středa 3. dubna 2024

Ziaja: Pleťová péče Niacinamide C.B3

Krásný den, moji milí!

S jarem přichází čas na odlehčenější pleťovou péči a co teprve, když má vyjarněný kabátek? To se teprve nedá odolat! Proto jsem nedávno postupně vytáhla produkty od Ziaja z jejich novější řady C.B3 Niacinamide. No řekněte, může být něco jarnějšího? :)


Multivitamínová pleťová péče C.B3 Niacinamide je navržena tak, aby její produkty byly vhodné pro všechny typy pleti od suché a dehydratované, přes smíšenou a aknózní až po mdlou a unavenou pleť. Poskytuje intenzivní regeneraci během spánku a zároveň okamžitý energizující účinek a zářivý vzhled během dne. Má jemnou citrusovou vůni a v řadě naleznete kompletní skincare od čištění po krémy. Já tu k otestování měla gel, tonikum, sérum a denní krém.



Večerní pečující rituál začínám odlíčením a následně dočištěním ve sprše s Pleťovým čistícím gelem C.B3, který je bezolejový a vhodný pro všechny typy pleti včetně citlivé a suché. Obsahuje vitamin C a B3 Niacinamid, rýžové proteiny či olej z japonské kamélie a je určený pro jemné čištění a zvlhčení pleti.

Hned na úvod vás osvěží jemná citrusová vůně, která doprovází celou řadu. Gel má lehoučkou texturu, hned po aplikaci při kontaktu s vodou začíná jemně pěnit a pleť snadno a rychle vyčistí. Nijak pleť nedráždí, neštípe ani nepálí v očním okolí. Pleť je po opláchnutí dokonale čistá a krásně jemná, bez nejmenší známky podráždění, pnutí či vysušování. Praktická pumpička ve sprše také bodne, takže gelu nemám absolutně co vytknout.






Dvakrát denně mi pak dělá společník Pleťový tonik, který osvěžuje, hydratuje a tonizuje. Obsahuje esenci s vitamíny (C, B3, B5, B6 a E) a připravuje pleť na aplikaci další péče či produktů. Ve večerní rutině jej dávám pro osvěžení po sprše (a před aplikaci péče), v ranní rutině jím pak osvěžuji pleť po čištění než aplikuji krém a make-up. 

Tonik má opět příjemnou citrusovou parfemaci, která osvěží a zároveň vcelku slušný rozprach, takže tady je to osvěžení opravdu velké. Dávám-li si po ránu "spršku" tonikem, tak jsem vážně probuzená raz dva :D Ale použít se dá i jemněji, kdy ho nanesete na tampónek a jemně otřete, takže záleží na vás, jak vám to vyhovuje. Rozprach je to slušný, ale zase na druhou stranu mě to aspoň nijak nezdržuje, což je věc, kterou já velmi oceňuji. Tonik je jinak velmi lehoučký, rychle na pleti zasychá a pleť zanechává bez ulepení, v očním okolí nijak nedráždí. Pleť je osvěžená a třeba večer po koupeli jí ta sprška prospívá a hydrataci navíc oceňuje - není pak tolik napnutá. Za mě fajn, svůj účel plní a já si ho užívám. Velké balení dlouho vydrží, takže na sebe můžete tonik cákat dle libosti :D







Na řadu pak přichází Aktivní pleťové sérum, které jsem dávala jak ráno, tak večer. Má lehkou vodovou konzistenci, která je bohatá na vitamíny s vysokou koncentrací. Má aktivně regenerovat a posilovat pokožku, vyhladit vrásky a zlepšit pružnost pleti, rozjasnit a vyrovnat tón pleti.

Sháníte-li opravdu lehoučké a snadno vstřebatelné sérum, tak tady se zastavte. Sérum má gelovou texturu, která se v okamžiku do pleti vstřebává a nezanechává po sobě pleť ulepenou ani umaštěnou. Víte o něm, ale žádné nepříjemné pocity to nedoprovází. Do pleti se vpije v maximální možné míře a ta je pak hezky hydratovaná a zároveň připravená pro aplikaci krému. Zároveň je pleť po pár týdnech viditelně taková.. hezčí. Měla jsem ke konci zimy pleť trochu mdlou a unavenou a mám pocit, že po nějaké době se sérem a krémem této řady se viditelně rozjasnila. Je taková hezčí a "mladší". Sérum mě baví, ideální pro denní péči, protože nemusíte dobu čekat než je pleť připravená na další vrstvu. Jedinou výtku mám k velikosti balení.. Je prostě malé a zmizelo rychleji, než bych potřebovala, proto doporučuji vzít sérum rovnou ve dvou kusech, aby vám ke krému vystačilo :)






Posledním krokem mé aktuální ranní pečující rutiny je pak Ranní krém po probuzení, který slibuje lehkou texturu se saténovým finišem. Je vhodný pod make-up a slibuje lehké vyhlazení, sjednocení a samozřejmě hydrataci. 

