neděle 16. června 2024

Spotřebováno za květen 2024

Čauky mňauky!

Vítám vás u nového Spotřebována! Tentokrát pouze psanou formou, protože videa jsou stále naprosto nereálným počinem, ale doufám, že i tak vás to bude bavit :) Případně jsem natočila alespoň krátké reelsko na Instagram a Tik Tok, takže můžete mrknout tam. Ale zpátky ke květnové spotřebě..


No. Musím říct, že jak jsem předchozí měsíce měla tu spotřebu slabší, tak teď je to tedy hukot. Celkem tu mám 40 kusů. Není třeba dodávat víc, že ano.. Je to prostě nářez.



Tělový peeling Sugar Lady - Beauty Jar - parádní a neskutečně voňavý peeling! Má sladkou, žvýkačkovou vůni, krásně vydrhne a v okamžiku po kontaktu s vodou se začíná rozpouštět, takže nenadělá žádný nepořádek. O pokožku zároveň i pečuje díky olejům na předních příčkách. Moc mě bavil! Snad jen větší balení bych brala.. Hodnocení: 5/5.

Sprchový gel jasmín a třešeň - Le Petit Marseillais - příjemný, gelový a voňavý sprcháč. Nemám ráda jasmín, ale ta kombinace s třešní je příjemně ovocná a osvěžující, ideální na jaro/léto. Dobře napění, hezky provoní a pokožku nevysušuje. Je to taková ta klasika, co nikdy neurazí, ale zas ani nenadchne. Hodnocení: 4/5.

Sprchový gel Cottony Smooth - Kneipp - tohle mě baví! Kneipp sprcháče jsou příjemně krémové a díky tomu je každá sprcha zážitek. Pokožku hezky zjemňují a tato bavlníková verze má i nádhernou, jemnou vůni, kterou jsem si při každé sprše vychutnávala. Určitě nemám doma naposledy. Hodnocení: 5/5.

Sprchový olej s mangovým olejem - Lirene - na tohle jsem byla hodně zvědavá. Ovocná vůně je fajn a osvěžující, ale jmenuje se to sprchový olej a na tomto není olejového NIC. Je to klasický gelový sprcháč, co sice hezky voní a nevysušuje, ale čekala jsem od toho mnohem víc, proto jsem trochu zklamaná. Hodnocení: 3,5/5.




Koupelové krystaly My Little Princess - Beauty Jar - krystaly jsou sice na pohled nezajímavé a ve vodě neudělají žádný spešl efekty, ale úplně neskutečně zjemňují pokožku. Ta je fakt tak dokonale jemná, že nebylo třeba mazat. Navíc jsou tam kvítky růží a růžový olej, který krásně provoní koupelnu i pokožku a olej navíc pokožku lehce vyživí. Moc mě to bavilo a klidně bych je brala znovu. Hodnocení: 5/5.

Soli do koupele - Isana - miluju. To už dobře víte. Verze Me Time a Heart Time si jsou podobné, ale obě dokonale relaxační. Vánoční Magic of Christmas je taky láska a i přes vánoční vůni si tuhle sůl užiju kdykoliv během roku. Další kousky jsou v zásobě, protože Isana soli nikdy nezklamou - hezky voní, barví vodu, nadělají i špetku pěny a zjemňují pokožku a to vše za pár kaček. Hodnocení: 5/5.

Pěna do koupele - Dresdner Essenz - moc mě bavila i tato vánoční pěna do koupele! Dresdner Essenz má dokonalou koupelovou kosmetiku. Krásná kořeněná vánoční vůně, bohatá peřinka pěny, která i dlouho vydrží. Je to zážitek a klidně bych koupila znovu. Hodnocení: 5/5.

