středa 5. dubna 2023

Missha: Perfect Cover BB Cream

Ahoj všem!

Dneska se spolu podíváme zpátky do minulosti. Nebo tak trochu. Protože po letech jsem se opět setkala a totálně se nadchla pro BBčko. Podíváme se dnes na zoubek jednomu z nejslavnějších, původních kousků - Perfect Cover BB Cream, který má na svědomí značka Missha



Možná si někteří z vás pamatují boom okolo BB Creamů cca deset let zpět. Začalo to v Korei a tam to také mělo zůstat, protože neseženete kvalitnější BB než ty jejich. Ale po pár letech, co na náš trh vstupovali další hráči a do drogérií vlezly všemožné náhražky, které ani zdaleka nesahaly originálům po kotníky, po nich utichla zem a BB krémy trochu upadly v zapomnění.. Což je škoda, protože.. opakuji: korejská BBčka (a celkově jejich péče) za to fakt stojí!

Já jsem je pořád měla v hlavě, sem tam jsem na nějaké BB narazila a zase dostala chuť ho pořídit, ale znáte to.. To jsou pořád nějaké novinky, támhle nový make-up, támhle to se "musí" vyzkoušet.. a než jsem se k tomu dostala, uběhly roky. Až jsem takhle nedávno jednou brouzdala po Hebe.com, kde mají nepřeberné množství právě korejské kosmetiky a v tom množství jsem objevila i Misshu v zajímavé akci. Pro začátek jsem věděla, že je to jasná volba a po letech se s Misshou zase setkala. A odstartovalo to zase tu vášeň k BBčkům, jakou jsem pociťovala už kdysi na začátku, takže se určitě můžete časem těšit na nějaké pokračování :D





Oficiální popis: BB Cream Perfect Cover dělá vaši pleť čistou a zářivou, maskuje nedokonalosti a poskytuje dokonalé krytí. Má ochranný účinek proti UV záření, rozjasňující účinek a péči proti vráskám s plně krycím účinkem. 

V popisku najdete v podstatě vše, co potřebujete vědět a co vám chci sdělit, protože to všechno, co slibuje, opravdu zvládá.. Na BB je prostě nejlepší fakt, že obsahují nejen pigmenty, ale i pečující složky, což sice dneska už má i spousta make-upů, ale jako bonus tu máte SPF ochranu a to tak vysokou, že už nepotřebujete patlat opalovací krém. No neber to. Kvalitní korejské BBčko je prostě výhra, jsou hodně univerzální a vhodné pro všechny. 





Doba pokročila, takže dnes již BBčka seženete v široké škále odstínů (kdysi byly tuším tak dva :D). Přesto není problém si správně zvolit. Za prvé, s jistotou víte, že pro sebe seženete odstín, i když jste ředitelky vápenky, protože korejské odstíny se drží spíše světlejších tónů. A za druhé, BBčka se skvěle přizpůsobují pleti. Já u BB většinou volila jednu ze světlejších variant a pokaždé mi to sedlo. Tentokrát jsem zvolila odstín 21 Light Beige a vybrala jsem dobře, sedí jako ulitý a fakt téměř není znát, že na obličeji něco krycího mám. Jejich odstíny jsou hodně neutrální či do růžova a to mi sedne téměř vždy. Krytí je lehčí až střední. V malém množství lehce sjednotí, když přidám o kapku více, dosáhnu už pěkného krytí a perfektního sjednocení, ale bez jakéhokoliv pocitu masky. Úplně na maximum se přizpůsobuje pleti. Moment po nanesení (mimochodem nejraději nanáším prsty či houbičkou) se pečující složky vstřebávají, pigment sedá, následně stačí zapudrovat. A výsledek? Naprostá pecka. Nebudu vám nic nalhávat, tenhle kousek teď vyřadil ze hry absolutně všechny make-upy :D Nic mě nebaví tolik. Je na pleti tak lehoučký, nezvýrazňuje nedokonalosti ani vrásky, neslévá se a líčení je úplné a pěkné po celý den. Od té doby, co ho mám, je to prostě moje první volba. S blížícím se létem a častějším sluníčkem, čím dál tím více oceňuji již zmiňovaný ochranný faktor, přičemž je téměř jistota že s SPF 42, co v sobě BBčko má, se snad nespálím... Pod BBčko toho také moc nedávám, stačí sérum a nemám pocit, že by přes den moje pleť strádala.. Naopak je celkem svěží a fakt až taková.. jasnější. Někomu by možná mohlo trochu vadit, že není matný, spíše se po něm pleť trochu leskne, ale to jí dodává na svěžesti, mat je dneska už pasé. No asi je vám z mého nadšeného popisu jasné, jaký názor na něho mám :)





Sečteno podtrženo: Vášeň pro BB je zase zpátky, díky tady červené klasice od Misshy. Já věděla, že je to sázka na jistotu, ale že tomu zase podlehnu, to jsem netušila :D Pokud sháníte něco pečujícího a zároveň slušně krycího, co udělá vaši pleť hezčí, tak s tímto nešlápnete vedle :) Je vhodný pro všechny typy pleti, od citlivější až po mastnější pleť a podle mě ideálka i pro starší a sušší pleť, zvládnou ho snad všichni. Je to prostě jistota. Balení jsem ani nezmiňovala, to vidíte sami. Jednoduché a praktické. Menší verze (20 ml), kterou mám, dorazí v krabičce a je v jednoduché plastové tubě. Větší balení (50 ml), které lze také zakoupit, má dokonce pumpičku. Seženete buď na e-shopu Missha.cz (oficiální distributor) nebo zmiňovaném Hebe.com

Co vy a BB krémy? Používáte je? Znáte tento nejslavnější a nejprodávanější kousek? 

6 komentářů:

  1. Kdysi jsem ho měla, byl fakt dobrý, i když mám mastnou pleť, tak se mi líbil ten ,,glow efekt". A jediný důvod proč jsem se k němu nevrátila byl ten co zmiňuješ, pořád nějaké novinky, pořád se něco muselo koupit prioritně a přece jen objevování a testování novinek je lákavější, než se vracet k již poznaným, byť suprovým kouskům:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, přesně.. To je pořád něco nového a pak to takhle dopadá :D Ale teď jsem fakt nabuzená zase vyzkoušet nějaká další BBčka, tak se u nich chci chvíli zdržet. Na léto jsou ideální :)

      Vymazat
  2. Tohle je taková klasika, že mě láká k vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kdysi jsem tuto značku chtěla strašně vyzkoušet, nakonec se tomu tak nestalo. Ale láká mě.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)