neděle 31. března 2024

Spotřebováno za březen 2024

Krásný den, moji milí!

Další měsíc za námi, tentokrát můj oblíbený březen, takže si dáme měsíční shrnutí spotřeby. Nové Spotřebováno je tady! A překvapivě i přes dlouhý a pro mne pestrý měsíc, je to tentokrát velmi umírněná spotřeba.. Tak pojďme na to!


Tentokrát pouhopouhých 13 ks včetně jednorázových masek a solí! To je vážně slabé, co? :D




Jemný mycí gel na tělo a vlasy Famille Bio - Yves Rocher - sprchové gely YR mám moc ráda a nikdy mne neomrzí, takže asi nebude překvapením, že ani tento gel z řady Famille Bio mne nezklamal. Stačí ho kapka, takže balení dlouho vydrží. Nevysušuje, pokožka zůstává jemná. Krásně voní po jablcích. Je vhodný na tělo i vlasy, což jsem u sebe nevyužívala, ale u mrňouse ano a bylo to v pohodě. Miluju jejich gely! Hodnocení: 5/5.

Sůl do koupele Magic of Christmas - Isana - klasika, už ode mne dobře znáte, takže je podle mě zbytečné tu zase nad solemi této značky básnit :) Isana ty soli fakt umí, tato není výjimkou. Krásně voní po jehličí a vanilce, což dává hezkou vánoční kombinaci. A co na tom, že už je po Vánocích, že jo :D Hodnocení: 5/5.

Pěna do koupele Hot Chocolate Weather - Treaclemoon - tohle je sice také svojí vůní spíše zimní záležitost, ale ničemu to nevadí, protože čokoládu ve vaně si ráda užiju kdykoliv :D Ta vůně čokolády je famózní, zároveň ve vaně byla bohatá pěnová peřinka. Pokožka nijak nestrádala, na druhou stranu se nedočkala ani žádného výrazného zlepšení, ale pěnu jsme si užili. Hodnocení: 4/5.

Tělová pěna vanilka a orchidej - Organic Shop - už jsem zkoušela asi dva nebo tři tělové krémy této značky a za mě bohužel zklamání. Vůně velmi umělá, pokožka nijak výraznou hydrataci nezaznamenala a proč se to jmenuje tělová pěna, jsem tak nějak nepochopila :D Je to prostě normální tělový krém.. Peelingy této značky jsou super, ale krémy mne nějak nechávají chladnou. Hodnocení: 2,5/5.

Lak na vlasy Elnett - L'oréal Paris - Elnett - nemám doma poprvé a myslím si, že se s ním v životě ještě párkrát potkám, protože je to fajn lak, který vlasy neposlepuje, ale tak nějak "přirozeně" zafixuje. Ovšem momentálně vzhledem k mým babyhair po celé hlavě má tohle slabou fixaci a já potřebuji mnohem více. Samotný na ty rozlítaný vlasy kolem celé hlavy nestačil a já si musela vypomáhat ještě fixační řasenkou.. Takže někdy se třeba zase potkáme, ale nyní ne a s chutí se zase vrátím ke své mnohaleté lásce - zelenému Taftu. Hodnocení: 3/5.




Hydrogelová pleťová maska s levandulí - The Beauty Dept - za mě dostává palec dolů. Hydrogelové plátýnko je hrozně křehké a měkké, takže se mi už při aplikaci roztrhlo a to si myslím, že jsem celkem jemná :D Navíc hydratace moc nedodala a ani žádné velké osvěžení se nekonalo, takže znovu nekoupím. Hodnocení: 2/5.

Osvěžující pleťová maska s kávou - The Beauty Dept - byla mnohem lepší. Plátýnko klasicky hadrové, pevné, na pleti drželo. Sérum hydratační, pleť sice byla po použití trochu umatlaná, ale postupně se sérum plně vstřebalo a hydratace pleti prospěla. Za mě spíše ano. Hodnocení: 4/5.

Okurkové polštářky pod oči - Skin Bliss - byly za mě fajn. Jsou hadrové a ne jak je zvykem hydrogelové. Osvěžení dopřejí menší než právě hydrogel, ale zase zaručí slušnou dávku hydratace očnímu okolí. Nebylo to vůbec špatné a vzhledem k ceně (zakoupíte v Actionu v krabičce, kde je sáčků 4-5 za cca 30 Kč) to není špatné. Jediné, co mne trochu obtěžovalo byla doba působení, protože půl hodiny je pro mě prostě moc, ale zase drží lépe než hydrogelové, takže nebyl problém s nimi pod očima i něco dělat :D Hodnocení: 4/5.