Soli do koupele - Dressdner Essenz - a to samé platí u jejich solí - jsou super a kdykoliv po nich ráda sáhnu. Krásné vůně, trošička pěny, barevný efekt a také zjemněná pokožka. Jsou kvalitou porovnatelné s těmi od Isany, jen vůně mají snad ještě vytuněnější. Například ta fialová květinová je za mě dokonalá imitace šeříku! A ta se čtyřlístky zase krásně ovocná (broskev, mango a vanilka). Bavily mne obě a jsem ráda, že tu mám ještě pár dalších kousků do zásoby. A ráda bych DE u nás trvale, stojí to totiž za to! Hodnocení: 5/5.




Šampon Easy Peasy - Beauty Jar - tuhé šampony mám celkem v oblibě, takže na Easy Peasy jsem se hodně těšila. Cca měsíc jsem se z něho fakt dost radovala, protože vlasy po něm byly krásně čisté, jemné a lesklé a svěží vydržely i docela dlouhou dobu (myla jsem standardně každý pátý den). Ovšem ke konci mě dokázal trochu i naštvat, protože jednoho dne se mi mýdlo (byla ho ještě přibližně třetina) prostě rozlámalo asi na šest malých kousků. A to fakt není nic pro mě :D Takže jo, jednalo se o funkční šampon, vlasy po něm byly super, ale nakonec mne to použití pěkně vypeklo. Hodnocení: 3/5.

Suchý šampon - Batiste - stálice již mnoho, mnoho let. Není lepších sucháčů, které vlasy nadýchají, "umyjí" - respektive odmastí a zanechají jemné i voňavé. Objevují se tu stále dokola a tuto verzi Tropical vřele doporučuji. Krásně ovocně voní. Hodnocení: 5/5.

Šampon Bravocado - Beauty Jar - nebyl špatný a první den po umytí byly vlasy moc pěkné - jemné, lesklé a svěží, ale bohužel efekt nijak dlouho nevydržel a musela jsem mýt již každý třetí den, což je u mne už docela nezvyk. Tuhý šampon výše mi přišel svojí funkčností výkonnější. Hodnocení: 3/5

Kondicionér Bravocado - Beauty Jar - byl fajn, sám o sobě vlasy nezatěžoval a byla to fajn tečka na závěr po mytí vlasů. Vlasy byly krásně lesklé a uhlazené a šly bez problémů rozčesat. Byl i trochu voňavější než šampon, takže zanechával jemnou vůni i ve vlasech. Za mě fajn a dobře posloužil. Zase ale v kombinaci se šamponem ani samostatně nešlo o nic, co by nebylo nahraditelné a nechalo ve mně nesmazatelnou stopu.. Hodnocení: 4/5.




Krém na ruce Dream Cream - Oriflame - byl fajn. Měl jemnou, svěží parfemaci, v mžiku se vstřebával a nezanechával ruce umaštěné. Bezprostředně po namazání byly ruce kluzké, ale rychle to přešlo a výsledek pak byly hezky hydratované ruce. Sice mne nijak neohromil, ale za mě fajn a rozhodně použitelný kousek. Hodnocení: 4/5.

Intenzivně regenerační pěna na ruce - Hebe - tohle bylo velmi zajímavé a netradiční - krém má podobu pěny. Hezky a jemně to voní po makadamiovém oleji, je neuvěřitelně příjemné tu pěnu aplikovat a na rukou to také není zlé - rychle se vstřebává a ruce jsou mastné jen nepatrně. Ale nezajistí to žádnou extrémní výživu ani hydrataci, je to fajn na namazání během dne, ale nic pro suché ruce. Navíc se docela blbě stlačuje ta pumpička, takže to není nijak praktické. Jako ráda jsem ji vyzkoušela, ale znovu ji nepotřebuji. Hodnocení: 3,5/5.

Samoopalovací pěna DermaSpa - Dove - moje stálice, která zajistí před létem aspoň trochu barvy na mých jinak úplně bílých nohách :D Miluju tu texturu (opět pěna), snadnou a rychlou aplikaci a žádné  obavy z fleků, protože barvu chytáte opravdu postupně - až po několika dnech aplikace. Je to boží, mám už v posledních letech několikáté balení a budu kupovat zas a znovu (tato verze už v prodeji není, ale mají teď nějakou inovovanou podobu). Hodnocení: 5/5.

