neděle 24. září 2023

Video: Moje rutina v péči o pleť

Ahojte!

Tak jsem si tak nedávno říkala, že už se tu scházíme slušnou řádku let a stále ještě jsem, aspoň co si pamatuji, nesepsala ani nenatočila video, které by se týkalo mé pečující rutiny. Takže, když se mne nedávno kamarádka ptala, co a jak používám, vnuklo mi to nápad, že bych mohla natočit video, kde bych se o tom konečně rozpovídala.. A tak vzniklo dnešní povídání.. 



Ještě jednou upozorňuji, že se jedná o MOJI pečující rutinu, což znamená, že to vyhovuje MNĚ a milion dalších lidí to může mít jinak. Každý máme jinou pleť, sedí nám jiné typy produktů a je na nás, abychom své pleti dopřávali to nejlepší dle vlastního vědomí a svědomí :) Věřím, že odpovídající péčí se nám pleť odvděčí.

A teď se ptám, jak o svoji pleť pečujete vy? Jaké typy produktů používáte a máme nějaké kroky společné nebo se naopak někde lišíme? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)