neděle 3. prosince 2023

Haul: Pepco, Action, Sinsay, Shein, PR balíčky

Ahoj!

Tak vás vítám u dalšího nákupního videa. Že jste další nečekali? Já také ne, ale znáte mě a víte, že já občas nakupuji tuze ráda :D Takže dneska jeden neplánovaný haul, tentokrát sestavený trochu jinak. Nebude tu jen moje oblečení, ale také dětské hadříky či vánoční dekorace, vychytávky do domácnosti i kosmetika v podobě dvou PR balíčků.. Bude to jízda, tak se pohodlně usaďte a užijte si to!




Teď už slavnostně přísahám, že je to poslední letošní, respektive předvánoční haul! :D Další už se bude týkat maximálně tak dárků.. Když už jsem u těch dárků, tak připomínám ještě slevový kód SKODULKA15 na Silikonové polštářky AVO IQ Skin. Po zadání kódu na jejich e-shopu máte 15% slevu.

A teď mě fakt zajímá, zda je tu nějaký blázen jako já, který vleze do Pepca či Actionu a odchází s plnýma taškama a prázdným účtem..? Doufám, že mě v tom nenecháte! :D

4 komentáře:

  1. Hned na toi jdu mrknout. Blázen nejsem, umím se ovládnout-----ale přišlo to až věkem :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám u sebe trochu pocit, že se to s věkem akorát tak zhoršuje.. :D A ještě víc mi v tom asi přidává fakt, že jsem zahnízdila a vím, že se nikam nebudu stěhovat = nemám tolik potřebu pak třídit a vyřazovat :D

      Vymazat
  2. Já mám Pepco a aby toho nebylo málo, tak i dm, Kik a Rossmann cestou z práce, jdu tam na čumendu, že jen prohlídnu co mají, co je nového a u pokladny nevěřícně koukám, kdo to za mě do toho košíku naházel:-D Action naštěstí nikde v dosahu nemám, mít i ten, tak to už by ze mě asi byl úplný žebrák:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu :D U nás je právě Pepco, Rossmann a Action hned u sebe, takže proto vždy prezentuji vše od nich najednou.. to je vždy prostě hromadný nájezd na peněženku :D Naštěstí to mám bokem a nechodím kolem tak často, být to někde cestou do práce, tak jsem úplně v kelu.. :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)