středa 12. července 2023

Maskování: Nivea, Frudia, Lebelage, Farmstay Real

Ahooooj!

Co takhle ukázat si pár tipů na pleťové masky, které vám pomohou osvěžit a hlavně hydratovat pleť v těchto teplých a slunečných dnech? Ani v těch nejteplejších dnech nezapomínejte na svoji pleť a pořádně hydratujte! Vlivem tepla a UV záření dochází k vysoušení pokožky a jejímu stárnutí, takže dodatečná hydratace v podobě masky je více než na místě. Dnes tedy pár kousků, které by vám v tom mohly pomoci..


Hydra Skin Effect - Nivea

Velmi příjemné překvapení! Maska je neuvěřitelně příjemná. Plátýnko je měkké, dobře se pleti přizpůsobí, mokré je akorát, aby se dobře přichytlo, ale nic neodkapává. Sérum má jemnou svěží parfemaci, po sundání masky je ho valná většina vstřebaná. Pleť je neskutečně nabombená a fresh, ale zároveň není ulepená ani umaštěná. Mám z masky jen příjemné dojmy. Určitě bych se jí nebránila znovu!







Rose Touch - Nivea 

A stejným překvapením pro mne byla verze Rose Touch. Ta mi byla ještě příjemnější. Plátýnko opět super, sedělo na pleti snad ještě lépe (nebo možná jsem si s tím jen víc vyhrála a lépe ji srovnala.. kdo ví :D). I tady velmi příjemné sérum, které osvěží, pleť dokonale nabombí a zároveň po sundání plátýnka nelepí ani nezaplácne. Výsledkem je hydratace navíc, kterou pleť rozhodně ocení. Jemná vůně, ač trochu umělá, je také fajn. Masky Nivea jsou příjemným překvapením a myslím, že se nevidíme naposled. 





Real Lychee Essence Mask - FarmStay Real

Dalším parádním osvěžujícím kouskem byla maska Real Lychee, kterou jsem kupovala asi za dvacku na Hebe. Jemné, pružné plátýnko se velmi dobře narovnalo a přizpůsobilo pleti. Nasáklé bylo poměrně dost, takže sem tam něco odkáplo, ale zase maska osvěžila a hydratovala parádně. Po sundání je pleť nacucaná a lepení se tady sice dostavilo, ale jen nepatrně a po pár minutách to úplně odeznělo. Posloužila slušně. 





Pomegranate Solution Mask Pack - Lebelage

Opět dobře sedící plátýnko, nacucané tak akorát, aby sérum nikde nestékalo, ale dobře drželo na obličeji. V tomto případě jemná, osvěžující vůně, lehce i připomínající granátové jablko a jako bonus opravdu chladící efekt. Celých dvacet minut plátýnko příjemně chladilo (a ještě když jsem ho měla pár minut před tím v lednici ;)), což se v těch třiceti stupních náramně hodilo. Po sundání bylo plátýnko vesměs suché, za to pleť krásně jemná a hydratovaná. Obešlo se to bez lepení, což jsem vážně uvítala. Za mě skvělá maska. 






Jako bonus přidávám ještě dvě zajímavosti:

Peelingový polštářek se zelenými hrozny - Frudia

Toto je něco mezi peelingem a maskou, protože polštářkem máte pleť masírovat a zároveň je napuštěný sérem. Polštářek má velmi jemné drážky, takže masírujete velmi zlehka, klidně tak poslouží i citlivější pleti. Po chvíli masáží máte pleť přejet už jen druhou stranou, která je hladká a dostat tak do pleti více séra, které se také celkem pěkně vstřebá a pleť hydratuje. Jako maska to úplně není, ale je to zase něco jiného a zlé to rozhodně nebylo. Jako taková SOS pomoc pro rychlou hydrataci to zafungovalo :)






Maska na oči - Steam

A na závěr jedna pecka z Actionu! Už jsem vám tuto masku ukazovala, takže pro některé to nejspíš není novinka, ale opakování je matka moudrosti, takže.. až do Actionu zavítáte, tuto masku neváhejte za tu dvacku do košíku přihodit.. Je to žůžo! Zatímco všechny výše zmíněné a spousty dalších masek osvěžují a chladí, tahle má opačný účinek - zahřívá.. ale je to strááášně příjemné. Střídám je s chladícími polštářky a dávám ji spíše večer, kdy si užívám relaxu. Hodím na oči (drží pomocí gumičky za uši) lehnu a.. spím :D A za pět minutek se vám maska na očích ohřeje, což zajistí, že povolí napětí v očním okolí a tak nějak to hezky uleví a pomůže zase jiným způsobem než chladivé polštářky :) Baví mě to! Za dvacku seženete v balení dva kusy, takže není o čem.





Tak pro tentokrát zase stačí, ale nebojte, masky pro vás budu zkoušet dál, takže brzy bude nějaké pokračování :) 

Máte s některou ze zmíněných zkušenosti? Jaká maska vás v poslední době zaujala? 

4 komentáře:

  1. Měla jsem tu masku Hydra Skin Effect od Nivei a ta byla skvělá, dokonce mě zaujala natolik, že jsem si pořídila nejen další, ale i pleťové krémy z téhle řady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš, že já na ně taky koukala? :D Ale s mými zásobami krémů by na ně došlo tak za tři roky, tak mi to přišlo škoda, jinak bych je doma měla taky :D

      Vymazat
  2. Ahoj, měla jsem obě dvě od Nivea a seděla mi jen ta Rose Touch, po Hydra efect mě trochu štípala pleť. Já teď testuju masky z Primarku a zatím bída s nouzí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajej,tak to mně seděly obě, ale je dost dobře možné, že v ní bylo něco navíc, co nemuselo sednout. Masky z Primarku jsem měla kdysi a za mě taky bída, už jsem tam teď ani žádné nebrala :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)