pondělí 13. srpna 2018

Černá řada MicellAIR - Nivea

Krásný den vám přeji!

Je mi jasné, že tuhle černou řadu MicellAIR od Nivei už jste na sociálních sítích viděli mnohokrát. Nivea rozjela obří kampaň, kde ji blogerky doporučují horem dolem.. Ale už v soutěži vás řada zaujala, tak vás ani já o své dojmy neochudím a přidám svoji trošku do mlýna v podobě recenze. Vyzkoušela jsem všechny tři dostupné produkty - dvojfázový odličovač očí, micelární vodu i čistící micelární ubrousky.



Co se mi u řady líbí jsou černé obaly. Jen nevím proč, z počátku jsem si naivně myslela, že i obsah je černý :D Což by bylo logicky děsně nepraktický, protože pak těžko poznáte, zda máte pleť vyčištěnou či nikoliv, ale mému oku by to lahodilo. O tom žádná.. Líbí se mi, že odličovač očí je potažmo zmenšenina balení micelární vody. Mají to hezky sladěné. Všechno v plastu, děsně neeko, ale praktické a nerozbitné.

Expertní odličovač očí

Oficiální popis: Unikátní složení s MicellAir komplexem a extraktem z černého čaje odlíčí rychle a bez mastného filmu. Bez tření a drhnutí.



Jak jsem říkala, balení je u celé řady v černé barvě. Dávkovací otvor je celkem úzký, takže ho nevylijete zbytečně moc a dá se to lehce korigovat. Odličovač je dvojsložkový, takže před použitím je třeba protřepat. Složky se spojují ihned, ale velmi rychle se i odpojují, takže není čas ztrácet čas. Obvykle bývá jednou ze dvou složek olej, u kterého člověk tak nějak očekává mastnotu. Někdo to rád, jiný to zase nemusí. Já nemám ráda mlhu před očima, ale jinak mi mastnější složka nevadí, protože alespoň hezky vyživuje oční okolí a tolik to nedrhne. Tenhle odličovač však v sobě má asi nějaký ten suchý olej či co, protože nejen, že nedělá mlhu, ale navíc oční okolí ani nemastí. Právě že to spíš chvílemi až trochu drhne. Zase ale nemůžu říci, že by se tím úroveň kvality odlíčení rapidně snižovala, protože odličuje poměrně slušně. Netvrdila bych tedy tak zapáleně, že stáhne vše jedním tahem. To zas neblázněte. Řasenku musíte trochu šmrdlat, natož voděodolnou. Není to ale žádná tragédie, že byste si div nevyškrábli oko. Stačí pár tahů a většinou i jeden tampónek. Fajn je i bezparfémové složení, které alespoň nebude oči dráždit. 

No takže nemůžu říct, že by to byla nějaká tragédie, rozhodně se jedná o použitelný a funkční odličovač, který člověk aby v drogérii pohledal.. Ale zase si z něho ani nesedám na zadek a určitě se po spotřebování budu vracet ke své stálici. Seženete v drogériích, cena cca 100 Kč za 125 ml.




Expertní micelární voda

Oficiální popis: Bez tření, bez parfému a bez mastného filmu. Díky unikátnímu složení s MicellAIR komplexem a výtažky z černého čaje si tahle micelárka poradí i s dlouhotrvajícím make-upem a řasenkou. Není třeba použít sílu, tlačit, dřít. Stačí pár tahů a několik vteřin a líčení je fuč. Pro krásnou a perfektně očištěnou pleť.



Opět stejné balení, jen větší a matnější obal. I micelárka mate obalem, obsah je čirý. Stejně tak je bez parfemace, takže citlivé nosíky nebudou trpět. Dobře se nalévá, nevylíváte ji moc ani málo. A pak už jen zbývá prozradit, že pleť čistí velmi dobře. Stáhne make-up i nečistoty. Použít se dá i na oční make-up, ale tam už to není taková hitparáda. Zejména řasenku šmrdlá a celkově okolo očí drhne, takže pro mě stejně jako jiné micelárky není favoritem k odstranění šminek z očí. Zase ale v očích neštípe, nepálí a není nepříjemná, takže kdyby byla nouze, přežiji jenom s ní. To samé na obličeji, žádné neplechy jsem se s ní nedočkala dokonce ani nelepí. Pleť nevysušuje, naopak ji zanechává hydratovanou. Za mě tedy spokojenost a vyhovuje mi stejně jako jejich klasická micelární voda (pro citlivou pleť). Jen tedy celkem rychle ubývá, sakriš. Seženete také v drogériích, cena je cca 200 Kč za 400 ml.