Tělové mléko Spicy Chocolate - Lirene - naprosto dokonalá čokoládová vůně! Úplně jsem si to mléko zamilovala. Voníte k nakousnutí a to hodně dlouhou dobu, navíc se krásně a rychle vstřebává a pokožku skvěle vyživuje. Tohle je tak boží, že jsem si hned udělala zásobu, dokud se ještě dalo sehnat. Škoda, že něco tak skvělého se stahuje z prodeje :( Hodnocení: 5/5.




Šampon na štětce - Sheglam - sám o sobě byl obsah fajn, štětce šampon dobře odmastil a vyčistil, ale velmi nešťastné bylo to balení. Pumpička velmi špatně fungovala a pumpovala jen maličké množství šamponu, který měl navíc takovou tužší želé texturu, takže jsem půlku doby mytí štětců strávila jenom pumpováním jako debil :D Znovu nekoupím. Hodnocení: 2,5/5.

Sprej na polštář Dream Sleep - Oriflame - jsem tu měla hodně hodně hodně dlouho a trvalo mi, než jsem ho vystříkala. Nedávala jsem ho na polštář pravidelně, spíš když jsem si vzpomněla, ale hezky jemně a sladce voněl po levanduli a tak nějak navodil příjemnou atmosféru vhodnou pro odpočinek. Není to špatné, ale zase ani nic, co bych nutně musela mít doma znovu. Hodnocení: 3/5.

Antiperspirant Happy - Rexona - spreje Rexona jsou moje stálice a střídám jen vůně. Skvěle fungují a chrání proti zápachu i pocení. Zpravidla je kombinuji s jinými antiperspiranty (tuhý, kulička, gel nebo krém) a tohle vždy jejich fungování podpoří. V méně náročných dnech je používám i samostatně a celkem to stačí. Za mě jako vždy fajn a určitě nemám doma naposledy. Hodnocení: 5/5.




Pleťový čistící gel C.B3 Niacinamide - Ziaja - za mě super gel a celá tato pleťová péče je velmi povedenou záležitostí. Gel samotný má jemnou citrusovou vůni, gelovou texturu, která po kontaktu s vodou snadno napění. Pleť skvěle dočistí a vyčistí a to bez následného vysušování, pnutí či jiného podráždění. Nedráždí ani v očním okolí. Za mě je velmi povedený, pumpička je také praktická záležitost. Klidně s chutí pořídím znovu. Hodnocení: 5/5.

Pleťový tonik C.B3 Niacinamide - Ziaja - také byl fajn, pleť hezky osvěžil a tonizoval každé ráno a večer. Střička má poměrně velký rozprach, ale dá se to a příjemně to aspoň osvěžuje (a ráno probouzí :D). Pleť je po použití hydratovaná, tonik nelepí, nijak nedráždí ani v blízkosti očí a velké balení vydrží pěkně dlouho. Za mě fajn a opět můžu doporučit. Hodnocení: 4/5.

Pleťové sérum Vitamin C a kyselina glykolová - Mixa - asi znovu nepotřebuji. Z celé trojky pleťových sér Mix & Match mne toto projasňující s Cčkem zaujalo ze všech nejméně. Je trochu těžší a pleť je po něm hodně ulepená a taková.. uplácaná. Výsledky nejsou nijak viditelné a přesvědčující. Pleť sice nebyla úplně v nejhorším stavu, ale sérum ji ani nijak "nevylepšilo", takže se znovu neuvidíme. Modrá verze s kyselinou hyaluronovou se mi zdála lepší. Hodnocení: 3/5.




Hydrogelová maska Gold - Action - měla jsem ji už poněkolikáté a je skvělá! Krásně pleť osvěží, gelové plátýnko je na dvě části, takže se na pleť trochu lépe aplikuje a i lépe drží. Zároveň pleť sérum hezky hydratuje. Za ty peníze (cca 30 Kč?) je to super kup a rozhodně v Actionu doporučuji přihodit do košíku. Hodnocení: 4,5/5.

