středa 27. září 2023

Yves Rocher: Vlasová regenerační péče a novinky Pure Detox

Ahojky,

zase už je to nějaká chvíle, co jsme se spolu naposledy věnovali vlasové péči, takže tu pro vás mám dnes trochu obsáhlejší recenzi, kde se podíváme na zoubek novinkám, ale i stálicím značky Yves Rocher, kterou jak víte, já vážně můžu. Podíváme se spolu na řadu Reparation (regenerační), které jsem se celé roky vyhýbala, protože to přeci není nic pro mne.. Jenže čím víc jsem přemýšlela o svých vlasech, došla jsem k závěru, že jedno ideální období pro ni mám a to právě  teď - sklonek léta-podzimu, kdy sice mám vlasy od kořínků stále mastné, ale konečky a délky jsou od sluníčka značně poškozené, vyšisované a sušší než po zbytek roku. Stále však ještě vlasy nemají tendenci padat, takže nemusím nasazovat pomocníky pro růst a padání, ale můžu se plně věnovat jejich regeneraci. Vhodnější čas prostě pro tuto řadu u mne nebude. A jelikož se mi vlasy od kořínků mastí rychleji, doplnila jsem to rovnou novým duem z řady Pure Detox. Tohle zní jako ideální sestava, takže se jdeme podívat na to, jak obstála v mém testování :)



Regenerační řada obsahuje čtyři produkty - šampon, kondicionér, masku a sérum proti lámavosti vlasů. Jelikož na masky mne neužije, tu jsem poslala dál a nechala si trio šampon, kondicionér a sérum a myslím si, že pro moje vlasy je to naprosto perfektní a dostačující péče. Celá řada obsahuje jojobový olej, který obnovuje a vyživuje vlasové vlákno a pomáhá k lesku a pružnosti vlasů. Celá řada má jemnou, takovou olejovo-oříškovou vůni, která jemně provoní i vlasy, ale přesto to není nic výrazného.




Regenerační šampon je prvním krokem této rutiny. Má jemnou parfemaci, ve vlasech bohatě napění a stačí ho vážně troška. Jde snadno a rychle vypláchnout a vlasy už jen po něm samotném, jsou k nakousnutí. Jsou čisté, nadýchané, jdou poměrně dobře rozčesat i bez kondicionéru a dostaví se už po něm krásný lesk. Navíc z dlouhodobějšího hlediska je vážně znát důkladnější péče, kterou další kousky z této řady ještě podpoří.. Vlasy nezatěžuje a nemastí se výrazně rychleji, jak jsem původně měla obavy. Takže za mě šampon i samotný super. Najdete ho tady, cena je 229 Kč / 300 ml.







Ještě větším překvapením pro mne však byl Regenerační kondicionér. Obecně tyto klasické oplachovací kondicionéry moc nepoužívám a nevyhledávám, jelikož mi spousta z nich vlasy zatěžuje a mastí a já jsem tak nucena mýt vlasy mnohem častěji. A co teprve ty obavy z vyživujícího a regeneračního kondicionéru.. Ovšem tady s tímto kouskem budu muset svoje stanovisko lehce přehodnotit. Kondicionér je krémovější než-li šampon, snadno jej vmasírujete do délek a po minutce můžete opláchnout. Vypláchnout jde bez problémů a ty vlasy potom..! To je fakt nádhera! Krásně lesklé a pěkné na pohled, jemné a hebké na dotek. Takový lesk jsem dlouho nezažila a jako bonus vlasy nijak nezatěžuje a já tak stále udržuji své pravidelné tempo v mytí (každé čtyři dny). Že jdou lépe rozčesat a vůbec, ale vůbec se necuchají, to je třešnička na dortu. Oceňuji i menší balení oproti šamponu, protože aspoň mi tu nebude strašit o mnoho déle. Ten kondicionér mě fakt baví, najdete ho zde, 200 ml za 229 Kč.







