středa 24. ledna 2024

Dekorativní mix: Catrice, Essence, Revolution, L'oréal Paris, Rival♥Me

Ahojky!

Moje mantra posledních x let - kosmetiky není nikdy dost! A netrvalo to ani tak dlouho a mám tu pro vás pokračování v oblíbené rubrice Dekorativní mix, kde vám představím rovnou pětku kosmetických kousků, které by neměly přijít v zapomnění a považuji za zajímavé je tu trochu rozebrat a ukázat blíže. Představím vám pár úlovků z drogérie, mnohdy za pár korun, které vám však dokáží zlepšit den. Čeká vás například Catrice, Essence, Makeup Revolution, L'oréal Paris či privátka Rival♥Me. Tak jdeme na to.


Under Eye Brightener - Catrice

Tenhle objev převrátil svět mnoha z nás, když se v loňském jarním updatu Catrice objevil. Jedná se o korekční krém, který je určen na kruhy pod očima a unavené a zašedlé oční okolí. Takže je to v podstatě kousek, který nahrazuje klasický korektor. Neříkám, že by se bez něho nedalo obejít, protože najdete-li funkční korektor, se kterým se dá pracovat v okolí očí, nepotřebujete nic jiného.. Ale tohle je tak nějak jednodušší a rychlejší a řekla bych, že i mnohem méně nápadné než klasický korektor. Stačilo pár dní, abych si ho velmi oblíbila. V kalíšku objevíte krém, který má gelovější texturu, pod dotekem se trochu rozteče, takže se snadno a rychle aplikuje. Díky meruňkovému odstínu dokáže fialové kruhy snadno a rychle eliminovat. Je vážně lehoučký, rozetře se do ztracena, hezky kryje a nezanechává žádnou nepříjemně silnou vrstvu, která by oční okolí zatěžovala či zvýrazňovala vrásky. Jednoduše: snadno a rychle zjemní kontrast v nežádoucích barvách a sjednotí, takže pak stačí jen doladit make-upem. Používám ho moc ráda a často díky němu zapomínám na korektor. Tak nějak se stal mým každodenním pomocníkem, obzvlášť před Vánoci a v aktuálním období nemocí, kdy se pod očima odráží každý nedostatečný prostor pro spánek :D Seženete v drogériích, cena je kolem 120 Kč. 







Vlevo s Under Eye, vpravo bez.

Rtěnka Infaillible Matte Resistance - L'oréal Paris

V loňském roce se také objevila jedna perfektní novinka u L'oréal Paris a to tyto rtěnky Matte Resistance. V nabídce je spousta odstínů, v drogériích je výběr trochu omezený, ale například na Elnino.cz seženete všechny dostupné. Barevná škála je pestrá, od univerzálních odstínů (jako je například tento můj 240 Road Tripping) až po výrazné červené či vínové. Rtěnky mají jednoduché obaly, obsahují kapkový aplikátor, který je pro rtěnky L'oréal tak typický. S ním se rtěnka nanáší snadno a rychle v jednom, maximálně dvou tazích. Rtěnka je perfektně krycí, v okamžiku zaschne a výsledek je pak matno-matný. Vypadá prostě skvěle a mám ji ráda. A to i přes fakt, že mi po pár hodinách lehce rty stahuje a vysušuje. Výdrž je v mém případě přibližně půl dne. Jakmile dojde na jídlo, tak mizí, ale občasné pití, polibek či mluvení přežívá bez újmy. Za mě tedy velká spokojenost, dá mi vždy pár hodin klidu a díky odstínu jsem v pohodě i tehdy, když začne postupně mizet. Není problém ji kdykoliv dohodit a úbytek je postupný a nenápadný, takže spokojenost. Odstín 240 je sám o sobě peckovní záležitostí. Je to přesně ten typ odstínu, po kterém sahám nejčastěji. Zařadila bych ho ještě do kategorie tělovek, ale s fialkovým nádechem, který tomu dodává šmrnc. Za mě dosti univerzální odstín, který se neztratí.







Multichrome Flakes Eyeshadow Topper - Essence

Tento kousek je bombou internetu. Jedni vločky milují, druzí je nenávidí. Já se řadím do skupiny těch, kteří je milují, protože perfektně ozvláštní každé líčení. Ale není to s nimi úplně jednoduché a mají svá úskalí. V krabičce se nachází roztomilý kalíšek a v něm je gel se spoustou krásných vloček (flitrů), které jsou holografické a hází odlesky různých barev všemi směry. Je to úchvatné a použít jej můžete různými způsoby.. Samostatně místo očních stínů, na oční stíny nebo kamkoliv jinam na obličej či tělo (ale nutno počítat s tím, že balení má jen 2g). Já jsem si je oblíbila hlavně jako top coat na oční stíny k dotunění líčení. Gel nanesete, on v okamžiku zasychá a vločky se poté ani nehnou. Ovšem je třeba počítat s tím, že gel může štípat. Respektive zatím jsem nezažila nikoho, koho by neštípal :D Ale ve většině případů stačí minutku počkat a štípání ustává. Jak gel zaschne, je klid. Samozřejmě asi záleží i na citlivosti očí, ale opravdu od všech, kteří v mém okolí vločky mají a používají, dochází po chvilce ke zklidnění. Tady tedy platí, že pro krásu se musí trpět, ale zaručuji vám, že ten výsledek za tu minutku utrpení stojí :) V prodeji jsou dva druhy vloček, tyto fialkové a pak ještě do růžova, které seženete v drogériích Teta a Rossmann. Cena je 99 Kč.









