neděle 16. prosince 2018

Spotřebováno za říjen 2018

Krásný den vám přeji!

Opět se nám blíží konec roku a s tím pro mě přichází celkem dost povinností a shon, letos ještě umocněný dalšími faktory, proto se moc omlouvám za menší aktivitu tady na blogu. Budeme doufat, že se to s dalším rokem zase trochu zlepší.. :) Dnes tu mám Spotřebováno, které tu dlouho nebylo a ano, teprve za říjen. Achjo, je to se mnou fakt zlý :D Myslím si však, že je vesměs jedno, kdy jsem co spotřebovala, protože názory se měsícem rozhodně nemění.. Takže jdeme na to!


Myslím si, že říjen byl vcelku umírněným měsícem a padlo toho tak akorát. Ani moc, ani málo. Jsou tu plná balení, ale i pár cestovních balení a pytlíkových vzorků, které jsem s sebou měla na krátké dovolené, na které jsme s chlapem v říjnu byli.


Šumivá bomba pro klidnou mysl - Libebit - šumivky a další serepetičky do koupele miluji, takže jsem při jarmarku Fler u nás vzala na zkoušku tuhle handmade bombu s vůní levandule. Bohužel jsem byla spíš zklamaná, vůně žádná, rychle rozpuštěno a pomalu jste o ní ani nevěděli, nebýt té jemnější a vyživenější pokožku. Hodnocení: 2,5/5.

Intimní mycí emulze - Sebamed - cestovní balení, které jsem měla s sebou na cestách. Nevím, co k intim gelům moc psát, umyje, je jemný a nedráždí a jediné, co mi u tohoto trochu vadí je jeho zvláštní parfemace. Jinak ok. Hodnocení: 3,5/5.

Sprchový gel - Mandle a květ pomerančovníku - Yves Rocher - sprcháče YR jsou úžasné, jemné k pokožce, stačí malé množství, skvěle provoní pokožku i koupelnu a nadělají spoustu pěny. Tahle varianta mi tedy voněla nejmíň ze všech zkoušených, byla to taková zvláštní, slabší a lehce nahořklá vůně. Tu už znovu nemusím. Hodnocení: 3,5/5.

Sprchový gel - Kokos - Yves Rocher - opět to samé, skvělý sprcháč, jen v tomhle případě fakt krásná kokosová vůně. Není ani moc sladká ani hořká, přesně akorát. Je trochu jemnější a dokonale věrohodná. Jo a taky má perleťovou barvu, což je fakt ťuťu! Hodnocení: 5/5.


Regenerační tělové mléko s karité - Dermacol - nejjemnější oříšková vůně, ale naopak více hutnější a výživnější složení. Tahle verze je fakt ideál pro suchou pokožku, trochu hůř se roztírá, ale fakt hodně pokožku vyživí. Doporučuji na zimu. Hodnocení: 4,5/5.

Vyživující tělové mléko s mandlovým olejem - Dermacol - jemná pudrová až olejová vůně, tahle varianta se rychleji vstřebávala a na pokožce byla jemnější. Nic to ale neztrácelo na kvalitě - nádherně hydratační a vyživená pokožka.

Tělové mléko Avokádo - Nature Box - z tohoto mléka jsem tak nějak na rozpacích. Z počátku po přivonění se mi vůně líbila, ale ve chvíli, kdy jsem mléko roztírala po těle a vůně se rozležela, tak jsem ji nemohla vystát. Přišla mi příšerně přeumělkovaná. Mléko se navíc hůř rozmazávalo a nějak jsme k sobě nenašli cestu.. Sice hydratace dobrá, ale tím to pro mě i končí a velké balení ani mít nemusím. Hodnocení: 2,5/5.


Mycí gel - Kozí mléko - Ziaja - další kousek z této povedené řady je mycí gel, který je jeden z těch nej, jaký jsem v poslední době měla. Má praktické balení s pumpičkou, velký objem, takže dlouho vydrží, nádherně jemnou mléčnou vůni a skvělý čistící efekt. Krásně pleť vyčistí, zbaví ji zbylých nečistot (používala jsem na dočištění pleti), nedráždí ji ani nevysušuje. No co vám budu povídat, vážně jsem tenhle gel milovala. Hodnocení: 5/5.

Zklidňující pleťová levandulová voda - Dermacol - tohle byl můj společník po celé léto (i podzim), kdy mi osvěžoval a zároveň uklidňoval pleť (i ducha) a to hlavně před spaním. Voda neštípala, nepálila ani nelepila. Vůně levandule byla nevtíravá a mně osobně moc příjemná, takže bych neváhala koupit vodu znovu. Hodnocení: 4,5/5.

