neděle 18. srpna 2024

Ziaja: Vyletněná řada Coconut & Orange Vibes

Krásný den!

Léto nám stále ještě nekončí a už vůbec není pozdě na to pořídit si novou voňavou kolekci značky Ziaja - Coconut & Orange Vibes! Sice kokos patří neodmyslitelně k létu, ale věřte mi, že tuto boží řadu si užijete kdykoliv a kdekoliv. 


Energizující řada s vůní kokosu (a pomeranče) obsahuje osm produktů k péči o tělo a vlasy - sprchový gel, tělový peeling, šampon na vlasy a kondicionér, tělový balzám, balzám na rty, pleťový krém a pleťové tonikum. Celou nabídku můžete omrknout tady, rozhodně je z čeho vybírat.



V těch vedrech víc než kdy jindy vítám sprchu s osvěžujícím sprchovým gelem. A tady to opravdu příjemný a osvěžující gel je! Má lehkou, gelovou texturu, snadno napění, pokožku nevysušuje a hezky, jemně voní. Ve sprcháči ze všech produktů, co tu mám, nejvíce vnímám pomeranč, takže je to vážně letní labužnický zážitek. Moc jsem si sprcháč užila, snad jen škoda, že mi velmi rychle zmizel, protože těch 200 ml je prostě málo a jak se teď pořád sprchuji, mám ho hned pryč :D 







A tak abych sprcháč pošetřila, často jsem ho střídala s tímto krémovým tělovým peelingem. Je to další velmi příjemná záležitost, kde v hutném, krémovém základu najdete středně hrubá zrnka. Jedná se o přírodní křemík, který není extra hrubý, aby vás nepříjemně poškrábal, ale zároveň má hrubost tak akorát, abyste byli dostatečně vydrhnutí. Díky tomu, že je jemnější, vám nic nebrání používat ho častěji, takže já si ho poslední dobou užívám tak 2-3x týdně na střídačku se sprchovým gelem. Pokud máte strach z mastného filmu, tak úplně bez obav, peeling zanechá pokožku krásně jemnou a vláčnou, ale bez ulepení či umaštění. Ve vůni už tady převládá kokos, což mi vůbec nevadí, protože ho miluju. Butelka je velká (270 ml), takže vydrží dlouho, pokud ho tedy nebudete jako já používat několikrát týdně, pak mizí opět nebezpečně rychle :D Peeling je prostě skvělý a vážně si ho užívám!








Co je ale u Ziaji stoprocentně zárukou kvality, jsou jejich tělová mazadla. Obzvlášť pokud to nese název tělová pěna, tak vím, že nebudu zklamaná. Už roky miluju tělovou pěnu Ananas a tato kokosová verze se k ní teď směle přidala. Je stejně boží! Jedná se o lehké, trochu našlehanější tělové mléko, které se velmi snadno a rychle roztírá a okamžitě vstřebává. A to plně, nezanechává pokožku ulepenou ani umaštěnou. Zanechá ji "pouze" dokonale hydratovanou, jemnou, hebkou a voňavou po kokosu. Na léto značka ideál. Opět tedy balení malé (200 ml), já bych brala minimálně dvojnásobnou velikost, páč toto mám při každodenním použití vážně hnedka pryč :( Jinak však není co vytknout. Fakt tu pěnu naprosto zbožňuji a doporučuji všema deseti!






Zleva: sprchový gel,  peeling, tělová pěna


No a potřebujete-li osvěžení v průběhu dne, tak Ziaja připravila i pleťový tonik v této parfemaci. Je to příjemná sprška, kterou osvěžuji nejen pleť, ale jsem schopná ji na sebe vždy nastříkat od hlavy až k patě :D Parfemace je velmi jemná, takže nepřebije váš parfém. V tomto čase je osvěžení s tonikem prostě k nezaplacení. Tonik nezanechává ulepený pocit, v očním okolí nedráždí, ale pleti (i pokožce) dodá fajnovou hydrataci navíc. V tomto případě je balení velké (190 ml) a vydrží dlouho, navíc obsahuje praktickou pumpičku, takže jej můžete použít kdykoliv snadno a rychle.  Prostě praktický kousek, který se neztratí :)







Sečteno podtrženo: Tato letní řada se Ziaje vážně moc povedla! Nenarazila jsem na nic, co by mi vadilo a co by se mi aktuálně v těch vedrech nehodilo. Naopak jsem moc vděčná, že jsem mohla tyhle skvělé, vyletněné kousky otestovat, protože mi ty teplé dny moc zpříjemnily. Krásná svěží vůně (především) kokosu se k létu náramně hodí a lehké textury, které pokožku zbytečně nezatěžují, jsou k nezaplacení. Rozhodně doporučuji vyzkoušet a pokud se chystáte ještě někam do teplých krajů, tak nezapomeňte přibalit :) Celou řadu najdete tady, ceny jsou velmi příjemné, pohybují se kolem 100 Kč :) 

Jak se vám nová řada líbí? Zaujala vás? Už jste ji vyzkoušeli? 

*barterová spolupráce se značkou Ziaja

2 komentáře:

  1. Ahoj Klárko, nová řada se mi moc líbí, faktem též je že na Ziaje jsem objednávala naposledy vloni, ale pokud bude možnost určitě se letos na nějakou větší objednávku zase chystám.

    OdpovědětVymazat
  2. Tady bych potřebovala úplně všechno a rozhodně bych chtěla vyzkoušet. Letos už se ke zkoušení asi nedostanu, léto už se poněkud chýlí ke konci, ale nevadí, však ony počkají na to příští:-D Tělové peelingy od Ziaji používám a zbožňuji dlouhodobě, sprcháč a tělová pěna je klasika (ale taky bych potřebovala aspoň dvojnásobné balení:-D) a tonik? Není nic lepšího, než se v těhle vedrech osvěžit něčím takovýmto:-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)