neděle 2. dubna 2023

Spotřebováno za březen 2023

Krásný den vám přeji!

Tak tu máme další měsíc a s ním březnové Spotřebováno, kde si tradičně shrneme dojmy z kosmetiky, které jsem se podívala na samé dno. Těšit se můžete na takovou tu moji klasiku - pleťovku, tělovou péči, vlasovku a také pár kousků z dekorativky.


Celkem dvacet kusů, což bych řekla, že je taková ta moje klasika a jak jsem nastínila už v úvodu, bude tu od každého něco.. Tak jdeme na to?




Sprchový gel Coffee Beans - Yves Rocher - za mě jedny z nejlepších sprchových gelů, jsou právě tyto velké od YR a variace kávová zrna je úplně na vrcholu. Tu nádhernou vůni kávy zbožňuju a mýt se tímto sprcháčem je fakt radost. Kromě vůně, která zůstává po umytí i na pokožce, také hezky napění, stačí ho pár kapek a nevysušuje. Hodnocení: 5/5.

Sůl do koupele Schlaf Schön - Kneipp - skvělá, voňavá sůl, která krásně zrelaxuje a zklidní, zbarví vodu do fialova, nadělá i kapku pěny a zjemní pokožku. Dělá vše, co od soli očekávám. Pokud ji v drogérce ještě potkáte, berte! Hodnocení: 5/5.

Sůl do koupele Pearl & Mask - Sezmar Collection Professional - také skvělá sůl! Nádherná a luxusní vůně, která se sice při rozpouštění mění v silně zemitou, ale mně se i tak neskutečně líbí! Skvěle zjemní a zvláční pokožku, velké balení dlouho vydrží a také roztomile vypadá ten perleťový prach, který se ve vodě hezky vlní. Jedinou menší nevýhodu má - krystalky jsou docela velké a rozpouští se déle než ty menší soli ze sáčků. Hodnocení: 4/5.




Šampon na vlasy Hyaluron Plum Elséve - L'oréal Paris - ten efekt, který na vlasech udělá bezprostředně po umytí je super - krásně nadýchané, lesklé, jemné vlasy.. Ale bohužel to vydrží jen do druhého dne a pak rychle následuje pád - vlasy zplihlé a rychle mastné, už po dvou dnech zralé na koupel. To mne zklamalo na plné čáře, protože vydržet to déle, je to jasný favorit.. Hodnocení: 2,5/5.

Kondicionér Hyaluron Plum Elséve - L'oréal Paris - šampon dobře doplňuje a také není špatný. Podpořil péči, nezatěžoval, naopak se po něm vlasy leskly a byly jemnější ještě více a dobře se rozčesávaly. Malé balení mi akorát tak vyšlo k velkému balení šamponu. Za mě fajn, ale jak jsem psala už výše, ten efekt, který po umytí ohromuje, dlouho nevydrží. Hodnocení: 3,5/5.

Peeling na vlasy Hairlicious - Balea - peelingy na vlasy miluju a tento nebyl úplně zlý, ale ani to nebude můj favorit. Byl poměrně jemný a i když vlasovou pokožku očistil a vlasy byly poté o něco čistší, jemnější a lesklejší, tak pořád jsou peelingy, které udělají mnohem lepší efekt (např. Yves Rocher). Na zkoušku za těch pár korun fajn, ale znovu už nepotřebuji. Byl z limitované kolekce, takže se stejně již nedá sehnat.. Hodnocení: 3,5/5.




Parfémovaná voda Pour Femme - Roberto Cavalli - dokonalá, dokonalá, dokonalá!! Miluju ji a určitě se spolu znovu setkáme, protože si bez ní už nedovedu zimu představit. Krásně teplá a hřejivá vůně, která zbystří všechny vaše smysly. Já ji říkám tekuté zlato, to mi totiž evokuje nejvíc. Navíc je to mega intenzivní a držící vůně. Sedí od rána do večera a celou dobu dělá spoustu parády. Hodnocení: 5/5.

Odlakovač na nehty - Ebelin - kupuji opakovaně, střídám vždy jen parfemace, podle toho, jakou mají a tentokrát to byl kokos. Odlakuje vše během momentu, nesmrdí a neničí nehty. Taky stojí pár kaček, takže není o čem. Hodnocení: 5/5.

