neděle 5. února 2023

Spotřebováno za prosinec 2022

Zdravím všechny!

Nové video na sebe nenechalo dlouho čekat a já konečně plním svůj slib, že se objeví více videí :D Dnes tedy pro změnu naše stálice v podobě Spotřebována, to už vám určitě chybělo, že jo? Jedno z posledních ohlédnutí za loňským rokem a to s pořádnou dávkou prázdných obalů..!


Čekala jsem, že bude prosinec umírněnější. Naopak to byla smršť a já, i když jsem si před Vánoci krabici s obaly vyklidila, ji během krátké chvíle zase naplnila :D Takže celkem 34 kousků. Fuj! :D




Sprchová pěna s kokosovým olejem - Dove - jedna z nejlepších pěn, kterou jsem zkoušela. Už jsem ji měla dříve, i ve variaci Acai, a je prostě skvělá. Krásně nadýchaná, hutná pěna, která zajistí jemnou péči. Po umytí je pokožka krásně vláčná. Použít se dá i  jako pěna na holení. Skvělé a klidně si ji užiji znovu, pokud ji ještě seženu. Hodnocení: 5/5

Koncentrovaný sprchový gel Mandlové pohlazení - Yves Rocher - vůně je za mne bohužel trochu zklamání, nijak mne letošní kolekce nezaujala tolik jako předchozí roky, ale sprcháč jako takový je fajn. Je koncentrovaný, což znamená, že ho stačí opravdu jenom kapka, aby se vodou rozředil a bohatě napěnil. Tohle malinké balení vydrží skoro to samé, co klasické velké s 250 ml. Je to fajn, hlavně třeba na cesty. Hodnocení: 2,5/5.

Sůl do koupele Christmas Feelings - Isana - velmi povedená limitka! Škoda, že pouze limitka a není už k sehnání. Vůně sice připomíná vánoční koření, ale je prostě úžasná a já bych si ji klidně užívala i nadále. Voda je krásně zelená jako vánoční stromeček. Pokožka hezky zvláčněná. Jednoduše naprosto úžasný zážitek! Hodnocení: 5/5.

Sůl do koupele Calm Down - Isana - klasika, která nikdy nezklame. Tyrkysová voda, vanilkovo-kokosová vůně, zjemněná pokožka. A stojí pár kaček. Hodnocení: 5/5.

Sůl do koupele Sch(l)f Schön a Hab Dich Lieb - Kneipp - další povedené záležitosti a milé překvapení od Kneippu! Jedna lepší než druhá. Schlaf Schön zbarví vodu do temně fialové a krásně jemně voní po bylinkách, je relaxační a zklidňující. Hab Dich Lieb mne pak překvapila svojí krásnou vůní. Voní po malinách a já si ji tak neskutečně zamilovala, že jsem pořídila do zásoby několik dalších balení :D Vodu zbarví do červena a provoní. Obě zanechávají pokožku lehce vyživenou. Ty se fakt povedly! Hodnocení: 5/5.

Bomba do koupele Berry Bathfizzer - PS... - privátní značka z Primarku. Jemně, ovocně vonící malé koupelové kuličky vypadají zajímavě, ale bohužel po rozpuštění, což je otázka mžiku, o ní už ve vaně nevíte. Žádná vůně, barva a ani žádný zázračný efekt na pokožce. Hodnocení: 2/5.




Tělový peeling Raspberry Muffin - Stani Chef's - naprosto boží záležitost!!!! Krásně voní po malinách, je středně hrubý a jelikož se po kontaktu s vodou ihned rozpouští a ještě trochu napění, můžete si hrubost ještě krásně korigovat. Po umytí je pokožka čistá a zároveň dokonale jemná, lehce i vyživená. Pecka! Hodnocení: 5/5.

Intimní gel - Australian Bodycare - jeden z nejlepších intimních gelů - je k pokožce jemný a zároveň osvěžující, pečuje a zároveň nedráždí. Tea tree olej kromě osvěžení zajistí také antibakteriální účinky. Tahle tuba je jen trochu nepraktická k jeho tekuté textuře, ale k zakoupení je i větší balení s pumpičkou, které tento problém řeší :) Jinak super. Hodnocení: 4/5.