Posilující sérum proti lámavosti vlasů je pak pomocníkem na roztřepené konečky a lámající se vlasy plus jako ochrana proti tepelným úpravám. Já sice moc často vlasy tepelně neupravuji, ale dávám ho pravidelně po mytí do délek a hlavně konečků, abych předešla jejich třepení. V poslední době jsem si navíc všimla, že už by to potřebovalo zastřihnout, takže se to pokusím oddálit, jak jen to bude možné (jestli totiž něco nesnáším, tak stříhání a úpravu vlasů, což si pozorní jistě už všimli :D). Každopádně zpátky k séru. Balení má tentokrát pumpičku, dávám cca pět zmáčknutí při každém použití. Má gelovo-krémovou, vážně lehkou texturu, která se do vlasů snadno vtírá. Krásně a intenzivněji voní a vlasy nijak nezatěžuje. Pro mne je to příjemnější a snesitelnější varianta než-li oleje, které většinou na konečky používám. Já si ho celkem užívám. Když se k tomu ještě přemůžu a vlasy vyfénuji, tak to je teprve nádhera, to vám říkám! Sérum seženete tady, 100 ml za 279 Kč.

Hlavně sleduji, že vlasy jsou po této regenerační řadě vážně naprosto ve formě. Zdravé a pevné po celé jejich délce. Takhle dokonale lesklé a jemné vlasy jsem dlouho, dlouho, dlouho neměla. Jak jsem se ji prve bála a říkala si, že to není nic pro můj typ vlasů, tak jsem nakonec úplně nadšená a myslím si, že budu pořizovat na příští léto znovu. 






Ale abych úplně nezapomněla ani na mastnější kořínky a pokožku hlavy, doplňuji regenerační řadu těmito dvěma kousky z řady Pure Detox. V této řadě najdete opět kompletní péči od šamponů, kondicionérů až po masky a dokonce už i suchý šampon. Po většinu roku je to pro mne ideální volba :)  Tak teď jsem si dávala aspoň Detoxikační masku a peeeling 2v1 a když to bylo třeba tak také Čistící suchý šampon.




Oficiální popis: Detoxikační řada s organickými řasami z Bretaně pro dokonalou čistotu vlasů. Zabraňte poškozování vlasů v důsledku vlivů životního prostředí. Detoxikační maska a peeling 2v1 jemně čistí a odstraňuje mrtvé buňky z pokožky hlavy. Eliminuje nečistoty a redukuje tvorbu séba. Vlasy jsou svěží od kořínků a nemastí se tak rychle. Používá se před mytím šamponem. 

O Detoxikační masce 2v1 už jsem se zmiňovala v posledních (Ne)Oblíbencích, takže ji tu nevidíte poprvé. Když jsem zjistila, že tato maska nahradila můj nejmilovanější peeling na vlasy, byla jsem značně rozezlená. Ale dala jsem tomu šanci a ono světe div se, je to velmi fajn a vcelku obstojná náhrada, i když stále trvám na tom, že původního detoxikačního (krystalkového) peelingu je škoda! :D 

Maska má jílový základ (kaolin hned na druhém místě), takže je to takové "bahýnko" a v něm sem tam drobnější zrníčka. Jako peeling by to u mne samo o sobě určitě neobstálo, na to jsou zrnka velmi jemná a v podstatě tu plní jen doplňující funkci. Takové to "aby se neřeklo". ALE díky kaolinu se z masky stává velmi funkční a účinná maska, která zvládne vcelku snadno odmastit a vyčistit vlasovou pokožku sama o sobě, takže ta doplňující funkce zrníček je v tomto případě dostačující. Dohromady je to vlastně celkem geniální produkt, který šetrně a během pár minut dokáže zbavit nečistot a pokožku hlavy vyčistit, aniž byste si ji podráždili. Vlastně je to fajn a možná i lepší než hlavu drhnout opadávajícím peelingem, si tak nějak říkám :D Vlasy jsou po použití (a následném umytí) fakt nadýchané a fresh, mastí se o něco pomaleji, takže každé druhé mytí si ji na pár minut dávám. Co na to říct, tohle mě baví a já příště nebudu tak skeptická a uražená, až mi zase nějaký oblíbený produkt zruší a nahradí ho jiným. Masku najdete k zakoupení tady, za 279 Kč / 200 ml.