Tělový krém Superfood Švestky v čokoládě - Fluff - tuba obsahuje hutnější krém se sladkou a pěknou, ale brutálně umělou vůní. Ta se pak drží i z pokožky. Krém je třeba důkladněji rozetřít a na pokožce ho cítíte, ale nezanechává ji ulepenou ani umaštěnou. Výživa je tak akorát. Ani moc, ani málo. Není to nejhorší, ale nenadchl mne. Hodnocení: 3,5/5.

Gel na krk a dekolt - Alcina - naprosto boží produkt! Nezapomínejte na péči o krk a dekolt, tyto jemné partie vám za to budou vděčné. Masážní hlavice vám při pravidelném používání udělá skvělou službu, kdy udrží pokožku hezky napnutou a gel, který do hlavice stéká, ji zase udržuje hydratovanou. Je to pecka a po více než dvou letech se s tímhle kouskem jen velmi nerada loučím. Hodnocení: 5/5.




Sérum na krk a dekolt Natural Care - Ziaja - tohle pro změnu nic, co bych asi nutně potřebovala znovu. Sérum je lehoučké, ihned se do pleti vstřebává, nezanechává ji mastnou ani ulepenou, takže krém na něho pak dobře sedá.. Podpoří hlubší hydrataci, ale nedělá zase nic, z čeho bych si sedala na zadek.. A celkem rychle mizí. Ideální spíš pro nenáročnou pleť. Hodnocení: 3/5.

Micelární voda MicellAir - Nivea - až asi v půlce balení jsem přišla na to, že je to dvoufázová micelární voda :D A přesto mne překvapilo, že jsem z ní měla pocit vysušené pleti.. Hned po odlíčení pleť ještě dočišťuji a následně hydratuji, takže jsem to přežila, ale asi to není nic, co potřebuji nutně znovu. Make-up odstranit zvládla, pleť vyčistila, ale na oční okolí jsem ji nepoužívala, měla jsem pocit pnutí. Favority mám jinde. Hodnocení: 3/5.

Maska na obličej s vejci - jedna z nejlepších a nejlevnějších masek, kterou seženete v Actionu. Je boží! Plátýnko sice nesedí stoprocentně, ale sérum krásně zjemní a zhydratuje pleť. Většina séra se vstřebá, aniž by zůstávala ulepená pleť. Za mě super a rozhodně ji vezměte, až se příště budete v Actionu stavovat. Hodnocení: 4,5/5.

Výživný krém na den i noc Natural Care - Ziaja - a ani krém z kolekce Natural Care mne nijak neoslovil. Je mastnější, takže jsem jej používala na noc, pod make-up to na mne bylo moc, ale přesto mi přišlo, že nebyla výživa nijak extrémní. Pro moji pleť akorát, ale mít pleť sušší, tak by to bylo málo. Hodnocení: 3,5/5.



Lip Plump Maximiser Rehab - Makeup Revolution - byl fajn lesk, který chvíli po nanesení pálil (a jakože chvílemi docela dost :D), ale zajistil maximální péči o rty - skvělou výživu a hydrataci. Avšak rozpadl se mi aplikátor a pak už jsem to měla jen nepříjemně ublemcaný, což mne trochu štvalo. Každopádně obsah nebyl špatný. Hodnocení: 3/5.

Paletka na obočí - Makeup Revolution - z ní jsem vypoužívala vosk, který mi odstínově skvěle sedl a nadmíru mi vyhovoval. Dobře držel, udělal výrazné a definované obočí a po zafixování řasenkou dobře vypadal od rána do večera. Součástí paletky jsou i dva pudrové stíny, ale ty nemám šanci spotřebovat, takže se s paletkou loučím. Jo a také v ní kromě zrcátka byla také mini pinzetka, štěteček a kartáček! Za pár kaček, kolik stála paletka ve slevě, to byla docela dobrá výbava!!! Hodnocení: 4/5.

