neděle 15. října 2023

Video: Jak skladuji kosmetiku?

Ahojky,

vítám vás u nového videa! Dnes jsem si pro vás připravila zase něco speciálního. Tohle tady ještě nebylo a nebo možná jo, ale tak deset let zpátky v začátcích natáčení, takže to bylo úplně jinde a v úplně jiných rozměrech :D Dnešní video o tom, jak skladuji kosmetiku, vám dovolí nahlédnout pod pokličku mojí kosmetické sbírky :) Tak pokud vás zajímá, kolik toho mám a kde, co a jak skladuji, tak se pohodlně usaďte a pojďte se mnou! 


Co víc k tomu dodávat. Ještě to chce doladit, protože šuplíkovou komodu nemám tak dlouho a zatím jsem se nedostala k tomu, vymyslet to nějak důmyslněji, ale chystám se to časem vylepšit, takže kdyby vás napadlo, jak lépe srovnat třeba ten šuplík s bronzery/rozjasňovači/tvářenkami, aby to nezabíralo víc místa (kterého samozřejmě není nazbyt :D), dejte vědět.

A teď mi řekněte: Jak a kde si ukládáte kosmetiku vy? Máte v tom systém či nikoliv?

2 komentáře:

  1. Mě na tohle organizování hodně pomáhají různé organizéry, třeba ze Shein, nebo pak košíčky, ty často nakupuji v Pepcu. Ale jinak si myslím, že každý z nás se nejlépe vyzná právě v tom svém chaosu a o to jde:-) A obdivuji ten pořádek, kdyby jsi viděla jen mou desku toaletního stolku, je tam naprostý svinčík:-D Až to přesáhne únosnou mez, tak to vždy uklidím a porovnám, ale to vydrží tak do druhého dne max:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako takhle.. já taky nemám věčně takhle čistou desku stolku.. :D ale je fakt, že si denně vše po sobě uklízím :D Ona mne trochu nutí situace, protože mám koutek v obýváku a to mi nedovolí mít tam svinčík, co by na to řekly návštěvy, že jo :D Ale ještě to musím trochu lépe uspořádat právě pomocí nějakých organizérů.. jenže vždy když někam jdu, tak na to buď zapomenu nebo se mi to nelíbí a nebo.. a to nejčastěji.. je to na moje množství malé :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)