středa 5. července 2023

Dva hity Essence: Lip Oil Algae a Hydro Gel Eye Patches

Ahoj všem, krásný letní den!

V posledním novinkovém článku jsem vás navnadila na spoustu kosmetiky, takže je čas si ji začít postupně představovat. Dnes bych ráda začala dvěma hravými kousky, které má na svědomí značka Essence. Ta v poslední době sází jeden hit za druhým a po boomu s Juicy Bomb se objevilo několik dalších hitů. Mezi nimi například oleje na rty, kde najdete verzi Algae a nebo třeba sadu polštářků pod oči Hydro Gel. A na tyto dva bestsellery se spolu dnes podíváme.. 


Donedávna jsem si říkala, že jsem z kosmetiky Essence už dávno vyrostla.. Jenže ono se jim v poslední době vážně daří a svými produkty dokáží oslovit nejen mladé generace, ale i moji věkovou.. Takové Hydro Gel Eye Patches se totiž vážně neztratí nikomu. Já jsem je musela mít, protože nejen že jsou fajn SOS pomocí pro unavené oční okolí, ale navíc i rozkošně vypadají, takže to dítě uvnitř mě je také spokojené :D 



Musím tedy říct, že to balení se jim fakt povedlo! V krabičce naleznete kelímek, který obsahuje třicet párů hydrogelových polštářků. Ano, slyšíte dobře! Třicet párů, což znamená šedesát kusů. Kelímek je jimi narvaný až po víčko. Polštářky jsou pak naložené v séru, které obsahuje mimo jiné kyselinu hyaluronovou a slibuje tak 24 hodin hydratace. To je sice trochu přehnané, ale hydratace, osvěžení a probuzení očního okolí se opravdu dočkáte. Já musím říct, že jsem velmi příjemně překvapená, protože jako ranní SOS to vážně funguje. Dáte-li si polštářky ještě předtím do ledničky, tak to je tuplem osvěžení a poslouží i ke zbavení otoků a váčků pod očima. Sérum je bez parfemace, v očním okolí nedráždí a po sundání polštářku se pomocí vklepání plně vstřebává. Vůbec to není špatné. Na vyndání polštářků z kelímku vám poslouží přiložená lžička, abyste do toho nemuseli sahat rukama a neznečistili si tak obsah. Polštářky jsou navíc roztomilé, růžové a třpytivé. Snad jedinou výtku mám k jejich tvaru, který na mé malé oči úplně nesedí, jsou hodně vykrojené a já je musím docela složitě štelovat. Ale jinak za mě velmi povedený počin. Doporučuji koupit, pokud podobné oční masky používáte, protože se vyplatí mnohem více než kusovky. Cena je 209 Kč za 30 párů, seženete v drogériích.







Olejíčky na rty jsou další velmi často vyprodanou položkou ve stojanech Essence. Dostupné jsou rovnou ve třech verzích, znát můžete růžovou Cranberry, zelenou Algae a čirou Ginseng (mají pouze větší stojany - Rossmann). Není divu, že jsou tak oblíbené, vypadají totiž lákavě a jen těžko se jim odolává. Já jsem napoprvé chtěla zelenou verzi Algae, ale obávám se, že mi časem ve sbírce skončí všechny tři :D 




Oficiální popis: Vyživující olej na rty dodává rtům lesklý finiš a poskytuje intenzivní hydrataci. Textura oleje na rty Algae je obohacena o výtažek z řas, kyselinu hyaluronovou, jojobový olej a vitamin E - pro vyživené a jemné rty. 