Intim Balm gel po holení - Australian Bodycare - je pak jedním z must-have kousků a také objev za loňský rok. Svěží vůně, gelová textura, která se rychle vstřebává a hlavně pomáhá se zarůstáním chloupků po holení v intimních oblastech. Doma už nám nesmí chybět. Hodnocení: 5/5.




Skin Repair Balm - CBD Star - velmi povedený univerzální balzám, který se postará o vaše kožní neduhy - podráždění, vyrážka, krupička, suchá místa.. Je to jeden z těch kousků, který by doma neměl chybět potřebujete-li snadno a rychle vyživit, zklidnit či pomoci s hojením. Osvědčil se nám jak na obličej, lokty, menší bolístky a dokonce opruzeniny.. Super. Po kontaktu s pokožkou postupně taje a lépe se zapracovává. Balení vydrželo na rok a že jsme ho zrovna nešetřili.. Super! Hodnocení: 5/5.

Olej na strie a jizvy - Australian Bodycare - další fajn kousek! Sice mi z počátku trochu vadila ta intenzivnější parfemace tea tree oleje, ale brzy jsem si zvykla a díky příjemné textuře a vyživujícím účinkům, jsem mu to i odpustila. Balení vydrží poměrně dlouho, protože stačí pár kapek. Já jej používala výhradně na problémové partie, kde mne strie a pomerančová kůže trápí nejvíce (boky, zadek, břicho) a dobrý. Jako nic nezmizelo, samozřejmě, ale díky výživě a větší pružnosti pokožky jsou hned strie trochu méně nápadné. Hodnocení: 4/5.

Krém na ruce s hyaluronem - Vollare - sice ve složení moc hyaluronu a kolagenu není, ale na to moje matlání xkrát denně mi tenhle krém bohatě stačí. Ruce nemám vysušené, zároveň nemastí ani nelepí. Má jemnou vůni. Vyšel asi na čtyřicet kaček a to je balení, jak kráva - 100 ml. Hodnocení: 4/5.

Tělové mléko Raspberry Muffin - Stani Chef's - praktická lahvička s pumpičkou, krásná malinová vůně, která je intenzivní a užíváte si ji ještě dlouhou chvíli po namazání. Lehoučká krémová a dobře roztíratelná textura, která se ihned vstřebává. Pokožka jemná. Jen hydratace spíše průměr. Lehoučké mléko, které je ideální spíše na léto, kdy nepotřebuji tolik výživy. Hodnocení: 3/5.




Tuhý šampon pro mastné vlasy - Yves Rocher - v první moment to vypadalo na velmi příjemný kousek, protože krásně napění, vlasy se s ním snadno umyjí, jdou i snadno rozčesat a první den po umytí vypadají krásně jemné, lesklé a nadýchané.. Ovšem bohužel efekt vydrží sotva do druhého dne a pak už následuje jen mastné háro, které je nutné co nejdříve umýt.. Čekala jsem asi něco lepšího, verze pro lesklé vlasy byla podle mne lepší. Hodnocení: 3/5.

Suchý šampon Love Is Love - Batiste - No a když tuhý šampon rychle mastil vlasy, dostal se častěji na řadu i sucháč :D Klasika všech klasik, nejvěrnější přítel, který dá mastné vlasy rychle do formy. Nedělá bílý povlak, nedusí ba naopak hezky voní. Hodnocení: 5/5.

Barva na vlasy Excellence Cool Creme - L'oréal Paris - je moje stálice, barva má mít studený podtón, což ve výsledku na vlasech sice nijak nepociťuji, ale dobře chytá a kryje a vymývá se velmi pozvolna, takže dlouho vydrží. Používám ji spíše na sjednocení a zvýraznění vlastní barvy a funguje to skvěle, takže za mě vážně spokojenost. Hodnocení: 5/5.




Toaletní voda Timeless - Makeup Revolution - byla skvělá! Příjemná a na chvíli i poměrně intenzivní vůně. Květinově-ovocná vůně, které je přidaný trochu říz, takže má dřevité až lehce kořeněné tóny. Ideální na podzim. Výdrž není jako u parfému, ale na toaletní vodu je velmi slušná, i když u této mám pocit, že vyprchala rychleji než ostatní. Flakónek je úplně boží a velké balení (100 ml) za tu cenu je také pecka. Klidně pořídím znovu. Hodnocení: 4/5.