Lehký hydratační krém Famille Bio - Yves Rocher - fajn univerzální hydratační krém! Nejen, že jej může využívat celá rodina včetně dětí, ale navíc je v klidu využitelný na den i noc. Oproti ostatním krémům z této řady je odlehčený, ale pořád je to i slušná péče včetně lehké výživy. Krásně jemně voní, bez problémů se dá použít i pod make-up. A jeho pořádně velká tuba (100 ml)!! Za mě super a celá řada Famille Bio je za mě velmi povedená záležitost! Hodnocení: 5/5.

Odličovač očí Clean Philosophy - Trend It Up - mne velmi mile překvapil svými odličovacími schopnostmi, protože stáhl veškerý oční make-up během minutky od linek po řasenku bez jakéhokoliv tlaku a drhnutí. Ale bohužel mne po něm v očích štípalo a pnulo a zážitek to pro mne úplně nebyl. Spotřebovala jsem ho spíš silou vůle, ale znovu bych určitě nebrala. Hodnocení: 3/5.



Shimmering Petit BB - Holika Holika - další skvělé korejské BBčko! Oproti Misshe a Skin79 bylo méně krycí, ale zase o to více pečující. Pleť po něm byla rozjasněná. Odstín skvěle sedl, BB nedělalo masku a vydrželo celý den. Vysoké SPFko (45) je samozřejmostí. Klidně koupím znovu. Hodnocení: 4,5/5.

Fixační řasenka na obočí Fix It! - Essence - moje stálice, kterou kupuji opakovaně. Gel je čirý, krásně obočí zafixuje, ale zároveň vypadá přirozeně a chloupky neslepuje. Také není zbytečně mokrý a zasychá rychle, což oceňuji, protože mokré řasenky nesnáším :D Seženete v každé drogerce a stojí kolem 60 Kč, takže paráda. Hodnocení: 5/5.

Tonující balzám na rty Korál - Schminka - byl příjemným společníkem v kabelce. Měl jemnou broskvovou vůni a vlastně i barvu, takže rty jemně tónoval, ale ne tak výrazně, abyste se jej museli bát aplikovat naslepo. Pro suché rty to asi úplně není, ale pro mě na rychlou hydrataci během dne ok. Hodnocení: 4/5.

Tak a to je pro tentokrát vše! To je, co? :D Takže už teď je jasné, že v následujícím měsíci se nám to vrátí jako bumerang a spotřeba zas bude stát za to..

Máte s něčím z toho zkušenosti? Zaujalo vás něco?

8 komentářů:

  1. Tentokrát vážně na Tebe slabota, nebýt těch jednorázovek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak asi děkuju! Ale neboj, zas příště to bude o to větší nálož :D

      Vymazat
  2. Ahoj Klárko, Organic shop má i dobrá tělová mléka, konkrétně banánové z jejich série Body Desserts vážně stojí za to :) dokonce i peelingy mi z ní přijdou lepší, ale je cenově dražší a ne tak dostupná jako jejich základní produkty. Z produktů jinak s ničím nemám vlastní zkušenost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo ta prémiová kolekce Body Desserts je jiná, také už jsem z ní něco měla a máš pravdu :) Tak omrknu krémy tam, děkuji za tip!

      Vymazat
  3. Jsi už druhá o tomto víkendu, kdo si chválí polštářky pod oči z Actionu, Super článek, skvělé video. Krásný začátek nového pracovního týdne. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou fajn za ty peníze! :D Celkově masky z Actionu můžu :D A teď jsem tam kupovala i řasenku na vlasy, tak uvidíme :D

      Vymazat
  4. Zkušenost mám jen se solí do koupele Isana, zálibu v solích do koupele této značky máme společnou:-) Od Organic Shop si občas koupím nějaký tělový peeling, ty mají podle mého názoru nejen voňavé, ale i kvalitní, musím si zapamatovat, že pěnu radši nezkoušet, protože normálně by to byl produkt, co by mě zaujal..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejich peelingy jsou super! Mám tu do zásoby asi pět kusů :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)