Quattro paletka Eternal Rose - RevolutionPRO

Jedním z mých nejpovedenějších kaufů ze sklonku loňského roku byla tato mini paletka stínů Eternal Rose. V drogérii měli akci na celý stojan Revolution a tyto quattra tak vyšly na necelou stovku, tohle v odstínu Velvet Haze stálo dokonce asi 75 Kč. No znáte moji vášeň pro oční stíny, že.. Takže se mnou šla paletka domů a fakt jsem ráda, že jsem ji vzala. Paletka je dokonalá, od krásného luxusního balení po neskutečné odstíny. Všechny čtyři jsou lesklé, takže nic pro fanoušky matu, ale já jsem pravý opak a naopak nedám ani ránu bez lesklých a třpytivých stínů, takže tady jsem ve svém živlu a vůbec, ale vůbec mi nevadí, že tu není ani jeden matný stín. Paletka je sestavená ze čtyř barev, které se dohromady skvěle doplňují. Je tu světlý perleťově bílý a naopak i jeden podstatně výraznější oranžovo-hnědý. Se stíny se pracuje jedna báseň, jsou krásně máslové, pigmentace na jedničku, nepráší a na víčko sednou a zůstanou sedět po celý den beze změny. No nemám absolutně co vytknout ke kvalitě této malé paletky. Zbožňuji ji a využívám jejích kvalit velmi často. Jedině snad musím podotknout, že jsem čekala barvičky trochu více do růžova, ale není to přímo jejich nevýhoda a naopak zpětně mi nevadí, že jsou oranžovější, než jsem myslela. Asi možná mi to vyhovuje i víc :D Každopádně za mě skvělé, opět mne stíny Revolution vystřelily z gatí a pokud paletku potkáte, určitě berte. Mají ještě několik dalších variant a věřím, že ty nebudou o nic horší :)










Ultra Gel Top Coat - Rival ♥ Me

Pětku dnes uzavřu vrchním lakem, který mne zaujal ve stojanu Rival♥Me. Přiznávám, že privátní značky drogérií dosti opomíjím, ať jde o Rossmann, Tetu nebo DM, ale zrovna Rival je v poslední době stále častěji skloňovaná, tak jsem se dala na průzkum. A jelikož u top coatů jsem hodně dlouho nic nového nezkoušela, protože jsem roky věrná Insta-Dri od Sally Hansen, zachtělo se mi změny a tento mi padl do oka. Stojí asi 55 Kč a slibuje ultra gelový vzhled, takže nebylo o čem.. Top coat má jednoduchý plochý štěteček se špičkou zastřiženou dokulata. Je akorát tak velký, aby jedním tahem nalakoval celý nehet. Gel je tekutější, takže je nutné vždy štěteček ještě před aplikací lehce otřít, ale jakmile se dostane na nehet, ihned zasychá. Do minutky jsou nehty suché, vytvrzené a lak zpevněný. Slibovaný lesklý gelový efekt zaručen. Potud nemám co vytknout a za mě skvělé. Ale všimla jsem si, že oproti zmiňované SH mi laky s tímto top coatem nevydrží tak dlouho a párkrát se mi stalo, že se mi lak druhý či třetí den začal odštěpovat úplně po kusech.. Takže sice vypadá krásně, ale výdrž laků nijak extrémně neprodlužuje, ba naopak u některých jsem zaznamenala mnohem kratší životnost než s SH. Takže za mě bohužel ne. Myslím, že nebude problém ho spotřebovat, ale s chutí se poté vrátím ke svému oblíbenci. 





Tak co, máte s něčím z výše zmíněného zkušenosti? Zaujalo vás něco? 

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Nene, ještě nezkoušela :) Séra tu mám do zásoby tak na dva roky, takže kdo ví, kdy se k nim dostanu :D :(

      Vymazat
  2. Mám zkušenost s korektorem pod oči od Catrice a jako..nechápu, jak jsem bez něj mohla žít, klasické korektory šly do ústraní, aspoň co se týká použití pod oči a používám jen tohle, hrabu do něj snad každý den:-) A pak Multichrome Flakes..a ano, i mě chvilku štípou, ale ten efekt je tak úžasný, že za tohle je prostě nemůžu hejtit, mám oba odstíny a zase další produkt, který posunul moje líčení tak nějak na vyšší úroveň:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pod to se mohu podepsat, mám to úplně stejně :D :)

      Vymazat
  3. Klárko, tak rtěnka a paletka je naprostá pecka. Krásný víkend přeji. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No že jo ♥ Přeji úspěšný start do nového týdne!

      Vymazat
  4. Ahoj Klárko, tohle jsou pro mě všechno novinky, co se týče dekorativky tak jí mám výrazně menší spotřebu, a tak ani tolik nových věcí netestuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co si budeme, spotřebu mám také mnohem menší.. ale nějak mi to stejně přibývá neúměrným tempem :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)