neděle 25. února 2024

Shein Haul: Oblečení, doplňky, kosmetika..

Krásnou neděli!

Vítám vás u nového videa, tentokrát haulu z mého oblíbeného Sheinu. Stále na něm (bohužel) ujíždím a i když se vážně snažím držet zkrátka, ne vždycky to vyjde.. Jsem prostě jen slabá žena a mám slabost pro blbosti, zejména hadry :D Takže dnes video plné oblečení, něco ještě ze zimních výprodejů, ale převážně už věci na jaro. A ještě více s podivem je, že tu uvidíte spoustu barevných kousků! :-O Snažím se šatník trochu oživit a dát na chvíli k ledu černou, tak snad se mi to bude dařit a nebudu vypadat jako blázen :D





Tak co vy a Shein? Nakupujete tam nebo se tomu vyhýbáte? Co jste tam naposledy ulovili vy? A jak jste na tom s barvami v šatníku vy? Nosíte barevné oblečení? Jakou barvu upřednostňujete a jakou byste na sebe naopak nikdy neoblékli?

2 komentáře:

  1. Ale Ty jsi kecka, vždyť vypadáš skvěle a máš dobrou postavu, ta sebekritika vážně není na místě:-) A většina kousků moc hezká, sluší Ti:-) Já na Shein pořád nakupuji, ale už ne tolik jako dřív, kdy sotva mi došel domů jeden balík, už byl na cestě druhý a tak:-D Já jsem na barvy hodně, dřív jsem se jim vyhýbala, protože jsem se v nich necítila a pak jsem se v nich našla. Ale spíš než křiklavé, preferuji ty pastelovější a jemnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se do barev nyní taky zbláznila a to se právě odráží na nákupech na Shein :D I když teď už jsem víc jak měsíc nic nekoupila! :-O :D Ale tento týden bude zase haulíček :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)