neděle 1. října 2023

Kosmetické novinky | 3/2023

Krásný den, moji milí!

Neděle už na mém blogu začíná s pravidelností znamenat jediné - nové video, takže dnes se spolu podíváme, co všechno se mi doma za poslední tři měsíce objevilo v kosmetickém šuplíku alias Kosmetické novinky jsou tady, v tomto roce již (nebo teprve?) třetí.


No a kdo nerad videa, tak samozřejmě nechybí přírůstky ani ve fotkách. Samozřejmě, že jsem do videa zapomněla pár věcí dát, takže je tu i něco navíc. Ne vždycky jdou ta videa podle plánů.. :D




*Na pravidelné přísuny produktů Australian Bodycare už jste ode mne nejspíš zvyklí. Před začátkem léta jsem objevila na jejich e-shopu spoustu novinek, které mne zaujaly. Mezi nimi například vlhčené ubrousky hned ve třech různých parfemacích! No nemohla jsem se rozhodnout které, takže jsem nakonec zvala všechny - verzi Růži, Levanduli a Tropical (mango). Jedna je lepší než druhá. Ubrousky jsou navíc fajn SOS pomocníky na cestách, takže jsme je měli na výletech vždycky s sebou. Kromě ubrousků jsem tam objevila ještě balzámy na rty, které se prodávají v sadě po třech. Balzám je výživný, na rtech příjemný a má díky antibakteriálním účinkům tea tree oleje fungovat i na rty namáhané se sklony k oparům. Za mě zbytečné jen balení po třech, já využiji (při množství balzámů, co doma mám) jen jeden, takže se na ně můžete těšit v nějaké soutěži. Na fotce pak můžete vidět ještě i klasický čistý tea tree olej, na který jsem samozřejmě ve videu zapomněla :D Ale doma ho určitě nezapomínejte mít, protože vám může mnohdy vytrhnout trn z paty. Je super na štípance a drobné ranky či podrážděná místa a pokud máte děti školkou či školou povinné a bojíte se vší, tak by vám doma vážně neměl chybět, protože je to prevence proti nim (i dalšímu hmyzu) :)




*V průběhu léta jsem pak objednávala Australian Bodycare ještě jednou, tentokrát jsem objevila vlasovou péči, která má pomáhat s vypadáváním vlasů. No to jsem musela mít, protože podzim se blíží a to se mi vždycky vlasy úplně pomátnou.. Takže jsem vzala celou sadu, ve které najdete šampon, kondicionér a sérum. Do košíku jsem pak přihodila ještě čistící pleťový gel, protože s jejich pleťovou kosmetikou mám zatím asi nejmenší zkušenosti, což musím napravit, samozřejmě.




*Vlasová péče ještě jednou a také proti vypadávání vlasů, tentokrát z dílny Yves Rocher a jejich řada Anti-Chute s agáve, ženšenem a vlčím bobem, které pomáhají se stimulací vlasové pokožky a růstu nových vlasů, ale také zlepšením a udržením kvality těch stávajících. Řada obsahuje šampon, kondicionér a šestnáctidenní vlasovou kúru, která je v ampulkách (jedna ampulka = čtyři dny kúry). Jsem zvědavá a doufám, že když budu mít tolik pomocníků proti vypadávání vlasů, zvládnu letos podzim levou zadní :D





*V průběhu léta pak Yves Rocher představil svoji zbrusu novou kosmetickou řadu Famille Bio, která je naprosto unikátní hned v několika ohledech. Za prvé vlastní certifikát Ecocert, takže se jedná o přírodnější péči se surovinami z bio zemědělství, za druhé využívá k upcyklaci zbytky jablek, které by se jinak vyhodily a čerpá z nich aktivní složky, které se dají dále zužitkovat v kosmetice. A jako bonus je celá řada vhodná už pro děti od tří let, takže si produkty této řady může užít celá rodina. Je navržena tak, aby si v ní našel každý to, co jeho pokožka/pleť potřebuje. Najdete tu hutný balzám v dóze nebo odlehčenější hydratační krém, cica krém - obnovující bariérovou péči (ideální pro děti a velmi namáhanou pokožku), hydratační tělové mléko či klasiku - sprchový gel. To vše s krásnou, jemnou vůní jablek, která tuto řadu doprovází už od začátku procesu :) Za mě naprosto geniální a tleskám a vy se určitě můžete těšit na naše (rodinné) postřehy až vše důkladně vyzkoušíme. 




