neděle 2. července 2023

Kosmetické novinky | 2/2023

Krásný den, 

po  nějakém čase vás opět vítám u novinkového videa/článku, kde vám ukážu, co jsem za poslední měsíce zase nasyslila. A hádáte správně, že toho není zrovna málo.. A to se můžete nejspíš těšit do budoucna i na haul s oblečením a doplňky, protože to je teď moje asi největší závislost. Objevila jsem Shein, začala jsem používat Zalando Lounge a jistotou je Sinsay, takže.. dneska kosmetika a někdy příště třeba to ostatní.



Zavalím vás nejenom svými nákupy, ale také tu mám pár zajímavých PR balíčků a také ještě dárky z narozenin.. což dává dohromady zase slušnou kupu novinek :D



*Příjemným překvapením jsou vždy zásilky s novinkami Schminka, která se vážně rozjela a hází do éteru jednu novinku za druhou. Před pár týdny se objevily lesky na rty Instant Shine a trio oční stíny Wet&Dry, obojí jsem vám již představila v jednom z posledních článků, takže pokud chcete vidět tu krásu v akci, můžete mrknout tady. Šumivé srdíčko do vany s jahodovou vůní bylo neskutečně příjemné ke zrelaxování a skvěle vyživilo pokožku, s jejich šumivkami nešlápnete vedle.




*A další balíček od Schminky na sebe nenechal dlouho čekat a přišla mi tahle skvělá trojka. Mýdlo s aktivním uhlím a vůní měsíčkových květů, určitě parádně osvěží během léta. K provonění vašeho domova vám poslouží bytový parfém. Jsou vážně intenzivní a provoní pár střiky celý prostor. Seženete ho ve třech variantách, přičemž moje varianta Květinová láska je plná jasmínu, santalu, mimózy, fazole tonky a dalších ingrediencí. Jasmín nemusím a tady je dost průbojný, ale jako celek to voní moc hezky. Do třetice pak byl v balíčku naprosto skvělý zapečený bronzer, který mám v odstínu Caramel, což je naprostý ideál pro světlé typy (jako jsem já). Aktuálně nesahám po jiném bronzeru.




*Ani novinky od Australian Bodycare na sebe nenechaly dlouho čekat. O některé jsme soutěžili na Instagramu a tady do zásoby jsem sáhla po jejich úžasném šamponu. Tentokrát jsem k němu vzala i kondicionér a také kartáč na masáž skalpu. Dohromady jde bezesporu o skvělou trojku.




*V posledním článku jsem vám představila pleťovou péči Opio, která je naprosto neskutečná! Lepší péči jsem dlouho neměla! Sérum je naprosto skvělé, v mžiku se vstřebává, pleť hydratuje a připravuje na aplikaci Bio směsi olejů. Té jsem se bála, ale úplně zbytečně, protože dělá opravdu divy! Pleť je po tomhle kombu tak nádherně vypnutá, rozjasněná a prostě.. fresh od první chvilky, že já stále i po těch týdnech zírám. Zamilovala jsem si je a do článku můžete mrknout na podrobnosti.




*Roztrhl se pytel také s novinkami od Yves Rocher. Prvně přišel krásný košík, který obsahoval celou vlasovou regenerační řadu Reparation, která obsahuje šampon, kondicionér, masku a sérum. V zásilce nechyběl ani skvělý Malinový ocet pro lesklé vlasy, který znám už roky a vždy se díky němu můžu těšit na dokonale lesklou hřívu. Novinkou pak jsou Suchý šampon a Detoxikační maska a peeling 3v1 z řady Pure Detox. Suchý šampon je vážně pecka! Peeling budu testovat v nejbližší době.




*Další nálož produktů od Yves Rocher mám z akce, o které jsem vám psala v dubnu. Setkání bylo úžasné a odnesla jsem si tuhle krásnou krabičku s péčí Anti-Áge Global. V této řadě seženete vše, co vaše pleť potřebuje - od krémů, přes séra až po lokální péči či krém s SPF. Ještě přemýšlím, zda s ní někomu udělám radost nebo si ji nechám na podzim, ale určitě bude stát za to.




