neděle 10. března 2024

VLOG 1 | Povídání, nákupy, balíčky, recept,..

Ahojky!

Dnes vás zvu k oficiálně prvnímu vlogu! Je čas zase zkusit něco nového a posunout se dál, takže přináším pár záběrů z posledních dvou týdnů.. Kdo má rád kosmetiku, nemusí se bát, té je tam spousta! Najdete tam moje poslední nákupy, balíčky i jejich rozbalovačky.. Ale také tu najdete pár minut povídání o všem možném a jeden rychlý recept na dobrou a zdravou večeři.. :) Tak doufám, že se vám bude vlog líbit ♥


Dejte mi vědět, jak vás takové video bavilo a zda pokračovat či ne.. Já musím říci, že mě natáčení bavilo víc, než jsem čekala.. Ale vážně nedokážu odhadnout, zda to má nějaký užitek i pro vás, či ne.. :D

2 komentáře:

  1. Za mě to mělo velký užitek, třeba ta brokolicová roláda vypadá víc než dobře, jak chytnu brokolici v akci (ano, jsem jak důchodce a vyhledávám slevy, ale nevidím na tom nic špatného, hlavně při dnešní drahotě), tak ji taky vyzkouším:-) Určitě toč vlogy dál:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, budu se snažit! ♥ Jinak ta roláda je fakt dobrá, u nás ji zdlábnou všichni, včetně Pantáty, který jinak zelenině a brokolici obzvlášť moc nedá :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)