*E-shop Naturway jsem vám představovala již v průběhu léta, takže tady jen zmíním, že jsem od nich kromě spousty dobrot a skvělých čajů, měla i nějakou tu kosmetiku. Řadě s hadím jeden od Bohemia Herbs už jsem věnovala článek a mám ji dávno spotřebovanou, ale stále tu ještě čekají na vyzkoušení bylinné relaxační koupele Naturway, na které se dostane jistě brzo. Podzim se blíží! :D




*Posledním PR balíčkem (nikoliv kosmetickým přírůstkem! :D) jsou pak novinky značky Schminka, která si připravila pár nových kousků z dekorativní kosmetiky. Jejich Wet&Dry stíny už známe z dřívějška, tentokrát tu mám odstín 06, což je krásná, matná, temně zelená. Ta se bude na podzim hodit a už teď vím, že jakmile jej použiji za mokra, mohu se těšit na intenzitu jako hrom! A dále Schminka cílí na rty a připravila si rovnou dva druhy rtěnek. Brilliant Lipsticks jsou tedy spíše toppery, které mají průhledný základ, ale obsahují třpytky. Použít se dají i samostatně, protože základ funguje vcelku obstojně jako balzám, ale pak nevyniknou třpytky. Ovšem takhle na matnou rtěnku.. Jo to už bude jiná. I když nejsem cílovka, tak určitě vyzkouším a dám vám vědět :) Mojí láskou od prvního momentu je pak Hedvábná rtěnka, kterou mám v dokonalém odstínu 08 Barbra. Taková ideální barvička na denní nošení, která je na rtech tak neskutečně příjemná!!!! Je hydratační, takže mi sice nevydrží moc dlouho, ale díky jemnému odstínu není její úbytek do očí bijící a není problém ji kdykoliv v rychlosti dohodit. Ta se určitě na podzim neztratí.




V Actionu jsem v poslední době byla víckrát než je zdrávo a vždycky to stojí moji peněženku ranec. Téměř nikdy neodcházím bez masek. Výběr plátýnkových masek je velmi slušný, navíc za pěkné peníze. A o Exfoliační masce/ponožkách už snad ani nemusíme diskutovat, že ano. Bez těch nežiju. To je bezesporu nejlepší produkt, jaký tam seženete. Za padesát kaček budete mít krásné nožky. Není zač.




Jenže, když jsem byla v Actionu posledně, brouzdala jsem mezi regály ještě hlouběji a zastavila se i na jiných místech (achjo!) a objevila také sekci sprcháčů, mýdel, peelingů.. a koukejte, co se mi zatoulalo do košíku. Mýdlo mi učarovalo designem svojí lahvičky. Až jej dodělám, budu ji doplňovat. A ty peelingy tam jako nešlo nechat. Banánový "mokrý" peeling krásně voní, dobře vydrhne, snadno a rychle se rozpustí a spláchne. Za 55 Kč není vůbec špatný. Dry body Scrub je pak něco na způsob kávových peelingů, které vydrhnou ještě více a to já miluju. Jen uvidíme, jaký nepořádek to bude dělat :D Ale ten stál snad ještě méně, takže nebylo o čem :)




Samo tu nesmí chybět i nějaká ta drogérka. I když se poslední dobou držím dost zkrátka, neodolala jsem v Rossmannovi jejich novým maskám. Celkem slušně rozšířili nabídku a i o taková esa jako je Holika Holika nebo Skin79. Sice zrovna ta od Skinu mi úplně nesedla, ale věřím, že je to výjimka. A soli Isana už snad ani nemusím komentovat, ty já kupuji při každé návštěvě..