Deodorant Natural Spray Heat Wild Orchid - Beyoncé - také nebyl špatný. Vůně je samozřejmě o mnoho slabší a nevydrží tolik co toaletka natož parfém, ale já tyto skla ráda používám na takové to rychlé přestříkání v průběhu dne.. Vůně Wild Orchid je velmi sladká, květinová, což je k těm těžším, dřevitým parfémům a toaletkám, co nyní používám, příjemné zpestření. Hodnocení: 4/5.

Přírodní tuhý deodorant Lovely Lavender - We Love The Planet - byl příjemným překvapením. Sice způsob aplikace stál opravdu za starou bačkoru (vysunujete tyčinku s velmi mazlavou hmotou), ale efekt byl vcelku ucházející. Nejnáročnější dny deodorant nezvládl, ale takové to běžné zařizování s ním bylo na pohodu. Podpaží nedráždil, zápachu zabránil.. Na přírodní deodorant to bylo povedené! Hodnocení: 4/5.

Antiperspirant Clean Scent Maximum Protection - Rexona - pro vyvážení pro změnu jeden zástupce hliníkových antiperspirantů. Ale Rexona je prostě stálice, která nikdy nezklame, ani v těch nejnáročnějších situacích. Tohle je tuším pozůstatek ještě z léta, kdy prostě není jiná možnost než po ní sáhnout, abych si byla jistá "čistotou". Hodnocení: 5/5.




Rozjasňující sérum s vitaminem C - Purito - povedené sérum! V kombinaci se zklidňujícím krémem s pupečníkem to byla nejlepší pleťová péče. Sérum pomáhalo pleť uklidnit, dodávalo ji rozjasnění a hydrataci, pleť si jen lebedila. Trochu nepříjemná mi byla tekutá konzistence a oranžová barva séra, ale to byly vlastně prkotiny v porovnání s výsledkem. Hodnocení: 4/5.

Levandulová voda ve spreji - Alteya - miluji květinové vody pro rychlé zklidnění pleti a hydrataci. Levandulová je pak moje nejoblíbenější a tahle po ní voněla znamenitě. Praktické balení ve spreji s kvalitním rozprašovačem snadno a rychle dostalo vodu na pleť, takže super. Hodnocení: 5/5.

Micelární voda - L'oréal Paris - také žádné zklamání, voda snadno a rychle odstraní make-up i nečistoty a dočistí pleť. Nedráždí ani v očním okolí a je-li to nutné, odstraní i líčení z očí. Pleť není mastná ani vysušená, nezanechává po sobě ulepený pocit. Je bez parfemace. Za mě parádní a už mám další balení. Hodnocení: 5/5




Revitalizační maska na obličej Dragon Fruit - Gabriella Salvete - příjemná maska! Plátýnko sice stoprocentně nesedí, ale sérum je příjemné, není ho moc a není hutné, takže zbytečně na pleti nesedí, ale téměř plně se vstřebá. Výsledkem je pak krásně jemná, hebká a hydratovaná pleť. Hodnocení: 4/5.

Pleťový peeling Creme Brulée - Beauty Jar - mne bavil! Úplně něco jiného než znám. Peelingovou/brusnou složku tu netvoří zrníčka, ale nastrouhaný kokos, který pleť vyčistí jemněji. Díky obsahu kokosového a kakaového másla ji také vyživuje, takže po použití je jen jemná, krásně nacucaná a nekoná se žádné podráždění. Hodnocení: 4/5.

Maska na obličej Coconut Selfie Skin - Pink - tenké plátýnko je hodně napuštěné, což ho udrží na místě a více séra také bodlo v období, kdy je pleť sušší. Ale sérum nebylo nepříjemně hutné a umatlané, pleť lepí jenom nepatrně, takže výsledkem je jemná, svěží a krásně hydratovaná pleť. Hodnocení: 4/5.



Olej na rty Chilled Bomb - Makeup Revolution - skvělý "olej". Já bych to nazývala spíše hutnějším leskem až trochu balzámem, který naprosto skvěle hydratuje a zvláčňuje rty. Je lehce chladivý a překvapivě i přes vzezření úplně skvěle drží. Na rtech ho cítím ještě po několika hodinách. Zvažuji, že pořídím znovu, fakt jsem si ho oblíbila. Hodnocení: 5/5.

