středa 6. září 2023

Testovačka BB krémů: Holika Holika, Skin79, Missha

 Ahojky!

Tak jsem tady se slibovaným článkem, který se bude věnovat jednomu jedinému typu produktu, ale hned v několika variantách. Mrkneme se spolu na moje milované (korejské) BB krémy! Článek o nich jsem vám slibovala, takže dnes se podíváme hned na dva, potažmo tři z nich, ať máte trochu informací a víte, po čem sáhnout :)


Poté, co jsem si po letech poprvé objednala Perfect Cover BB Cream od Misshy, jsem přestala uvažovat o koupi jakýchkoliv make-upů a vrátila se naplno k BBčkům, takže po jeho spotřebování vedly další kroky zase jenom k nim. Abych aspoň zkusila něco jiného, vzala jsem kromě dalšího balení Misshy, také jeden od Holika Holika a Skin79 k vyzkoušení a říkala si, že alespoň budu moci udělat souhrn a porovnat je mezi sebou. Já jsem vybírala BBčka na Hebe, kde mají poměrně slušný výběr tohoto sortimentu a často i v zajímavých nabídkách a akcích, ale seženete je například i na Koreankosmetika.cz nebo Misshu na oficiálním e-shopu Missha.cz a tak dále. 

Prvně si ale řekneme, proč korejský BB cream? Za prvé, korejská kosmetika/péče patří mezi TOP ve světě a nejinak je tomu i tady. Oni to prostě fakt UMÍ! Jejich péče je plná aktivních látek a zvládá nejen zkrášlovat, ale hlavně i pečovat, což je případ právě i BB krémů - ty skloubí funkci péče i "vylepšení"/krásy. Kromě sjednocení a krytí a krásné pleti na pohled, dodávají pleti i pečující složky zevnitř. To vše s maximálním efektem - povětšinou dobrou výdrží a hezkým výsledkem na pohled, bez složitého vybírání odstínů, protože se většina z nich hodí na světlou pleť a hodně se přizpůsobí.. A zpravidla všechny BB krémy mají také vysoký stupeň ochrany proti slunečnímu záření (minimálně to bývá SPF 30, ale častější je SPF 45 či SPF 50!), takže ušetří další krok. A jejich cena nebývá nijak drastická. Jednoduše: tohle prostě chcete!

Zleva doprava: Dark Panda Skin79 - Shimmering Petit BB Holika Holika- Perfect Cover Missha 


Perfect Cover od Misshy už ode mne znáte, věnovala jsem mu před časem celý článek, takže to tu nechci znovu probírat dopodrobna. Jen zopakuji, že je to perfektní kousek, který pečuje a zároveň skvěle kryje a sjednocuje, bez pocitu masky a s celodenní výdrží. U Perfect Cover si můžete vybrat i odstín, já objednávám 21 Light Beige a sedí jako prdel na hrnec. Tohle je záruka kvality a jakmile jsem ho (znovu)objevila, všechny make-upy šly bokem.. Kvalitka!






Druhý na řadu přišla Dark Panda Animal BB Cream od Skin79 a to díky na pohled světlejšímu podtónu. Nenechte se tím ale zmást, u korejských BBček platí, že se hodně přizpůsobují pleti. I toto BB to umí, takže ho můžu používat jak na jaře na vybledlou pleť, tak i nyní při "opálenější" pleti. Opálenější je v uvozovkách, protože díky BBčkům je pleť tak dobře chráněná, že jsem si obličej skoro neopálila :D Každopádně odstínově skvělé, texturově je trochu tužší a možná i o chlup více krycí než Missha, ale nic drastického a zásadního. Blenderem se aplikuje naprosto bez potíží, na pleť si krásně sedne, sjednotí, zakryje nedokonalosti.. a udělá vaši pleť prostě nádhernou. Já ten efekt fakt miluju! Řekla bych, že je o chlup více vyživující než zbylé dva, pleť zanechává trochu lesklejší jako po krému, takže fixační pudr je nezbytností, což pro mne není problém, protože je pudr přirozenou součástí mé rutiny. Výsledkem je tip ťop pleť, krásně rozjasněná a přirozeně lesklá, sjednocená a fresh s celodenní výdrží. Používala jsem ho i v těch největších vedrech a obličej z velké části držel, jak měl. Nedělá mapy, neslévá se, jediné co jsem doplňovala byl pudr, protože jsem se logicky více leskla, když jsem se víc potila. Ale určitě budu kupovat znovu, tohle je fakt skvělý kousek!







