neděle 28. května 2023

Paletka Weekend Ready - Makeup Revolution

Ahoj!

Vítám vás u nového článku, který se bude po hodně dlouhé době věnovat paletce. Volejte třikrát sláva, já jsem si snad více jak půl roku nepořídila novou paletku! Ale jedna si nedávno ke mně cestu našla a to díky Martince, která mi darovala tuhle praktickou krásku Weekend Ready od Makeup Revolution.



Inspirace těchto paletek je asi jasná, mini paletky Natasha Denona známe všichni a inspirují se jimi všechny možné značky. Revolution není výjimkou a dal dohromady pětici mini paletek ve všech různých barevných tónech v poměrně univerzálních barvách. Já je nějakou chvíli již okukovala a líbily se mi vesměs všechny kombinace, ale fialková varianta Weekend Ready je jedna z těch, která se ke mně barevně hodí asi nejvíce. Balení je krásné, elegantní a zároveň praktické na cesty.




Pokud hledáte neutrální odstíny pro každý den a nepotrpíte si na bláznění s barvami, tak jsou podobné paletky naprostý ideál. Já jelikož poslední dobou postrádám jakoukoliv kreativitu a inspiraci, si teď v této paletce na každý den také slušně libuji. A v podstatě přiznávám, že jediné, co na očích měním a střídám, jsou ty dva tmavší odstíny z této paletky :D 




V paletce najdete jeden matný univerzální stín, což je super. Zbytek je lesklý, přičemž světlý béžový je výrazně lesklejší než ostatní, takže na očích dodává líčení výrazný lesk, jas a samozřejmě šmrnc. Dva růžovo-hnědé si jsou na můj vkus až moc podobné, což je v tak malé paletce prostě zbytečné. Buď bych brala u jednoho více lesku nebo třeba aspoň chromatické odlesky či něco čím by se výrazněji odlišil. Tmavě fialový je pak skvělou volbou na doplnění paletky, je dostatečně tmavá, aby s ní šly vytvořit smoky eyes a vhodně světlejší tóny doplňuje.





A teď co se týče kvalit stínů. Nebudu chodit dlouho okolo horké kaše, ale já jsem z ní na rozpacích. Podíváte-li se na swatche, tak možná zajásáte, což jsem udělala hned na úvod i já. Ale, při práci na očích a mastnějších víčkách už je to trochu náročnější. Stíny jsou hodně zvláštní textury. Já ani nevím, jak vám je popsat. Jsou dost takové.. ne mazlavé, ne máslové ani ne pudrové, ale od všeho trochu. Prostě vážně netuším, jak je definovat. Něco mezi všemi těmi kategoriemi. Na očních víčkách hezky splynou, jakoby plně se jim přizpůsobí. Nedají se nanášet prsty (udělají na stínu takovou tu nepropustnou vrstvu a z prstu se nepřenesou - nejdou dolů), nejlepší jsou na ně tvrdší a pevné štětce, kterých není třeba se bát, protože nic neopadává. Pigmentace je právě dost odlišná podle způsobu aplikace. Při nevhodném štětci potřebují tak pět vrstev, při dobrém zase stačí dvě a je hotovo. Ale jen těžce se i s těmi nejtmavšími dosahuje výrazného výsledku, vždycky jsou takové míň nápadné.. Také se hůře blendí, protože prostě až moc dobře přilnou k víčku. Je to tak zvláštní textura stínů, že je to s nimi náročnější a přesto se s nimi dá vytvořit hezká, jemná líčení. Výdrž je pak bez problémů celodenní, což mne upřímně celkem překvapilo, čekala jsem, že se budou díky textuře slévat nebo mizet. Ale vůbec, víčku se plně přizpůsobí a sedí, ani se nehnou.





Sečteno podtrženo: Já jsem z té paletky prostě lehce na rozpacích. Bylo docela potřeba naučit se s ní pracovat, ale když to s ní člověk vymyslí, není to s ní už takový problém. Je skladná, praktická, barevným složením fakt povedená, takže jsem se s ní nakonec skvěle sžila. Proto radím, nevzdávejte to hned po prvním pokusu a pokud by vám barevně sedla, nebojte se do ní jít. Ale vím, že MUR má i mnohem lepší paletky, se kterými je to jednodušší ;) Seženete ji v drogériích Rossmann a nebo různě po e-shopech, běžná cena je cca 180 Kč, ale dá se koupit i v různých akcích.

Jak se vám paletka líbí? Už jste tuto kolekci mini paletek okukovali? 

6 komentářů:

  1. Víc jak půl roku sis nepořídila novou paletku? To já si poslední pořídila z jarního updatu Catrice, což je tak dva měsíce a připadá mi to děsně dlouho:-D Paletka nevypadá špatně, ale čím víc se zvedá teplota na teploměru, tím víc jdu do barev, takže minimálně prozatím by mi v šuplíku jen ležela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divné, že jo?! :D Ale fakt od podzimu se mi doma žádná nová neobjevila! Až tato a teď ta Daring Nude od Catrice z časopisu :D :)

      Vymazat
  2. Ahojky,
    já jsem ji kupovala novou z druhé ruky, mám ji v jiném, víc nude odstínu. Pracuje se s ní dobře, líbí se mi, jen jsem o jeden stín přišla, protože mi ji kočka shodila na zem...
    Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, tak to je dobře, že vyhovuje :) Já jsem z plechovek zvyklá na snadnější a rychlejší práci se stíny, tyhle jsou oproti tomu jiné :D Ale maluji se s ní teď pořád :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)