Balzám na rty Coffee Bean - Crazy Rumors - balzámy CM jsou stálice a vždycky je doma mám. Tahle verze je mojí nejmilovanější a jen nerada se s ní loučím. Krásná kávová vůně a nasládlá chuť a hlavně skvělé vyživující schopnosti. To chceš! Hodnocení: 5/5.

Fixační pudr HD Super Matte - Makeup Revolution - nebyl tak špatný. Trochu zesvětloval pleť, pokud jste ho dali moc, ale trochu se do pleti vstřebává a přizpůsobuje se, takže to není až taková tragédie. Hlavně příjemně zmatnil a make-upu o nějakou tu chvíli prodloužil výdrž. Hodnocení: 4/5.

Řasenka 5D Lash Pow - Makeup Revolution - mi pro změnu nesedla vůbec. Obří kartáček nikdy nebude mým kamarádem, k tomu nanáší hodně barvy, takže slepuje, dělá hrudky a.. nic, co by mne nadchlo. Mám oblíbence úplně někde jinde. Hodnocení: 2/5.

Instant Lash Mascara - Schminka - byla naopak velmi povedená a s tou jsem si sedla! První dny sice lehce slepovala, ale po nějaké době jsme byly nerozlučné. Krásně protáhla a natočila řasy a ty držely tvar celý den. Neotiskávala se, nerozmazávala se. Balení vydrželo poměrně dlouho. Hodnocení: 4/5.

Rtěnka Lipfinity - Max Factor - jsem kupovala kdysi ve výprodeji, byla to taková hezká růžová, ale nenadchla mne natolik, abych ji využívala nějak často. Výdrž byla slabší a tak jak mi tu ležela, všimlo si ji dítě.. No vidíte, jak to zas dopadlo :D Už má zákaz na cokoliv sahat, fakt! Hodnocení: 3/5.


Tak a jsme na konci! Dejte mi vědět, co z toho znáte a s čím máte zkušenosti a těším se za měsíc!

6 komentářů:

  1. Zas pořádná hromádka. Od Australian Bodycare mi též sedí intim gel, naopak gel po holení zklamání, za mě v podstatě nic nedělá. Alteyu vodu jsem měla meduňku a byla skvělá, Schminka řasenka mi ale vůbec nesedí :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, vím :D Nějak se poslední dobou neshodujeme :D

      Vymazat
  2. Ahoj Kláro, pěnu od Dove jsem měla a co mě zaujalo je, že je jí tam fakt hodně nebo prostě mi přišlo, že vydržela déle než pěny jiné značce. Oproti tomu třeba u Isany tyhle mycí pěny mám hnedka pryč. Do vany jsem spotřebovávala převážně šumivky v kombinaci ještě s pěnou. Kneipp i Isana soli mám ale taky ráda. Z konopných produktů u nás letos jela klasický konopná mast od Konopnýho táty a letos jí asi doděláme. Loreál Paris Excellence taky používám, akorát tu klasickou řadu mahagonovou :-D konkrétně. Z drogerie teď moje oblíbená barva, jednou za rok to vždycky sjednotím u kadeřnice a jede se dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabčo! To máš naprosto pravdu, ty Dove pěny jsou mnohem hutnější a vydrží déle! Jsou vážně super! A Excellence jsou za mě z drogérky nejlepší! Žádná jiná tak dobře nedrží a neudělá tak pěkný efekt :)

      Vymazat
  3. Začínám si říkat, co je se mnou špatně, když mám pocit, že takovouhle hromadu vypotřebovaných produktů bych já měla tak nejméně za tři měsíce:-D Znám soli do koupele Isany, při každé návštěvě Rossmannu jmi nějaké přistanou v košíku:-) No a pak pudr MUR, poslouží, taky už se blížím na dno, ale nějak nebudu mít potřebu si ho asi znovu kupovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si zas občas říkám, co je špatně se mnou, když toho mám vždy tolik.. :D :D Isana soli taky vždy odchází se mnou, ale mrzí mě, že tahle vánoční tam byla tak krátce, ta voněla fakt božsky :( A MUR pudr jsem teď taky nekupovala, po letech jsem sáhla po milovaném Dermacolu ♥

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)