Expertní odličovací micelární ubrousky

Oficiální popis: Aby byla vaše pleť dokonale čistá, krásná a zdravá.. Sáhněte po pomocnících, co jemně, ale důkladně odstraní voděodolný make-up i řasenku. Složení s MicellAIR komplexem a výtažky z černého čaje nezanechá mastný film a pleť tak může volně dýchat. Patřičné péče se navíc dostane jak očnímu okolí, tak řasám. Pro rychle, šetrné a zároveň perfektní odlíčení. Neobsahuje parabeny. Pro všechny typy pleti.



Do třetice všeho černého tu jsou micelární ubrousky. Upřímně, ubrousky nemusím a už vůbec ne ty od Nivei. Ovšem na tyhle černé jsem slyšela dosti chvály, navíc je léto, kdy se podobná sranda neztratí, takže jsem neváhala a ujala se jich. Čekala jsem černý obsah. No tak ani tady se mi to nesplnilo a ubrousky jsou bílé jako sníh :D V balíčku jich najdete dvacet. Mají vcelku intenzivní, ale příjemně nasládlou parfemaci. Jsou dostatečně napuštěné - nejsou ani suché, ale ani přebytečně mokré. Nemohu jim upřít, že vážně dobře odličují. Sundají a vyčistí jak pleť, tak i oční make-up. I když k očím je pouštím s velkým sebezapřením, protože po odlíčení v nich cítím mírné pnutí. Nic tragického a zažila jsem i mnohem horší, ale trochu nepříjemné to je. Naštěstí na pleti se žádná negativa nedostavují, žádné štípání, pálení či cokoliv jiného. Hlavně ani nelepí, což je taky super, takže je používám ráda. Abych pravdu řekla, tak jsem z ubrousků nadšená. Po předchozích zkušenostech, kdy mě většina ubrousků štípala, pálila a byla nepříjemná a to nejen v očích, je tohle opravdu fajn. 20 ks seženete za 99 Kč.


Takže souhrn: Vesměs povedená řada výrobků. Překvapením pro mě byly ubrousky, které já obvykle od Nivei nemůžu ani vidět. Micelárka je stejně dobrá jako klasická verze, takže to není žádné překvapení, ale jsem ráda, že kvalita zůstala nedotčena. Jako nejslabší článek z toho pro mě vychází odličovač očí. Také to není žádný propadák, který by se nedal použít, ale nadchl mě ze všeho nejméně. Prostě mám své oblíbené, ke kterým se budu vracet raději.

A co vy a černá řada? Měli jste? Zaujala vás?

*PR produkty zaslané zastoupením Nivea

8 komentářů:

  1. Mám ten odličovač, jen jsem ho ještě nestihla vyzkoušet. A přikoupit si chci i micelárku. Líbí se mi ty obaly, ale současně jsem ráda, že ten obsah černý není:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, já jsem taky ráda, ono by to fakt bylo nepraktický.. :D ale zas by to bylo vzrůšo! :-O :D

      Vymazat
  2. Ráda bych vyzkoušela ubrousky či vodu na obličej :) K odličování očí zůstávám věrná dvoufázovému odličovači od Yves Rocher, který je bezvadný :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se budu taky určo vracet k YR, který mám nejradši :) Ale micelárka je super a té se znovu bránit nebudu a ubrousky, ač obvykle nepoužívám, mi teda taky celkem ubývají! :D

      Vymazat
  3. Jsem ráda, že micelární voda zůstává tak dobrá jako klasická řada. :) A taky jsem si myslela, že to bude mít černou barvu :D
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono jedině dobře, že nemá, ale byla by to docela sranda mít najednou všechno černý.. :D

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Za mě tahle i klasická "bílá" super, jedny z těch lepších v drogériích.. :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)