Oleje na rty jsou hitem posledních let, ale musím přiznat, že občas mi to přijde spíš jen jako marketingový tah, protože v tom často spatřuji velkou podobnost s lesky na rty. Možná jsou trochu "lepší" a výživnější, ale pořád v tom prostě vidím lesk na rty a stejně tak je to i v tomto případě.. ALE to nemění nic na tom, že mě to baví! Lesky na rty já ráda, obzvlášť v létě a tohle je povedený produkt, který zajistí rtům nejen péči, ale i šťavnatý vzhled. Balení je jednoduché, aplikujete klasickou tyčinkou, takže je to šup-šup a můžete vyrazit a znovu přetřít kdykoliv a kdekoliv. V oleji/lesku najdete drobné třpytečky, které napomohou vykouzlit opticky větší a plnější rty a díky hutnější textuře, která na rtech hezky drží, vám tento efekt bude dělat docela dlouhou dobu. Je příjemný, nelepí, nestéká ze rtů, neroztéká se a naopak ani nezalézá do vrásek. Pořád je to "lesk", takže nevydrží jído ani pití, ale drží celkem hezky a ještě po hodince i dvou ho na rtech cítím. Zároveň rty hydratuje až lehce vyživuje. Příjemný je, o tom žádná. Baví mě, o tom žádná. Jen olejového na něm prostě nic nevidím, i když pečující je celkem slušně :) Stojí kolem 80 Kč / 4 ml, seženete buď v drogériích nebo např. na Kupkosmetiku.cz.



Sečteno podtrženo: Tak bych řekla, že tyhle dva kousky jsou hity právem :) Za málo peněz celkem dost muziky. Hydrogelové polštářky určitě neseženete levněji a poslouží slušně a to nejen pro unavené mladé oči po propařené noci, ale i starší s vráskami po probdělé noci s dítětem :D Stejně tak se neztratí olej na rty, péči o rty potřebují všichni. Nespatřuji na něm nic zázračně olejového, ale jako pečující lesk je to vskutku příjemná záležitost a jak už jsem psala, nejspíš časem pořídím i další varianty..

Co vy a oleje na rty? Který máte nebo na který se chystáte? A už jste někdo zkoušel polštářky pod oči? 

8 komentářů:

  1. Ahoj, po tvém videu s nákupy jsem se dnes vypravila do DMka pro ústní vodu a přinesla jsem si, krom jiného i tyto hydrogelové masky Essence. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad budeš spokojená! :) Za mě jsou super na osvěžení!

      Vymazat
  2. Ahoj, ten olej jsem před nějakou dobou viděla na notinu, tak jsem ho objednala a jsem moc spokojená. Určitě vyzkouším i další varianty. Hlavně mi vyhovuje, že má hutnější konzistenci, takže na rtech výdrž déle než jiné oleje, o kterých člověk po chvilce ani neví, že je použil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, drží pěkně :) Další verze na sebe určitě nenechají dlouho čekat a přivítám je doma :D

      Vymazat
  3. Ahoj Klárko, oleje na rty doma žádné nemám, ale za to mám dva lesky - Fenty beauty a Maybelline Lifter Gloss. Mně tyhle produkty vydrží docela dlouho, takže se snažím je zbytečně nekřečkovat, rtěnky pak běžně vyhazuju prošlé takže u těch se držím kupovat jen nude, růžovou a červenou a nové až v případě, že nemám tuto svatou trojici. Polštářky pod oči mě nějak nevzaly a tak už rok mám doma balíček zlatých od Gabrielly Salvete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabčo! Obdivuji tvůj minimalismus, potřebovala bych ho taky trochu pobrat, abych doma neměla lesků a rtěnek milion :D

      Vymazat
  4. Já mám ten lip oil Algae a jako je fajn, nemám mu moc co vytknout, ale varianta Cranberry mi vyhovuje o něco víc. Když jsme u těch olejů na rty, teď mě hodně zaujaly to nové od Dermacolu, jen si nejsem jistá, jestli se mi za olej na rty chce dávat 180Kč..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pěkně mě lákáš na ten Cranberry! :D Nedělám si iluze, že bych ho nakonec také nedokoupila :) Olej od Dermacolu jsem ještě neviděla, ale budu muset očíhnout!

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)