Do třetice tu pak mám Shimmering Petit od Holika Holika, který bych asi na třetí místo umístila i v pomyslném žebříčku v oblíbenosti, ovšem velmi těsně a bez žádného zjevného důvodu. Jen nějak podvědomě mne neoslovuje tolik jako předešlé dva. Proč? Nedokážu vysvětlit. Podtónově je na první pohled tmavší a více do oranžova, takže ideální na letní období, i když jak už jsem říkala výše.. u BBček to máte vesměs jedno. Můžu ho používat teď úplně stejně jako za pár měsíců. Co je ale na první pohled patrné je jeho více rozjasňující účinek, což se mi v létě hodí! Já miluji rozjasněnou pleť a lesk jako blesk, který se odráží od sluníčka, takže tohle je rozhodně letní adept :) Texturu má též hutnější než Missha, ale v tomto případě je o něco více krémovější, respektive při roztírání vnímáte, že pigmentu je tam méně, za to péče/krému tam cítíte více. Není tak hutný a výživný jako Panda, ale má o něco lehčí krytí (to taky není v létě úplně k zahození) a více se ho vstřebá. Díky tomu je pleť skvěle hydratovaná a v případě potřeby se dá dobře vrstvit, takže to opět není žádný problém. Já mám občas pocit, jak kdyby ta BBčka byla kouzelná a s každým problémem si dokázala poradit :D Nutnost zapudrovat je i tady, ale jak jsem psala, to je u mne běžné. Výdrž nečekaně zase celodenní, ověřeno i v nejteplejších dnech. Prostě miluju. 







Sečteno podtrženo: Je třeba ještě něco dodávat? Já myslím, že z předchozího textu je více než-li patrné, že BBčka jsou má druhá kůže a láska ohromná! Fakt té pleti svědčí, protože je naprosto bez problémů, opečovávaná a chráněná. Líčení to také svědčí, protože vypadá lépe než s každým druhým make-upem. A peněženka také nepláče, protože tyto skvělé vychytávky nestojí svět. No láska vám říkám, láska je to! Mrkněte na Hebe nebo po internetu a jděte do toho vám říkám! :D

Co vy a BB krémy? Používáte? Jaký je váš nejoblíbenější a jaké máte vyzkoušené? 

4 komentáře:

  1. Taky jsem začínala s Missha Perfect Cover, akorát odstín 23. Přesně jak píšete, korejská bbčka jsou v podstatě univerzální, přizpůsobí se každé pleti. A jsou téměř nevypotřebovatelná :) Pak jsem od nich měla Signature Real Complete (liftingový efekt, ten Vy zatím nepotřebujete :), mně je 55). Dále mám od Misshy oblíbený i Super Aqua se snečím extraktem, ten je fantastický. Pak jsem zkoušela BBčka od Skin79, nebyla zlá, ale Missha mi přišla lepší. Nyní zkouším tři různé od Shiseido, a taky jsem velice spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Misshu se "šnekem" mám také v merku, tak ráda slyším, že za to stojí a příště zkusím :) Děkuji za tipy!

      Vymazat
  2. Ještě jsem zapomněla na značku Erborian ... ta je dražší, ale stojí za to. Jejich BBčko s centellou je skvělé, dělají i na mastnou pleť, na zarudlou pleť, tohle jsou spíš CCčka. Dá se koupit i malé balení, vydrží dlouho. Jinak jsem Vám chtěla ještě napsat, že Váš blog čtu ráda, píšete svěže a míváte dobré tipy. Eva M

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)