středa 20. prosince 2023

Vánoční líčení: Hodně lesku, hodně třpytu.

Krásný předvánoční čas!

Tak jsem tak přemýšlela, co by byl ideální poslední předvánoční článek.. A pak mi došlo, že na kosmetickém blogu to prostě musí vyhrát kosmetika.. :) A jelikož letos vše řeším s předstihem a mám již naplánovaný i svůj vánoční make-up ke stromečku, stejně jako produkty, které k němu použiji, rozhodla jsem se ho zkusit nanečisto a pro vás to zdokumentovat. 


Klasikou jsou pro mne zlaté oční stíny a červená rtěnka. Bez toho by to snad nebyly Vánoce. Červená k nim prostě a jednoduše patří, stejně jako zlatá :) Zlaté oční stíny pak v sobě ukrývá moje nová paletka Forever Flawless Nude Silk, takže mám aspoň parádní příležitost ji pořádně vyzkoušet.






Takto to není vesměs nic moc speciálního, většinou se každý rok líčím hodně podobně, jen s nějakou obměnou. Ale letos se tedy plánuji ještě více vyřádit, aby se to vážně blyštilo na všechny strany! Prvně budu dávat hodně hodně hodně rozjasňovače. A ještě navíc k tomu využiji aktuální mega trend, který letí díky rtěnkám od Dioru Forever Liquid Sequin, zejména odstínu 999 :) Mnozí už jistě zaznamenali tyto tekuté rtěnky obsahující třpytky.. No a jelikož tuto rtěnku nemám a zatím ani žádnou jí podobnou, vystačím si se třpytkami na oči (já použila třpytky z paletky Forever Flawless Allure), které prostě a jednoduše nanesu štětečkem na rty. Není třeba se bát, třpytky drží dobře, takže já už se fakt těším, až to pořádně prubnu a hodím se ke stromečku trochu více do pucu.



Tady přikládám ještě použité produkty:

Pleť: Make-up Foundation Drops - Makeup Revolution, pudr Marshmallow - Rival♥Me, Under Eyer Brightener - Catrice, The Multi-Tasker korektor - Rimmel, bronzer Hoola - Benefit, tekutá tvářenka, odstín Love Cake - Sheglam, rozjasňovač X-mas Wishes Candy Kisses (stará limitka) - Essence

Obočí: gel na obočí Mark. - Avon, fixační gel Fix It - Essence

Oči: paletka Forever Flawless Nude Silk - Makeup Revolution, fix Renaissance Flick - Makeup Revolution, řasenka Glam&Doll - Catrice

Rty: Tekutá rtěnka Winter Time, odstín 01 - Gabriella Salvete, třpytky z paletky Forever Flawless Allure - Makeup Revolution



Přeji Vám krásné předvánoční i vánoční dny bez shonu a nervů! A dejte mi určitě vědět:

Jak se vám líbí trend třpytivých červených rtů? Máte někdo ikonickou rtěnku od Dioru? Nebo nějakou její alternativu?

4 komentáře:

  1. Líčení jako vždy krásné 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Ta rtěnka je krásná, ale na mě by to už byl hrozný odvaz, já jedu v těch svých decentních odstínech a tohle by na mě bylo moc:-) Ale červená k Vánocům patří a ta třpytivá obzvlášť, moc Ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! ♥ No já se musím přiznat, že jsem ji nakonec dávala až po večeři, protože jsem uznala, že to je prostě a jednoduše dosti nepraktické k řízku a salátu :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)