Dmko tady asi nikoho nepřekvapí, že jo :D Ono když máte spoustu kosmetiky na očích denně, tak se jen těžce odolává. Odhaduji, že toto je tak 1/3 věcí, které jsem za poslední měsíce nakoupila, ale na víc jsem si prostě nevzpomněla :D Většina jsou výprodeje či slevy - Kneipp sprchový gel Cottony Smooth, sprchová pěna Balea, odličovač očí s levandulí Trend It Up nebo Body Superfood tělový krém Garnier. Ebelin odlakovač je pak nutností a vesměs už jiný nekupuji. No a protože došly květinové vody od Renovality, vybrala jsem tentokrát na zkoušku Meduňkovou vodu od Saloos. Další milion věcí se toulá někde po šuplících, ehm :D




Dále tu máme nákup na Hebe, kde jsem dělala objednávku zejména kvůli barvám na vlasy L'oréal Paris Excellence Cool Creme. V akci je tam totiž seženete za cca 95 Kč a v drogérii je seženete za 180 Kč, když se vám hodně zadaří tak za 150 Kč :D Takže nebylo o čem a já do košíku šoupla do zásoby rovnou dvě. Odstín beru opakovaně a je to moje stálice. Pak jsem vzala do zásoby ještě lak na vlasy Elnett, opět L'oréal Paris. No a nechala jsem se ukecat také ke dvěma rtěnkám. Opět tam vyšly nejlépe, takže tu mám svoji první Superstay Vinyl Ink od Maybelline a Smooth Whisp od NYX. Smooth Whisp od NYX má sice texturu, co mě moc nebere, ale ten odstín (č. 20 Pom Pom) je něco tak jedinečného a naprosto dokonalého, že od všech negativ odhlédnu. A Vinylku jsem nakonec po dohodě s Marťou Rackovou, která je na ně odbornice, vzala v odstínu 45 Capricious, což je sytá růžovo-červená, kterou určitě vynosím i teď na podzim. Tam jsem z kvality (a hlavně výdrže) mnohem nadšenější. I když mi na rtech celý den nedá (ale to vskutku žádná rtěnka), tak ten půl den mám klid a to mi bohatě stačí.




Nákupy ze Sheinu jste viděli zvlášť, takže i většinu těchto kousků od Sheglam už jste ve videu viděli. V první objednávce jsem měla tekutou tvářenku a rozjasňovač, o kterých už jsem psala tady, takže ty už znáte. Jen zopakuji, že tvářenka je naprosto geniální produkt, z rozjasňovače už jsem nadšená méně. V druhé objednávce pak byla paletka Mauvelous Palette, která mne nenadchla tolik, jak jsem čekala. Určitě ji teď na podzim využiji díky tlumenějším tónům, ale metr vysoko z ní neskáču. Třetí objednávka pak obsahovala fixační pudr, který miluji a dělá mi teď společnost každý den. Skvěle zmatní, make-up zafixuje, udělá hebký finiš pleti a až na rychlejší úbytek (oproti pudru od Dermacolu) mu nemám moc co vytknout. Do (zatím) poslední objednávky jsem pak přihodila šampon na štětce. Ten má úplně mega pěkné balení a co jsem prozatím i vyzkoušela, tak se může pochlubit celkem slušnými čistícími a odmašťovacími schopnostmi. Za mě dobrý.




Tuhle nálož kosmetiky jsem pak dostala od Klárky, mojí věrné sledující. Domluvily jsme se spolu na odkoupení několika věcí a místo třech položek mi přišla plná krabice :D Takže Klárce ještě jednou moc děkuji ♥  Do sbírky jsem přivítala mini paletku z kolekce Petra Nude od Gabrielly Salvete. Docela mi to trvalo, co :D Také mi Klárka doplnila sbírku rtěnek z kolekce Winter Time od Gabrielly, protože tahle jediná 01 mi chyběla :D A také přibylo pár masek od Revolution, na které jsem vážně zvědavá. No a mezi dárečky pak byla kosmetika Look by Bipa, což bude nejspíš privátní značka sítě rakouských drogérií Bipa. Mám tu na vyzkoušení máslo/rtěnku na rty v tužce Vinyl, matnou rtěnku či oční stíny v roll-onu. Klárka ještě přihodila rtěnku Essence, rozjasňovač Essence, krém na ruce od Avonu z řady Planet Spa Beauty Sleep (který je mimochodem fakt boží!) a věci do koupele - Dresdner Essenz a velkou Isana sůl. 