Suché šampony u mne nejsou nic neobvyklého, i když musím říci, že jejich funkcí využívám stále méně a méně a nepotřebuji je už tak často. Dítko vyrostlo a já už si můžu dopřát častěji ten luxus umýt si hlavu v klidu :D Každopádně jsou dny, kdy to stále nevychází, takže pak tu mám Čistící suchý šampon, kterým oddaluji mytí o další den. Neměla jsem žádná očekávání, protože pro mne jsou prostě Batiste šampony nenahraditelné, ale... tento jim docela slušně šlape na paty, aby bylo jasno. Šampon má velmi jemnou, svěží parfemaci (celá řada Pure Detox ji má stejnou, takže pokud znáte, pak víte :)), která vlasy lehce provoní, ale není nijak vtíravá. Šampon vás rozhodně při aplikaci nedusí a pokud jej správně nanášíte z větší vzdálenosti (ideál těch 30 cm), tak se vyhnete jakýmkoliv bílým povlakům. Vhodné je pak vlasy ještě rozčísnout, v ideálním případě v rychlosti vyfénovat, aby byly zase nadýchané. Mastnoty se zbavíte a další den tak rozhodně můžete fungovat bez umytí :) Za mě velmi fajn pomocník pro případy nouze a jsem velmi mile překvapená. Nevýhoda snad jen jeho vyšší cena - 249 Kč za 150 ml, ale zase nutno podotknout, že vydrží celkem dlouho a na jedno použití ho dávám rozhodně méně než třeba právě Batiste..  





Sečteno podtrženo: Fakt jsem v nejmenším nevěřila, že tady budu pět ódy zrovna na regenerační řadu, u které jsem vždy měla pocit, že jde úplně mimo mě, ale ona se tak parádně osvědčila, že moje vlasy neskutečně děkují Yves Rocheru za tak fajn péči, která vlasy dá snadno a rychle do pucu a zároveň je nezatíží :) Ještě větší šok pak nastává u Masky s peelingem 2v1, ke které jsem byla velmi skeptická. Za prvé - na masky já vůbec nejsem, za druhé, nahradila můj milovaný peeling. A ono ejhle. Miluju ji skoro stejně jako ten peeling a už se na ně přestávám i zlobit :D A příjemným překvapením byla i novinka v podobě sucháče, který odmastí a udrží vaši hřívu další den fresh. Až je to trapné, jak jsem si se vším sedla, co? Ale vážně mohu s čistým srdcem doporučit. 

Co vy a vlasovka Yves Rocher? Máte vyzkoušenou? Jaké produkty a jaká řada se vám nejvíce osvědčila?

*barterová spolupráce s Yves Rocher

6 komentářů:

  1. Yves rocher značku mám rada stále pribúdajú samé skvelé novinky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas, je to u nich pořád něco nového :)

      Vymazat
  2. Ahoj Klárko, od Yves Rocher mám ráda z této řady masku a pak šampon a kondicionér z řady na barvené vlasy s malinovým octem. Jedna z nejlepších vlasovek, co jsem za poslední dva roky zkoušela. Určitě se po nich až to doma trochu proberu, mrknu. Zaujaly mě i nové sprcháče ten mořský a pak oves pohanka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám moc ráda klasický malinový ocet, to je vždy lesk jako blesk, ale mrknu potom i po šamponu a kondicionér, díky za tip :) A na sprcháče jsem taky koukala, vypadají dobře, že?

      Vymazat
  3. To docela koukám, z mé zkušenosti měla doposud vlasovka od téhle značky dost různorodou kvalitu a vesměs mi až na pár vyjímek jako třeba malinový ocet až tak moc neseděla, samozřejmě mě těší, že se takhle předvedli a až tam budu mít cestu, určitě něco z toho přihodím do košíku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím souhlasit, dříve mne jejich vlasovka také moc nebrala (kromě právě malinového octu, peelingu a tuhého šamponu :D), ale tohle opravdu příjemně překvapilo! Teď jsem vlasy ještě barvila, takže regenerační péče jim svědčí.. No a teď tu čeká řada pro vypadávání vlasů, tak jsem napjatá jak kšandy, jaká bude :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)