Fix na oči Slick Flick Relove - Makeup Revolution - jeden z nejlepších fixů na oči, který seženete! MUR dělá naprosto bezkonkurenční linky a já už nehledám jinde. Slick Flick mi dělal společnost přes deset měsíců při denním použití a za celou dobu nebyl nejmenší problém. Dosud hrot drží svůj tvar (netřepí se) a nebýt barva vykreslená, používám jej dál. Má hrot s perfektní tvrdostí, kdy není ani moc tvrdý, aby škrábal a dráždil oko, ani moc měkký, aby se ohýbal a třepil. A bez potíží s ním nakreslíte i tu nejtenčí linku. Nestojí ani stovku, takže pokud rovnou nechcete zkusit Renaissance Flick (která je ještě o chlup lepší), tak vezměte v drogérce aspoň tuhle. Hodnocení: 10/5.

Volumizing Extreme Lip Booster - Catrice - za to tento lesk je propadák, který už jsem vám ukazovala v posledním videu. Po pár použitích se rozpadl aplikátor (zůstal uvnitř) a když jsem si přiznala, že ani obsah za to nestojí, letěl do koše. Lesk samotný má takovou nakyslou chuť po limetě a yuzu, obsahuje drobné třpytečky, na rtech moc dlouho nevydrží a po chvíli vysušuje (vinu dávám právě třpytkám). Nic pro mne, mám tak dvacet lepších kousků. Hodnocení: 2/5.

Lak na nehty Colorama - Maybelline - lak tu mám už opravdu hodně hodně hodně dlouho, takže nadešel čas se rozloučit. Colorama už dobře čtyři-pět let není na trhu :D Každopádně top coat to byl fajn a já jím občas ráda ozvláštnila nějaký obyč krémový :) Hodnocení: 4/5.

Lak na nehty Holo Rainbow - Essence - a tohle byla moje láska! Opět už staletý stařík, který jsem teď po dlouhé době vytáhla a naneštěstí zjistila, že už vyschl :( To byl ale tak nádherný lak a ten holo efekt, který dělal byl prostě okouzlující! Skoro jsem ho stihla i spotřebovat a to mluví za vše. Jen co si pamatuji, tak výdrž nebyla kdovíjaká, s top coatem zvládl tak 2 až 3 dny a to bylo maximum, rychle se díky té silné vrstvě třpytek olupoval :-/ Ale za ten efekt to asi stálo, škoda, že už je Essence nemá.. Hodnocení: 4/5.

Tak a tím se pro tentokrát zase loučím a těším se na příště!

Máte s něčím z toho zkušenosti? Pamatujete si ještě kolekci Colorama od Maybelline? :D

6 komentářů:

  1. Opět super spotřeba. Kávu od YR také miluju a milovala jsem teda i Niveu micelárku :) Tuhle Ziaju jsem spotřeba též a přesně jak píšeš, pro méně náročnou pleť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No znáš mě, já se nešetřím, už se to tu zase kupí na příště :D

      Vymazat
  2. Ahoj, Coloramu si pamatuju :-D a Yves Rocher jsem po dlouhé době nedávno objednávala včetně jednoho z jejich sprcháčů. Zaujla mě ten gel na krk a dekolt, škoda jen té konzistence já gely moc nemusím na tu péči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gel se naštěstí rychle vstřebává, takže nijak neobtěžuje, ale ta hlavice byla fakt super a krku to jedině svědčilo :) Také při objednávkách na YR sprcháče nikdy neminu, jsou návykové :)

      Vymazat
  3. Colorama si pamatuji, ještě jsem při třídění našla ve své sbírce nějaké lesky na rty z téhle edice, tak jsem je rovnou vyhodila:-D Podotýkám, že byly maximálně vyzkoušené, to je nevýhoda, když někdo syslí dekorativku, vyhazuje ji spíš stářím, než že by ji spotřeboval:-D A jinak, znám jen kávový sprcháč YR, ale přesně jak říkáš, ta vůně je peckovní:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ty lesky taky pamatuji, to byla jedna z mála věcí, co od Coloramy stála za koupi a ten jsem snad dokonce i dodělala :D Jinak se mi také často stává, že při třídění nacházím věci, které si už ani nepamatuji :D Kávový sprcháč je návykový, ten si nejde jinak než vychutnat :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)