neděle 9. července 2023

Haul: První objednávka ze Shein

Ahoj!

Vítám vás u nového videa! Tentokrát si dáme pauzu od kosmetiky a ukážu vám svůj první nákup na Shein. Fakt dlouho, dlouho, dlouho jsem odolávala nákupům z ciziny a obzvlášť podobného typu obchodu, ale nakonec jsem neodolala.. Jsem přeci jen slabá žena :D Nechala jsem se nalákat na krásné šaty, které jsem viděla u svých kamarádek a jelikož můj šatník je dost nuda a moc jsem jich tam neměla, stáhla jsem si aplikaci.. a.. to byla chyba! :D 



Netrvalo dlouho a balík byl na cestě.. Kromě šatů i nějaké další věci, které jsem vzala na zkoušku. Trochu jsem se bála ohledně velikostí, materiálů, dopravy.. ale vše dopadlo skvěle. Doručení trvalo včetně víkendu deset dní. Vše přišlo zabalené v sáčcích, které dál využiji a pominu-li, že to bylo pomačkané a chtělo to nutně vyprat, tak spokojenost. Oblečení mi až na výjimky krásně sedí. Většinu jsem brala intuitivně ve své velikosti a dobře jsem udělala. Všechno unosím i včetně těch větších legín. Materiály jsou tedy ve většině případů umělé (polyester), ale v různých podobách, které jsou na těle příjemné. Já jsem vzhledem k cenám moc spokojená. Jelikož jde o kousky, které jsou sezónní a vím, že je nebudu nosit denně, jsem ráda, že jsem za ně nemusela vysolit majlant a přesto parádně poslouží.. No jsem si jistá, že jsem tam nenakupovala naposledy, ale budu se snažit kupovat fakt jen to, co bude potřeba a žádné plýtvání a utrácení! :D

No a abyste viděli, jak vše vypadá reálně, níže můžete omrknout fotky na postavě. Do videa se mi to vložit nepodařilo, ale tady je přikládám, ať víte. Tak snad to přežijete a moc se neleknete :D 







Co vy a nákupy on-line? Nakupovali jste už někdy na Shein? A zaujalo vás něco z mého výběru?

8 komentářů:

  1. Pekné kúsky ale nemám rada takéto tipy obchodov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, já tomu také úplně neholduji a fakt dlouho jsem se snažila odolat! :D

      Vymazat
  2. Všechny kousky nádherné, hlavně ty kytičkové šaty z druhé fotky vypadají suprově:-) Na Shein nejde neutrácet, aspoň ne v mém případě:-) Pro mě největší zlo bylo stáhnout si jejich appku:-D Dlouho jsem tam oblečení nechtěla kupovat, protože známe to, na fotce na modelce to vypadá hezky, ale skutečnost na mě je pak mnohdy taky jiná, ale teď už se vezu. Začala jsem tam se spodním prádlem, no, pak už jsem se rozjela i na další kousky oblečení, včetně plavek a teď už mám na cestě i první dvoje rifle..prostě závislost. Výběr neskutečný a ceny přijatelné. A já pak, kam se ty peníze pořád tak kutálí:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako tohle je fakt šílené zlo a ta appka je fakt za trest! Dává o sobě až moc často vědět a já tam pak furt lezu :D Už mám samozřejmě na cestě další objednávku :D a v košíku už mi zas kupa věcí visí.. to je neskutečný, fakt neskutečný!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jako mrkni, mají tam docela pěkný a tyhle obyč černý jsou fakt pecka!

      Vymazat
  4. Ahoj Klárko, já začínala takovým tím prádlem, co má člověk jen na chvíli. Běžně nosím bavlnu, takže bych nějaké krajkové polyesterové sexy prádélko mimo ložnici nevynesla. Pak jsem si tam kupovala taštičky do letadla, misky pro kočku a zrovna dneska jsem udělala asi největší objednávku nějakých pásků, řetízků a dvou crossbody kabelek, tak jsem na to zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabčo! No tak to máme stejné nápady :D Já mám na cestě už také druhou objednávku a v ní právě jak prádélko, tak šmuky, doplňky a takové ty věci, co už dlouho chci, ale je mi za to líto obvykle utrácet :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)