*A na léto pak dorazila zásilka s péčí Hydra Vegétal, která zajistí pleti dokonalou hydrataci. Nesmíte totiž ani v létě zapomenout dát pleti dostatečně napít. Zajistí to hydratační řada s mořskou řasou, ve které najdete nejen krémy - nově i gel krém v tubě, ale také oční krém a samozřejmě hydratační sérum. Tahle péče se rozhodně neztratí.




Nákup na Hebe, kam jsem lezla jenom proto, abych si objednala korejské BBčka.. Ulovila jsem nakonec tři - opakovaně jsem si koupila Missha BB Perfect Cover a doplnila jsem to ještě rozjasňujícím Petit BB od Holika Holika a Dark Panda BB Cream od Skin79. Každý vypadá jinak, ale všechny fungují skvěle. Už se těším, až vám o nich povyprávím víc. No a samozřejmě na Hebe nezůstane jen u jednoho, takže jsem do košíku hodila i masku Real Lychee, micelární vodu Niacinamide Glow od Mixy, sprcháč Online Senses Brasilian Vibes, Eye Patch oční esenci od Yasumi a také Liquid Eye Patches Kiwi od Revuelle, které moc chválí Martinka Racková.




Neobejde se to bez nákupů v DMku.. Masky na obličej Rose Touch od Nivei a Chill Out od Kneippu byly ve výprodeji, takže je jasné, že jsem neodolala :D Ve výprodeji byl také gel/peeling Fresh Start od Himalaya i Revitalift čistící gel od L'oréalu, takže zásoby bohatě doplněny. Sprej na štětce Ebelin jsem pak potřebovala jako nouzovku když jsem jela líčit nevěstu. Doma se mi neztratí, i když přiznávám, že ho nepoužívám moc ráda, protože dlouhodobě ničí štětce (alkohol štětiny sice desinfikuje, ale chlup také narušuje). 




Korektor Multitask od Essence jsem brala v mezičase jako náhražku za Camouflage+, který je každou chvíli vyprodaný. Bohužel neobstál, není tak dobrý, ale tragédie to také úplně není a už ho dodělávám. Nekryje tak dobře a výsledek není takový, jaký požaduji. Navíc mi vadí ten umatlaný štěteček, ale jako nouzovka stačil. Na fotce pak chybí i další balení Fix It řasenky na obočí od Essence, kterou už jsem vám ukazovala víckrát a určitě ne naposledy, stala se z ní velmi rychle stálice.




Kromě DMka nechyběla ani návštěva Rossmanna a tady samozřejmě nesmím nikdy minout soli do koupele Isana. Teď seženete nové limitky a musím říct, že jedna je lepší než druhá! Hlavně ten medvídek Soft Dreams je naprosto boží a Me Time hned v závěsu. Rozhodně je vezměte, až je uvidíte! Mým hlavním cílem při návštěvě Rossmanna byly řasenky, které se daly během května(?) sehnat v akci 1+1. Nakonec jsem vzala Glam&Dolls od Catrice, se kterou mám skvělé zkušenosti. Akce byla zrovna i na produkty na obočí, takže jsem vzala tužku Duo Brow Definer od Revolution a klasiku - mikrotužku Express Brow od Maybelline. A co také měli? Camouflage+ korektor od Essence! Sice ve světlejším odstínu než teď potřebuji, ale aspoň vím, že ho doma mám a na podzim se bude hodit. Na fotce pak chybí ještě Hydro Gel Eye Patches od Essence, které nevím kam se poděly a to mě štve, protože ty jsou super. V kelímku najdete 30 párů hydrogelových polštářků, pěkně namočených v séru, které zajistí rychlé a snadné osvěžení očního okolí. Ale nebojte se, ještě je tu uvidíte.




Něco málo vždy koupím i v Actionu. Jednou to jsou masky, podruhé to jsou doplňky. Na líčení jsem s sebou kupovala tohle velké balení houbiček a koupila jsem si také sestřihávače na obočí, které stály snad dvacku.. A stejně stojí i tahle boží zahřívací maska na oči Steam, takže potkáte-li ji, neváhejte.