Expertní odličovač očí MicellAIR - Nivea - černý odličovač už taky padl za vlast. Je dvousložkový, takže je třeba před použitím protřepat, rozpojuje se celkem rychle, takže není nač čekat. Je bez parfemace, neštípe ani nepálí v okolí očí, make-up odstraňuje dobře, ale musím přiznat, že chvílema jsem měla pocit, že to až trochu moc "drhne". Nebyl tak mastný, jak bych čekala. zas ale na druhou stranu nedělal mlhu a nemastil oční okolí a nerozmatlával make-up.. Takže máte-li rádi dvousložkové, ale trochu sušší, tak omrkněte tento. Hodnocení: 4/5.

Čistící péče Brighten Up - Vasanti - tohle je trochu raritka, alespoň pro mě, protože je to kousek dovezený až z USA. Milá Magda mi ho nadělila v Birchboxu, který mi kdysi připravila. Jedná se o čistící peeling nebo něco na ten způsob (jestli jsem to z amerického popisku pochopila správně :D). Obsahoval jemná zrníčka, která pleť skvěle vyčistila a odstranila přebytečné nečistoty, ale zároveň díky obsahu krémovějšího základu nijak nevysušovala, ba naopak. Za mě moc příjemné. Hodnocení: 4/5.


Voskové pásky na obličej - Isana - asi není moc co psát, jsou to klasické voskové pásky, malé a zkrácené na obličej, které třením zahřejete, nalepíte a rychle strhnete. Chloupků to zbavovalo a stály pár korun. Takže fajn.

Kaolinová pleťová maska - Avokádo a oves - Freeman - příjemné krémová maska, která lehce zasychá, ale jde lehce opláchnout a po celou dobu nedělá na pleti žádnou neplechu. Výsledkem je pak jen krásně jemná, hebká a čistá  pleť a vyčištěné póry. Freeman masky umí, o tom bez debat. Hodnocení: 4,5/5.

Maska Time to glamour - Balea - hodně muziky za pár šušňů (a to doslova, stojí 13 Kč!). Pěkná a vtipná aplikace, sáček je rozdělený na dvě použití, což je nanejvýš praktické a vítám to. Rychle zasychá, jde bez potíží sloupnout a obličej je po použití jemný a zbaven zbytečné mastnoty. To mě ba! Hodnocení: 4/5.


Suchý šampon - Blush - Batiste - další cestovní balení, které po všech možných cestách a výletech padlo za vlast. Že miluji sucháče Batiste vám ani psát nemusím, to víte, takže proč se rozepisovat. Prostě je zbožňuju, protože udělají krásné vlasy i bez mytí a navíc příjemně voní. Hodnocení: 5/5.

Tužka na oči Glimmersticks - Brillian Amethyst - Avon - automatická tužka na oči, kterou jsem si naprosto zamilovala! Za mě jedna z nejlepších tužek, co jsem kdy měla a to, že jsem ji takhle rychle spotřebovala, mluví za vše! Krásná třpytivá fialová barva, která udělala spoustu parády sama o sobě (nepotřebovala jsem už žádné stíny), je měkká a poddajná, takže si nevydřete oko a kam ji nanesete, tam ji najdete. Výjimkou je waterline, kde tedy nevydrží, ale to v mém případě fakt žádná tužka.. Za mě pecka a budu chtít rozhodně znovu. Hodnocení: 5/5.

+ pytlíkové vzorky šampon Le Petit Olivier a 2x denní krém s růžovým máslem od Ziaji

A jsme na samém konci. Tentokrát to tedy nebylo tak zlé, co myslíte? :) 

Máte mezi produkty své oblíbence? Zkoušeli jste něco?

8 komentářů:

  1. Sprcháče od YR jsou nejlepší. :) A Dermacol tělové mléka mě lákají. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mléka mrkni, myslím, že se některý druh i vyprodával a stál 49 Kč (v DM)! ;)

      Vymazat
  2. Chtěla jsem vyzkoušet něco od Nature box, ale jak vidím, zase ušetřím. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako třeba ostatní tak špatný nebude :D ale to mléko mi prostě bylo vyloženě nepříjemné, takže díkybohu za malé balení.. :D

      Vymazat
  3. Z toho odličovače Nivea mám stejný pocit, není špatný, ale jak nemám ráda moc mastné odličovače, tak tenhle nemastný taky nějak není ono. Spotřebuji ho, ale znovu už ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejně :) Plánuji se zase vrátit ke klasice s chrpou od YR :D

      Vymazat
  4. Mě tedy ta slupovací maska vůbec neseděla, pálily mě po ní děsně oči.. ale jakože hrozně. A přítele taky. Takže za mě příšernost :D krásná byla, to jo, ale jinak, děs.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě naštěstí ne, to bych ji jinak hodila z okna :D :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)