středa 13. září 2023

Ziaja: Osvěžující řada Pineapple

Ahojky všem!

Vítám vás u jedné z posledních kosmetických recenzí, kde budou figurovat ještě letnější kousky. Jak to tak bývá, s články jsem trochu pozadu, ale věřím, že tahle dokonalá osvěžující řada Pineapple od polské značky Ziaja vám není úplně cizí a vykouzlí vám úsměv na tváři a jelikož venku léto stále panuje, snad ještě není úplně pozdě :)


Tuhle řadu znám už pěkně dlouho a nemám ji doma poprvé, respektive Tělovou pěnu jsem již doma měla, takže když jsem viděla v povánočních výprodejích celou sadu této řady za velmi směšné peníze (stála celá asi tolik, co běžně stojí jeden produkt z ní :D), neváhala jsem ani minutu. Ta řada totiž kromě jiného naprosto d-o-k-o-n-a-l-e voní po ananasu! Já tu vůni zbožňuji a užívala jsem si ji v celé této sadě neskutečně. Zakoupit můžete ať už v sadě nebo samostatně sprchový gel, tělovou pěnu, tělový sprej/mlhu, pleťové sérum a pokud se nepletu, tak jsou v prodeji ještě i šampon s kondicionérem, tělový peeling a antiperspirant, takže ananasem můžete vonět od hlavy až k patě.. My se spolu dnes podíváme na tu první čtyřku.


Energizující sprchový gel 2v1 je hned na úvod příjemným osvěžením ve sprše. Skloubí funkci sprchového gelu i šamponu, ale já jsem si jej užívala čistě jenom jako sprcháč a i tak mi to balení nestačilo, zmizel zbytečně rychle :D Je to krásná vůně, která patří mezi nejlepší, co jsem kdy od Ziaji vyzkoušela. Sprcháč hezky napění, umyje, pokožku nevysušuje a cítíte tu dokonalou vůni ještě i po umytí. Užila jsem si ho do poslední kapky. Jen chci větší a možná i trochu praktičtější balení (já radši lahvičky než tuby)! :D 






Stejné pošušňání je i Tělová pěna s lehkou formulí, o které už jsem vám psala cca dva roky zpět tady. Kromě toho, že parádně voní, krásně pokožku zjemňuje a vyživuje, má mít i vyhlazující účinky a působit proti celulitidě. Samozřejmě to nezvládne zázraky, že ano, ale pokožka je fakt krásně jemná a hebká a zároveň i hydratace je dostatečná, že je to prostě lahoda! O tom, že vám pokožka krásně voní a je tak doslova k nakousnutí ani nemluvím :D 






A protože ananasu není nikdy dost, mám tu ještě jejich Mlhovinu na tělo (tělový sprej). Opět vás čeká exploze osvěžujícího vůně, na to, že jde pouze o mlhu, tak poměrně znatelnou a intenzivní. Ale to je v tomto případě žádané! Ovšem, zjistila jsem, že tady nastal problém.. Pár dní po používání se mi totiž začala na rukou objevovat červená vyrážka. Dlouho jsem to neřešila a měla za to, že to bylo těmi vysokými teplotami a jednoduše jsem se "oprudila", jenomže... to s poklesem teplot nezmizelo, naopak se mi začala objevovat i na jiných místech a stále častěji.. Takže jsem začala pátrat, čím to asi tak může být a jelikož jsem v té době neměnila nic jiného než právě tuto mlhovinu.. ejhle. Hned jak jsem ji přestala používat, se vyrážka vytratila. Takže tohle za mě bohužel ne. Ale nemít tuto reakci, tak si jej rozhodně užiji do poslední kapky, takže nemůžu říci, že by byla špatná, jen bohužel moje tělo ji prostě nechce. Achjo :D





Čtyřku pak uzavřeme jedním kouskem z pleťové péče - Sérem na obličej, krk a dekolt, které má v sobě vysokou dávku ananasového a kofeinového extraktu a hydratační kyselinu hyaluronovou. Je vhodné pro každodenní použití a právě v létě můžete ocenit jeho velmi lehkou, gelovou texturu. Já to tedy oceňuji určitě, protože díky ní je sérum vážně neskutečně lehoučké a v mžiku se plně vstřebává. Na pleti nezanechává ulepený ani umaštěný film a vy tak můžete ihned pracovat s dalšími produkty v rutině. Opět vás čeká příjemná ananasová vůně, i když přiznávám, že v pleťovce mi to není až tak při chuti a nevadilo by mi, kdyby u séra nebyla tolik výrazná. Každopádně co se hydratace týče, není to úplně špatné a pleti sérum během léta vcelku dostačuje. Ale musím podotknout, že opravdu nyní v létě, kdy mám pleť přirozeně trochu mastnější a stačí ji mnohem méně než třeba v zimě. V chladnějším období by mi tohle sérum nestačilo ani náhodou. Je lehké, rutinu doplní a nemám mu co vytknout. Na druhou stranu je takové pro mne dost nevýrazné a netoužím po něm znovu.







Sečteno podtrženo: Milujete-li vůni ananasu, tak tuhle řadu nesmíte minout! Já jsem si už dříve absolutně zamilovala tělovou pěnu, kterou jsem nyní s chutí doplnila sprchovým gelem. Mlhovina mi také chvíli dělala radost, než jsem přišla na to, že mi dělá na pokožce neplechu :D Ale u vás to samozřejmě může být úplně v pořádku. Sérum pak používám celkem s chutí, ale zase se nejedná o nic, co bych nutně musela mít znovu a vím, že až jej spotřebuji, znovu ho shánět nebudu (a to nejen proto, že dalších šest sér čeká v zásobě :D). Celou řadu si můžete prohlédnout tady na ofiko stránkách, ale k dostání jsou i různě po e-shopech, já sadu kupovala na Hebe.com, kde vyšla na cca 130 Kč.

Co vy a Ziaja? Máte rádi tuto značku? A zkoušel jste někdo tuto ananasovou kolekci?

2 komentáře:

  1. Měla jsem tu tělovou pěnu, tu jsem si opravdu užívala, hlavně přes léto, kdy mi ta lehká konzistence parádně vyhovovala. Pak tělový sprej, s ním jsem naštěstí žádný problém neměla, naopak mám doma už druhé balení, ta vůně je skvělá. A druhé balení mám i sérum, už jen kvůli vůni je to pro mě typicky letní produkt a jsem s ním spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělová pěna je fakt boží produkt! ♥ Sprej bych si taky užila, kdyby mi tak nevadil na kůži, ale tak aspoň nám to po něm teď voní doma, přeci se to nevyhodí :D A sérum je fajn, jako já mu nemám co vytknout.. na druhou stranu mi tam chybí nějaká ta jiskra.. jistě chápeš :) :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)