklamou, o čemž svědčí to množství, které jich doma mám :D

Jaký je váš nejoblíbenější balzám, který nesmí doma chybět? Máte zkušenosti se zmíněnými značkami?

9 komentářů:

  1. Od Reginy jsem měla perníček a byl super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ten mě taky láká, kdybych neměla dvacet rozdělaných balzámů, tak jdu do něj! :D

      Vymazat
  2. Z tohoto znám jen balzámy CR, ty doma mám v kávové a perníčkové variantě, ale tím bych rozhodně končit nechtěla, tolik lákavých příchutí:-) A aby těch perníčků nebylo málo, tak mám i od Reginy. Tu verzi Salted karamel jsem ještě nikde nepotkala, ale kdybych na ni narazila, tak je jasné, že neodolám:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Já si myslím, že Slaný karamel od Reginy asi nikde v drogériích (myšleno řetězce DM, Rossmann, Teta) není :( Asi jedině na e-shopu nebo nějaké menší drogérky :D A CR opravdu není nikdy dost, pravda :D Ten kávový je moje srdcovka, to je neskutečná pecka ♥

      Vymazat
  3. Ahoj Klárko, já se přiznám, že co mám zrovna doma to si namažu "na hubu" a nějak to neřeším pokud balzám není vyloženě špatný. Doma mám načatý Balea Sensitive průměrný příjemný, Catrice zabarvený k líčení pro dny kdy nechci rtěnku, jahodový kelímek od Oriflame pro dny kdy nechci rtěnku ale potřebuju víc hydratace, v taštičce v kabelce pak mám nějaký Oriflame Essentials to je spíš na denní přemazání a v práci na stole mám skvelou Neutrogenu. Taky když už nějaký spotřebuju tak to už musí být. Brzy to bude mít za sebou právě ta Balea, ale mám tu v zásobě nějaký od značky Oyes z dm.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabčo! To chápu, já taky v podstatě vymažu vše, co se mi dostane do rukou :D Ale je fajn si rovnou vybírat něco, co funguje :) Jinak ty Oyes z DMka vypadají lákavě, koukala jsem na ně! Tak dej pak klidně vědět, jaký je :) I když já jich mám teď rozdělaných tolik, že se taky jen tak nestane, abych potřebovala nový :D

      Vymazat
  4. Z těchto žádný nemám. Já nejvíce používám zázračný kelímek od oriflame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ten nesmí chybět! Na ten jsem úplně zapomněla! :D U nás doma je taky vždy nejméně jeden otevřený, i když ho používá spíš M. než já :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)