neděle 27. srpna 2023

Haul: Oblečení a doplňky | Shein, Sinsay

Krásnou neděli, vážení!

Mám tu nové video a hádáte správně, že jakmile se objeví haul, bude to plné nákupů ze Shein. Tentokrát nejen oblečení, ale i doplňky a nějaké vychytávky, které jsem brouzdáním v aplikaci potkala. A aby to nebylo takové jednotvárné a jenom Shein, přihodila jsem i pár věcí ze Sinsay a jeden dárek (svíčku) od mamky. No a protože jsem plánovala přidat i knížky, ale sešlo se jich tolik, že to dá na samostatné video, příští týden se můžete těšit na haul knižní :) Tím doufám ty nákupy na chvíli zase končí :D I když.. znáte mě, že jo.




Ve videu již najdete prostřihy a fotky, kde můžete vidět oblečení zblízka a na postavě, takže to už sem znovu přidávat nebudu, stejně tak najdete pod videem v popisku videa ID položek a odkazy, kdybyste náhodou chtěli něco přihodit do košíku. Ale úplně jsem zapomněla ve videu zmínit dvoje sandálky, které jsem si na Sheinu kupovala, takže takový bonus pro vás :D Kupovala jsem dvoje, jedny vyšly na necelých 200 Kč. Co se týče zpracování, tak jsou super. Sedí mi i velikost stélky, ale oboje mají volnější pásky/gumu, takže pozor na to. Příště budu vybírat boty s páskami, které je možné utáhnout a povolit dle potřeby. 


A ještě jeden bonus jen pro vás a ve videu to nezazní. Znáte českou značku Vuch? Tak nyní u nich najdete parádní letní výprodeje na spoustu krásných kabelek, peněženek, batůžků, brýlí, bižuterie a dalších věcí.. Je tam toho spousta! Já bych chtěla všechno! :D Ale nakonec jsem si vybrala jednu krásnou velkou kabelu, což je moje must-have. Jmenuje se Talulla a kromě toho, že je fakt prostorná a se zipem, je navíc 2v1. Uvnitř máte ještě jednu menší kabelku, která se dá nosit samostatně a nebo připnout dovnitř velké kabely jako organizér. Do konce srpna v akci s 35% slevou. Samozřejmostí je také krásné balení produktů, které pro vás ve Vuchi připraví vždy s láskou. Letní výprodeje trvají do konce srpna a já vám jako bonus přináším kód SKODULKA10, díky kterému máte navíc 10% slevu na celý nákup, včetně výprodeje! Nyní navíc máte dopravu zdarma, takže ideální čas pořídit si novou výbavu! :)


Tak doufám, že do dalšího haulu si dáme pár týdnů voraz, i když.. Podzim se blíží a budu muset taky nějakou podzimní garderobu pořídit, že ano.. :D 

Co vás zaujalo a co jste si v poslední době koupili vy? 

*Barterová spolupráce s Vuch.cz

2 komentáře:

  1. Popravdě, boty bylo to jediné, co mě zatím na Shein zklamalo, objednala jsem si dvoje, jedny jsem měla zničené prakticky hned první den, co jsem je měla na noze a druhé mě tou kvalitou taky moc nepřesvědčily, ale třeba jsem jen měla štěstí na zmetky. Na Vuch se určitě kouknu, sháním nějaký hezký batůžek a zatím mi žádný nepadl do oka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, já přemýšlela, že objednám boty i nějaké na podzim.. ale docela se bojím :D Tak zkusím asi jen jedny a uvidíme :D Já už jsem se stejně na podzim připravila na Zalandu Lounge :D A co batůžek, zalíbil se nějaký? :) Vuch má fakt nádherné kousky, já bych jim vykoupila půlku obchodu :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)