neděle 19. listopadu 2023

Rty: péče o ně, líčení, oblíbené a neoblíbené produkty

Krásný den!

Co takhle dneska trochu delší povídání? Napadlo mě udělat sérii několika videí na určité kosmetické téma, kde bychom se spolu podívali podrobněji na určitou kategorii produktů a popovídali si trochu více do hloubky.. A tak se spolu dnes vrhneme na první z nich, řekla bych že asi jedno z nejrozsáhlejších a to jsou rty. Pobavíme se o péči o ně i jejich líčení. Z každé kategorie kosmetiky na rty jsem vybrala ty nejoblíbenější i nejméně oblíbené produkty a povíme si, jak to u mne vypadá.. 


Povídání bylo celkem náročné a obsáhlé, takže si myslím, že je zbytečné tu všechno ještě přepisovat, proto tentokrát dlouhé texty vynechám. Jen doplním, že na většinu z toho zde najdete určitě samostatné recenze a to dokonce i na ty nejstarší kousky z mé sbírky jako jsou zmiňované matné rtěnky NYX Lingerie, Meet Matt(e) Hughes od The Balm nebo Lip Stain Sephora.. :)

A teď už mě zajímá, jak se vám video líbilo a zda pokračovat v sérii dalšími kategoriemi (v hlavě nosím oční stíny a celkově líčení očí, obočí, pleti..)? A jaké jsou vaše nejoblíbenější balzámy/lesky/klasické či tekuté rtěnky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)