neděle 14. ledna 2024

Kosmetický HAUL | IV/2023 | Dárky, nákupy, PR balíčky

Krásnou neděli!

Vítám vás u nového videa, které jsem avizovala už minule. Musíme se spolu podívat na kosmetické nákupy a novinky, kterých tedy bylo za poslední měsíce opravdu požehnaně. Jako ono toho není málo nikdy, co si budeme povídat, že.. Ale dneska je tu nálož obrovská a to jsem ještě určitě nenašla vše, co by tu být mělo.. Znáte takové ty nárazové nákupy "tady tohle, támhle toto".. to jsou věci, co už se ani nedají dohledat :D Každopádně ty nejdůležitější nákupy, PR a testovací balíčky a také vánoční dárky tu mám, tak pojďme na to!


Takže z videa je jasné, že se můžete těšit na ohromnou nálož recenzí a článků, kde vám postupně budu všechny ty novinky servírovat. V nejbližších dnech tu budou určitě nějaké věci do koupele, následované paletkami, protože jak jsem ukazovala, vášeň se znovu rozhořela.. :D No určitě toho bude dost a dost, o co se postupem času budu chtít podělit ;)

A teď mě zajímá: Jakou kosmetiku jste si v poslední době pořídili vy? Jakou kosmetiku jste našli pod stromečkem? A co z toho zmiňovaného máte vyzkoušeno? 

4 komentáře:

  1. A kde je článkové shrnutí pro lidi jako já, kteří raději čtou a mrknou na fotky? :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se omlouvám, ale v tomto případě už nejsem schopná dát dohromady písemné shrnutí :D Už tak je náročné tu haldu kosmetiky vůbec nějak shrnout :D

      Vymazat
  2. Čichám, čichám první závan jara, Klárka je v růžovém a moc jí to sluší:) Hrozně jsi mě pobavila s tou story jak jsi přišla k nové náloži FF paletek a musím teda říct, že na pohled jsou krásné, ty by si rozhodně zasloužily recenze:) Sbírka je sbírka, když už se něco sbírá, tak ať je to komplet, to úplně chápu, já tohle měla kdysi s Baby lipsama od Maybelline, moje duše neměla klid, dokud jsem je neměla toho času všechny:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě recenze budou :) Přesně tak, duše nemá pokoj, dokud nejsou všechny, takže vůbec nevím, co teď budu dělat :D :D A mockrát děkuji! ♥ Máš pravdu, že už se jara nemůžu dočkat :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)