Superhydratační a revitalizační maska Hyaluronic Aloe - Garnier - je jedna z masek, která nikdy nezklame. Garnier masky jsou klasika a snad z žádné jsem nebyla zklamaná. Tady u této s kyselinou hyaluronovou tomu není jinak. Pleť je po použití hezky naducaná, dostatečně hydratovaná, jemná. Sérum lepí jenom chviličku po aplikaci a plátýnko je sice větší, ale vcelku obstojně sedne. Není o čem, Garnier masce nikdy neřeknu ne :) Hodnocení: 4/5.

Niacinamide Sheet Mask - Boots - tahle byla vážně skvělá! Tenké plátýnko krásně na pleť sedlo, bylo dostatečně nacucané sérem, které se ve velké míře vstřebalo do pleti a výsledkem byla krásně hydratovaná a osvěžená pleť. Po sundání nebyla ulepená ani umaštěná a za mě naprostá paráda! Hodnocení: 5/5.

Maska Saltwater Vibes - Isana - za to tohle mě neba. Plátýnko sice hezky barevné, ale sérum těžké a pleť hrozně zapláclo a ulepilo. Přitom pleť zase nijak zázračnou hydrataci nezaznamenala. Ne, toto je důkaz, že mám těmto maskám dát vale (stejně jako těm Balea :D) a zůstat u korejských :) Hodnocení: 2,5/5.

Kofeinové hydrogelové polštářky - Dr. Max - byly velmi zvláštní, protože byly spíše než mokré po séru takové "nalepovací". Díky tomu dobře držely v očním okolí, ale neměla jsem pocit, že by oční okolí dostalo něco, co by mu "pomohlo". Zajímavý počin, ale nic, co bych asi potřebovala znovu. Hodnocení: 3/5.

Hydratační overnight maska - další balení gelové noční masky, kterou sem tam dám místo nočního krému. Do rána se plně vstřebá a tak nějak spíše nahrazuje krém, péči navíc jsem stále nezaznamenala. Zas ale nijak neobtěžuje, takže ok. Hodnocení: 2,5/5.



Tinted Serum Foundation - Catrice - nevím, zda ho miluju nebo nenávidím. Tak prvně: nemám ráda kapátka. Proč jsem si koupila už x-tý make-up s kapátkem? Nevím, ale přijde mi to nejvíc obtěžující balení :D Každopádně to jsem mu rychle odpustila, protože mne velmi mile překvapila lehoučká textura, ale zároveň velmi slušné krytí. Make-up krásně sjednotí a má střední až vyšší krytí, pokud využijete vrstvení, takže za mě pecka. Ale jako i s dalšími Catrice make-upy tu mám problém s jeho oxidací. Nechápu proč, ale make-upy této značky mi to prostě dělají, takže jak je při aplikaci krásně přirozený a splyne s barvou mé pleti, do pěti minut mám na pleti o mnoho oranžovější odstín. V tomto případě nic extrémního a do očí bijícího, nejspíš to vnímám jen já, ale je to tam a změna podtónu mě štve. Spotřebovala jsem ho, ale stejně jako další Catrice make-upy už nekoupím. Hodnocení: 3,5/5.

The Multi-Tasker korektor - Rimmel - láska! Miluju ten korektor a už používám další balení, protože je jednoduše skvělý! Krásně a pekelně kryje, ale zároveň nezalézá do vrásek, vypadá velmi přirozeně a neslévá se. Pomáhá mi zakrýt kruhy pod očima i pupínky na bradě. Nejsvětlejší odstín je přesně dělaný pro mě. Prostě láska. Hodnocení: 5/5.

Řasenka Cils Miraculeux - Yves Rocher - naprosto famózní řasenka! Jedna z TOP za poslední roky (ne-li úplně nejlepší). Dělala fakt skvělý efekt a i z těch mých pár chlupů dokázala vykouzlit natočené, prodloužené a objemné řasy. Neopadávala, nedělala šmouhy, vydržela i slzení očí a nevím, co všechno.. Malovala od prvního až do posledního dne úplně stejně = skvěle. Jediné co, tak dala sotva tři měsíce a šlus a to je k vzteku, protože je docela drahá :( Hodnocení: 5*/5.

