neděle 9. prosince 2018

Anti-Shine pudr Kryolan a mýdlo na štětce Barbara Hofmann

Krásný den vám přeji!

Dlužím vám takovou hromadu článků, že ani nevím, čím začít.. Například recenzi na dva kousky z e-shopu Makeup Artist Shop, který spravuje Makeup Institute Prague. K vyzkoušení jsem si vybrala Fixační pudr značky Kryolan, která se zabývá zejména kosmetikou pro vizážisty a profíky a druhý kousek je od Barbara Hofmann, která se zaměřuje na hygienu kosmetických pomůcek, takže tam jsem neváhala a vzala na zkoušku mýdlo na štětce. A jak testování dopadlo?



Mýdlo na štětce - Barbara Hofmann

Tohle je první mýdlo, které jsem na štětce kdy vyzkoušela. Šamponů mám vyzkoušených několik, také sprejů, ubrousků.. ale mýdlo jsem dosud neměla, takže byl čas to napravit. Mýdlo je v plechové dóze, což se jeví jako praktická věc, dobře se s tím manipuluje, mýdlo si můžete do obalu hned po použití (nebo i při něm) do dózy odložit, dá se v ní uchovávat a navíc hezky vypadá. Je bílé barvy, má intenzivní citrusovou vůni, která lehce provoní i štětiny štětců, ale nijak výrazně, aby to obtěžovalo. A hlavně - skvěle vydrhne. Jako vážení, tohle je adept na TOP produkt za tento rok, protože to, co to mýdlo během krátké chvíle dokáže, je naprosto famózní věc. Namočím štětec, namočím mýdlo a štětcem párkrát přes mýdlo přešmrdlám a výsledek? Dokonale čistý štětec. Rychle a naprosto bezbolestně bez nějakého časově a fyzicky náročného drhnutí. Štětce od pudrových produktů pouští ihned (viz foto, kde jsem je měla vyčištěné během dvou minut oba!). A nejvíc překvapení se konalo, když mýdlo zvládlo vyčistit i štětec, který jsem již považovala za odepsaný - stipple brush, který byl od make-upu tak zaprasený, že už to ničím nešlo dolů. Mastnota se v něm držela, zkoušela jsem všelicos a nic, až tenhle zázrak najednou udělal z ošklivého umaštěného štětce krasavce. Fakt pecka. Skvěle odmastí, mýdlová voda se dostane hluboko do štětin, takže odstraní nečistoty z celého štětce a vůbec neubývá! Používala jsem ho už několikrát a vypadá pořád jako nové, takže spolu budeme asi ještě dlouho. Za mě pecka a doporučuji všema deseti! Cena je 280 Kč, pokud se nepletu, což mi nepřijde za tak funkčního pomocníka, který navíc dlouho vydrží, nic tragického.







Matující pudr Kryolan

A teď mrkneme ještě na ten matující pudřík. Fixační a matující pudry, to je něco, bez čeho já vesměs nefunguji. Mám mastnější pleť a bez pořádného pudru se do hodiny lesknu jak psí kulky, ať použiju jakýkoliv make-up, takže pro mě vážně must-have. Proto jsem si říkala, že nějaký nový, velký a profi se rozhodně neztratí. Tenhle Kryolan je opravdu obří, protože v sobě ukrývá 30 g pudru! To se nezdá být možná moc, když to takhle slyšíte, ale když to balení vidíte, tak je to opravdu mega (pro porovnání, můj nejoblíbenější fixační od Dermacolu má objem 13,5 g a to ho spotřebovávám dobře rok :D). Jinak je balení pěkné, praktické a jednoduché. V krabičce je modro-stříbrný kelímek a pod víčkem pak taková ta klasická mřížka, přes kterou si sypete obsah dle potřeby. Ta je ještě přelepená záslepkou, aby se vám nesypal zbytečně při pohybu. Mřížka je vcelku velká, takže to chce i tak sypat velmi opatrně, stačí ho totiž nepatrné množství. Pokud je množství jen trochu větší jak nepatrné, tak umí udělat pěkně ošklivý bílý povlak. Takže fakt šetřit. V malém množství ale udělá fajn službu - krásně pleť zmatní na dlouhé hodiny, podrží a zafixuje make-up a pleť nejen vypadá, ale navíc i je nádherně jemná. Prostě funguje jak má. Tedy stejně jako kupa dalších, ale tady vážně hraje pro, že je to mega obr balení za vcelku přijatelnou cenu 476 Kč.









Sečteno podtrženo: Výběr se mi povedl. Jednoznačně pro jsem za mýdlo na štětce! Něco tak skvělého jsem opravdu ještě neviděla a pravděpodobně, bude-li možnost, vrátím se k němu (e-shop je nyní nějak omezen na provozu). Pudr je také fajn, funguje jak má a pro má díky velkému balení, které vydrží věčnost. Takže jo, tohle ano.

Znáte značky Kryolan a Barbara Hofmann? Zkoušel jste někdo?

*PR produkty zaslané zastoupením Make-up Institute Prague.

8 komentářů:

  1. Já myji štětce většinou normálně tekutým mýdlem nebo šamponem a zvládají to zatím v pohodě :-D Mýdlo ale vypadá podle recenze výborně.
    Pudr mě nezaujal, moc se poslední dobou nepudruji a když už jo, používám spíš tuhé zabarvené pudry, vyhovují mi víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doteď taky používala šampony a mýdla a spokojená jsem tak nějak taky byla, ale po tomhle mýdle bych prostě nebyla :D To je fakt jiná liga.. čisté téměř ihned a fakt i měkké, jemné štětiny.. fakt pecka!

      Vymazat
  2. Velmi mě zaujalo mýdlo na štětce. Používám obyč mýdlo a šampon jenže ač mýdlo odstraní špínu dobře, tak rozhodně se nedostane do hloubky. Vyzkoušené mám i různé spreje a ty bych na čištění vůbec nedoporučila, protože nevyčistí tak dobře. Ani jednu ze značek neznám ale kouknu se na stránky protože mě docela zajímá jaký sortiment nabízí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spreje mám také, to je spíš jen na takové rychlo-očištění, asi bych řekla "první pomoc".. Za to tohle mýdlo, to je prostě fakt pecka, která se o ty štětce parádně postará.

      Vymazat
  3. Tyhle značky nepoznám, ale líbí se mi to mýdlo. Taky jedno doma mám, ale od Essence a s ním jsem taky velmi spokojená. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Od Essence? :-O To ani nevím, že mají mýdlo taky.. :) Budu muset omrknout a vyzkoušet i nějaká další.

    OdpovědětVymazat
  5. Já žádné mýdlo či jiný spešl produkt na mytí štětců nemám, ale určitě nad jeho koupí uvažuji. Nyní na mytí štětců si vystačím s obyčejným mýdlem, sprchovým gelem nebo šampon, co nepoužívám.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dřív také používala klasicky obyč mýdlo a sprcháče, ale přijde mi, že to těm štětcům úplně neprospívalo.. nebyly tak krásně jemné a špína se z nich dolovala hůř než šampony a mýdly k tomu určenými. Na mou duši, na psí uši! :D :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)