Do videa jsem zapomněla přihodit dárečky od mojí nejmilejší Stáni, která si v průběhu léta udělala výlet a vyrazila sem k nám :) Kromě dárečků mi taky dopřála náznaky skvělého koučinku, takže Stáně moc děkuji za všechno! ♥ A co se týče dárečků, tak ona dobře ví, že masek já nemám nikdy dost, takže tato medová od Skin79 rozhodně potěšila a gelíky od Bath&Bodyworks skoro sbírám a půlka mých kabelek nějaký ukrývá, takže tento třešňový poklad se neztratí. 




A pak tu máme nějaké ty dárky k svátku, který jsem měla v srpnu. Od ségry samé krásné věci. Masky Balea já třeba moc nemusím, ale tahle měla tak krásný design na plátýnku, že to úplně všechno zastínilo :D Balistiky od Bomb Cosmetics mám ráda a vana s nimi je pro mne vždy příjemný zážitek, ale co mne potěšilo úplně nejvíc je další mýdlo od Almarasoap a tentokrát v mojí nej nej nejmilovanější vůni šeříku! Jejich mýdla miluji, ale tohle si teprve užiju! A dobré byly i ty pomazánky, mimochodem. Děkuju, ségra! ♥





Další super dárky, tentokrát od maminky. Knižní přírůstky už jsme řešili v jiném článku a videu, stejně jako svíčku, ale tady prosím pěkně ještě kosmetické přírůstky od Oriflame. Vajíček já mám díky mamce doma zásobu, takže tohle už dělá radost jinde (nemáš zač, Racku! :D), ale co si nenechám rozhodně ujít, je krém na ruce a toaletní voda s vůní bílého šeříku! Se mamka se ségrou snad domluvily :) Sprcháč s květinovou vůní se pak určitě také neztratí, však všichni znáte mojí spotřebu.. 




A tohle sportovní osvěžující duo pak skrýval balíček od manžela. Doufám tedy, že tím nechtěl nic naznačit :D Každopádně určitě pro oba spreje najdu využití a myslím, že se u mne doma dlouho neohřejí :) Rexona je moje ověřená klasika už hromadu let a DNS od Adidas se bude hodit na takové to domácí přestříkání nebo ho mám prý používat, až budu běhat :D

Tak a tím zakončíme jízdu po kosmetických novinkách a já doufám, že si zas dám na chvíli pohov. Sice jsem se i teď snažila a spousta věcí tu nebyla mým vlastním přičiněním, že ano, ale i tak mi to tu přibývá nebezpečně rychle :)

Co jste si z kosmetiky v poslední době pořídili vy? Co vás zaujalo a na co se těšíte do recenzí? 

* produkty označené hvězdičkou mi byly zaslané v rámci spolupráce

10 komentářů:

  1. Tentokrát se mi moc líbí Tvoje nákupy a dárečky. Schminka mě vždy moc potěší a vlasovku Australian Bodycare proti padání jsem také brala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad nám vlasovka pomůže a vlasy zachrání! :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jako vždycky.. však článek a video o novinkách je u mne zárukou spousty kosmetiky :D

      Vymazat
  3. Ahoj Klárko, já měla narozeniny takže jsem doma přivítala spoustu nové kosmetiky od Haničky, pak jsem si pořídila nový parfém od Yves Rocher, od další kamarádky jsem dostala CeraVe a od tety pak vlasovku Balea. Rozhodně budu mít , co zkoušet a sama jsem si udělala radost v Avonu, Oriflamu a dmku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabčo! Tak to máš taky pěkné přírůstky! :) CeraVe snad nezklame a vlasovka Balea by mne zajímala, dlouho jsem ji neměla :D Ale mám takové zásoby, že už to nestíhám :D

      Vymazat
  4. No moc krásné přírůstky:-) Nevím zda být ráda, že mám Action z ruky, nebo toho spíš litovat, zatím je to tak půl na půl:-D Ono bohatě stačí, když mám po cestě z práce Rossmann a dm:-D A to nemluvím o tom, že na moji peněženku neustále útočí i různé e-shopy, jako třeba makeup.cz, elnino a další:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že můžeš být jedině ráda :D Já odtamtud opravdu neodcházím s menší útratou než 500 a to nekupuji nic zásadního, prostě plný košík blbostí! :D Dneska se chystám do nákupka, kde právě Action je a mám to zakázáno, ani tam nepůjdu nebo to zase špatně dopadne :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)