Řasenka Glam&Doll Volume - Catrice - moje drogérková stálice, která také dělá nádherné řasy. Sice ne tak dokonalé jako řasenka od YR, ale velmi obstojné. Krásně natočí, prodlouží, oddělí - fakt pěkný efekt. Kartáček je umělý a prohnutý, přesně podle mého gusta a dobře se mi s ním pracuje. Rozhodně jedna z nejoblíbenějších řasenek. A nestojí ledvinu :D Hodnocení: 5/5.

Ultra Gel Top Coat - Rival ♥ Me - byl použitelný, ale znovu již kupovat nebudu. Je tekutější než moje stálice od Sally Hansen, takže se musí štěteček před použitím trochu otřít. Okamžitě zasychá a efekt je opravdu gelový a lesklý a lak vytvrdí, ale výdrž laku nijak zásadně neprodlouží (oproti SH), naopak mám pocit, že mnohdy se mi kus odštípl mnohem rychleji než by tomu bylo bez top coatu. Spotřebovat se dal, ale znovu nepotřebuji. Hodnocení: 3/5.

Rychleschnoucí kapky - Essence - další ze stálic, kterou jsem kupovala opakovaně. Teď jsem našla velmi podobné a o půlku levnější, tak uvidíme, zda se k těmto vrátím. Ale jsou super! Laky s kapkami schnou rychleji a zároveň díky obsaženým olejům dodává okolí nehtu i trochu výživy. Za mě dobrý. Hodnocení: 5/5.

Olej na rty Glaze Lip Oil - Makeup Revolution - byl láska! Měl krásnou třešňovou vůni, příjemnou texturu, která na rtech hezky drží a rty s ním vypadají šťavnatě. Je to podobné lesku, ale zároveň s parádní výživou rtů a dobrou výdrží. Už je to několikátý olej od MUR a opět nezklamal. Hodnocení: 5/5.

Balzám na rty - Hurraw! - jsem tu měla fakt hodně dlouho, teď jsem ho našla při odchodu z práce ve skříňce :D Má mátovou chuť, rty hezky osvěží a zároveň i vyživí. Nebaví mě tolik jako třeba Crazy Rumors, ale taky to není úplně špatný balzám a o rty celkem slušně pečuje. Hodnocení: 4/5.

Lesk na rty - Marc Jacobs - a na závěr jeden propadáček. Toto ne, prosím vás. Lesk za velké peníze, který strčí do kapsy spousta mnohem levnějších značek. Kromě toho, že je to ošklivá světlá barva, je ten lesk taky hrozně lepivý, rozpíjí se na rtech a skoro nedrží. No vůbec to nevypadá hezky a není to na rtech příjemné. Balení mám celé omatlané a dokonce mi to z obalu i teklo do kabelky. Nene, toto ne. Kupte si radši Juicy Bomb, i to je menší peklo. Hodnocení: 2/5.


Tak a jsme na konci! Byla to slušná jízda, že? Tak mi dejte vědět, co z toho znáte? Co jste zkoušeli nebo co vás zaujalo :) 

4 komentáře:

  1. Ahoj Klárko, znám sprcháče Kneipp v jiných variantách - měla jsem tu Goodbye Stress bylinkovou a pak Dobrou náladu s tropickým ovocem a obě varianty byly super. Le Petit Marseillas jsem chtěla vyzkoušet a ve výprodeji sáhla po olivovém, ale vůbec mi nevoní až mi smrdí čili dopadne jako mýdlo na ruce. Beauty Jar jako značku vyzkoušenou nemám, ale vedu ji v povědomí, že bych třeba do budoucna něco zkusila ráda. Hebe pěnové krémy na ruce mě vůbec neoslovily ani opalováky od Dove.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kneipp má ty sprcháče fakt povedené, Goodbye Stress je taky boží :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)