pátek 26. října 2018

Voňavé sprchové gely Yves Rocher

Krásný den vám přeji!

Není to tak dávno, co jsem dárkem dostala krásnou sadu tří sprchových gelů Yves Rocher. Jejich sprcháče mám ráda už roky, kdysi jsem si je kupovala ještě ve starším balení a proto jsem neodolávala dlouho a velmi brzy po těchto krasavcích sáhla. Vůně jsou totiž vybrané přesně na míru - Kokos, Levandule s ostružinou a Mandle a květ pomerančovníku a hodí se ke konci létu a začátku podzimu víc než cokoliv jiného.



Pamatuji si ještě ta původní balení, přitom už několik poledních let mají tyhle průhledné lahvičky ve dvou různých velikostech (200 a 400 ml). Já mám ty menší, tj. 200 ml. A ty mohou pěkně mást. Jsou totiž celkem maličké a člověk tak má pocit, že dlouho nevydrží. Omyl. Gely jsou totiž hodně koncentrované (a to mají ještě koncentrovanější verze, což si ani nedovedu představit :)), takže i v malém množství opravdu skvěle umyjí. I pár kapek vytvoří spoustu pěny a svojí intenzivní vůní dokonale provoní koupelnu i tělo. V podstatě vydrží to, co dvakrát tak velké balení a ještě si tu sprchu užijete. K pokožce jsou sprcháče jemné, nevysušují a zanechávají ji hebkou a voňavou. No a pokud se raději koupete, tak si ho jednoduše nalijte do vany a taky si to užijete..



Kokos přišel na řadu jako první, protože se skvěle hodil na sklonku léta. Má perleťově bílou barvu, jemnou texturu a ještě jemnější vůni. Je čistě kokosová, dost věrohodná. Není ani moc sladká ani moc hořká. Přesně někde uprostřed. Hodně mě bavila.




Levandule a ostružina je ideální pro podzimní období. Levanduli miluji, takže tohle je přesně pro mě. V kombinaci s ostružinou jsem si na to musela chvíli zvykat. Ta vůně je totiž opravdu mixnutá půl na půl. Z počátku na vás dýchne bylinná vůně levandule, kterou vzápětí doprovodí sladká vůně ostružin. Je příjemně osvěžující, zároveň ale hřejivá. Rozhodně dávám palec nahoru.




Mandle a květ pomerančovníku byla za mě ze všech tří nejslabší. Tedy ve smyslu, že mě nejméně oslovila, jinak intenzita vůně byla určitě největší. Vůbec nevím, jak vám tuto parfemaci přiblížit, protože pro to nějak nemám slov. Je to rostlinná vůně, trochu až květinová, hodně zvláštní. Tu prostě musíte očichat, nedá se popsat.




Sečteno podtrženo: Tyhle sprcháče ode mě získávají zelenou. Mají moc pěkné a intenzivní vůně a zajistí příjemnou a odpočinkovou sprchu/vanu. Balení je také více než praktické a ceny jsou snesitelné. Běžná cena je 79 Kč za 200 ml (400 ml za 119 Kč), ale YR mívá občas akce, kde se dají sehnat i výhodněji. Koupit se dají buď na e-shopu Yves Rocher tady nebo v jejich obchůdcích.

A co vy a tyto sprcháče? Máte s nimi zkušenosti? Zaujaly vás?

18 komentářů:

  1. sprchovacie gély mám od tejto značky najradčej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou super :) Pamatuji si, že jsem vždycky milovala vůni kávy :)

      Vymazat
  2. Skoro pokaždé když zajdu do obchůdku, tak si právě nějaký jejich sprchový gel odnáším, mám je fakt moc ráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je častěji než pro sebe kupuji jako dárky :D Achjo :)

      Vymazat
  3. Já jejich sprchové gely miluju. Kupují si je stále a i když vůni levandule moc nemusím, v kombinaci s ostružinou je nádherná.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hodně zvláštní, ale fakt super :) Já zas naopak miluji levanduli a nemusím ostružinu, ale spolu jim to prostě "sluší! :D

      Vymazat
  4. Mám jejich sprcháče moc ráda. Hlavně kupuju ty malinové s mátou ať už v peelingu nebo v klasice. Jinak z těchto se mi líbí ta kombinace mandle a pomerančovníku. Taky si to neumím představit, ale zní to zajímavě :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joooo malinový peeling s mátou je naprosto NEJLEPŠÍ! ♥ Možná tu mám ještě jedno jeho balení :D

      Vymazat
  5. Jejich sprchové gely jsou nejlepší co může být :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. U mňa je favorit ten kávový alebo malinový, dokonalosť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kávový je top! Ten jsem měla už kdysi a ta vůně je víc než božská! :)

      Vymazat
  7. Ešte som od YR žiadny nemala, ale veľmi ma to láka, lebo tie vône sú zakaždým proste božské. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně jsou fakt super, třeba káva nebo vanilka.. ♥

      Vymazat
  8. Ten kokosový by si mě rozhodně ihned svojí vůní získal :-) miluji kokos.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky a tohle je moc příjemná vůně! :) Mají ale i spoustu dalších, třeba kávu, vanilku a tak.. :)

      Vymazat
  9. Poslední dobou miluju kokos všude a polevila jsem s levandulí. Takže tady by mě lákal ten kokos určitě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já to mám přesně obráceně :D Ale můžu pořád obojí :) Jo a taky mají super variantu s kávou! ;)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)