V podstatě hned mohu říci, že co slibuje, to plní. Krém je opravdu lehoučký, do pleti se bez potíží během minutky plně vstřebá, ale zároveň ji zanechává hezky lesklou a svěží. Není to žádná mastnota, ale takový ten efekt alá svěží, mladistvá pleť, který se teď nosí a nemusíte k tomu mít tu pleť zaplácanou extra mastným krémem :D Docela se mi s tímto krémem pleť líbí i bez make-upu a to už je co říct! Zároveň ale nezklame ani milovníka make-upu, protože krém je plně vstřebaný a make-up na něho bez potíží sedá. A ta hydratace, což je primární úkol denního krému, tam taky je. Na hodně suchou nebo dehydratovanou pleť to asi bude málo, ale pro mě aktuálně akorát a mě krém fakt baví, protože pleť je po něm krásně rozjasněná, svěží a hydratovaná až taková mladistvá, což už s těma vráskama není jen tak :D Jemná citrusová vůně opět nechybí, balení fajn a průhledný obal mě baví. Někoho to může rozčilovat, mě naopak uspokojuje, když vidím, jak to ubývá a kolik toho zbývá :D





Zleva: Gel - krém - sérum


Sečteno podtrženo: Péče mě baví a velmi příjemně překvapila. Neměla jsem vysoká očekávání a trochu jsem se bála, že jsem na tuto péči už jednoduše "stará". Nějak jsem si ji pořád řadila spíše k mladší, nenáročné pleti. Jenže víte co? Je to fajn! Vážně je péče lehoučká, takže ji ocení i mladší generace, která chce pleť mít jen svěží a rozzářenou.. Ale zároveň v klidu poslouží i vráskám a mdlé pleti, které se dostane hezkého probuzení a rozjasnění s celkem slušnou hydratací. Jasně, není to nic hutného a výživného, takže se obávám, že sušší a náročnější pleť toto neocení, ale mě to přijde k chuti. Asi v nejtužší zimě by to bylo i pro mě málo a sahám raději po něčem hutnějším, ale teď z jara k probuzení pleti z hibernace, to vážně bodlo :D Jsem moc spokojená jak s čistícím gelem, který hezky bez vysoušení vyčistí, tak s tonerem, sérem i krémem, které tu pleť ráno krásně nastartují a večer zase připraví na noční péči. Chybí mi doma akorát noční krém z této řady, který jsem nahradila jiným a občas teda dávám i ten Ranní z této řady, to přiznávám bez mučení. A taky to šlo a nic se nestalo.. :) Takže já jsem moc spokojená a klidně do budoucna po řadě sáhnu. Najdete ji celou tady, k sehnání je i v drogériích a ceny, jak víte, jsou u Ziaji velmi příjemné.

Znáte řadu C.B3 Niacinamide? Už jste ji vyzkoušeli?

*PR produkty zaslané zastoupením značky Ziaja

4 komentáře:

  1. Já jsem si celou sadu kupovala někdy před Vánoci v nějaké supr trupr akci za pár korun na Hebe a cíleně jsem si ji nechávala, až se trochu rozjaří a musím říct, že i za mě vážně dobrý. Na zimu by to nebylo, to pleť potřebuje něco víc, ale takhle na teplejší dny a ještě u mojí mastnější pleti..nemám co vytknout. Snad jen, že jsem si ty sady měla vzít aspoň dvě:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Klárko, z této řady jsem ještě nic nezkoušela. Přiznám se, že se vitaminu C vcelku bojím v rámci skincare. Možná bych zvažovala ten čistící gel, ale těch mám teď zásobu, jinak je na mě Ziajana pleť šíleně parfemovaná, tak z toho mám trochu respekt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě je to vůně střední intenzity, ale úplně chápu, že někomu to může vadit :) Já se docela sama divím, že mi nevadí ta citrusová vůně, páč ji fakt moc nevyhledávám, většinou mi to připomíná záchodové vůně :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)