Poslední zastávkou jsou dárečky. Tahle čtveřice je od Martinky Rackové, které ještě jednou moc děkuji za milé setkání i kosmetickou nadílku. Bomba do koupele padla hned a péči na nehty Essie jsem někde zahrabošila, že ji nemůžu najít, proto není ve videu. Velkou radost mám z pěny na ruce od Hebe (privátní značka e-shopu), která krásně voní, dobře se aplikuje a na rukou se ihned vstřebává. Na den je to ideálka. Paletku Weekend Ready od Revolution PRO jsem vám už před nějakým časem ukazovala. Sice jsem se s ní musela naučit, ale nakonec jsem si ji vážně oblíbila! Moc mě baví a barevně mi skvěle sedí. 




Nechybí ani pár kosmetických dárečků od ségry. Bomba do koupele OMG od Bomb Cosmetics potěšila hlavně mrňouse. Krásně voněla a dokonce i celkem pěkně zvláčnila pokožku. Mýdlo Sakura Blossom od Almarasoap je boží! Krásně vypadá a moc hezky voní a věřím, že i v koupelně skvěle poslouží. Pak jsem si u ní "objednala" odličovač očí s chrpou od Yves Rocher, který už mám tak v půlce :D Je to prostě láska. K tomu jsem dostala ještě mini micelární vodu Pure Algue, která se bude hodit na cesty. A to nejlepší nakonec, tadáááá: fixa na oči Renaissance Flick od Revolution v limitované kolekci Game of Thrones. Rovnou dvě balení, ať mi to chvilku vydrží, však víte, že na Flick nedám dopustit.



A nějaké ty dárky ještě od kamarádky Elišky. Sprchový gel Floré s levandulí mne příjemně překvapil. Jedná se o přírodní privátní značku Teta drogérie a docela mne zaujala, takže příště očíhnu celý sortiment. Z Tety je i maska s vitaminem C od Ellie, která je krémová, takže ta na mě počká do podzimu. Naopak typicky letní kousky jsou laky na nehty od Essence, metalická kolekce Hidden Jungle je nádherná a není tam snad odstín, který by mne nelákal. Tenhle krásný zelený 06 Magical Emerald pak vypadá v kombinaci s tím oranžovým 23 Tangerine Ahead! naprosto bombasticky! Poslední kosme přírůstkem je Algae lip oil od Essence. Kdo by ho neznal, kdo by ho nechtěl vyzkoušet..? Za mě je to spíš trochu lépe pečující lesk na rty, ale baví mě, nemůžu říci, že ne :)

Tak a to je pro tentokrát vše. Ufff. Bylo toho zase hodně, co?! Já doufám, že teď přes léto bude trochu klid a nesesbírám toho tolik, ale uvidíme.. :D 

Dejte mi vědět do komentářů, co z toho máte vyzkoušeno nebo co vás zaujalo?

*Produkty označené hvězdičkou mi byly zaslány v rámci barterové spolupráce

6 komentářů:

  1. Ahoj Klárko, parádní nákupy! Mě Flick teda vůbec neuchvátila, daleko radši mám Powestay od Avonu nebo Catrice Caligraph a korektor doporučuju Multitasker od Rimmelu. Na Floré se asi budu brzy muset mrknout hodně mě zaujaly jejich produkty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Floré vypadá zajímavě, také to budu muset očíhnout víc :) A na Multitasker už jsem koukala, tak asi budu muset také zkusit :D Díky za tipy!

      Vymazat
  2. Je toho teda hooodně, ale zas na to, že to je za několik měsíců, vlastně pohoda:D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké novinky, ale co že vidím jen jednu paletku? To se Ti nepodobá:-D Hebe je docela zlo, ale musím říct, že makeup.cz zůstává pro mě dlouhodobě na první příčce nepřátelů šetření:-D
    Jinak, znám korektor Essence, použít se dá, ale znovu kupovat určitě nebudu. To samé olej na rty Algae, použitelný, ale ten lip oil Cranberry si mě získal víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že je to divné? Asi to budu muset napravit a nějaké zase pořídit :D Já souhlasím, makeup.cz je pořád asi větší mor, ale Hebe tomu slušně šlape na paty :D Doufám, že už se víc podobných e-shopů s kosmetikou neobjeví nebo to fakt moje peněženka nepřežije :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)