neděle 25. června 2023

Nejen letní nutnost: peelingy Stani Chef's

Ahoj, přátelé!

Dnes se spolu podíváme již podruhé na skvělé tělové peelingy značky Stani Chef's. Je to víc jak půl roku, co jsem objevila tento zázrak díky e-shopu  Litlolo a od té doby se mi jejich sbírka značně rozrostla.. Musela jsem si dokoupit několik dalších variant, které mi nedaly spát. A protože v létě jsou peelingy nutností pro krásně zářivou pokožku, je nejideálnější chvíle se na ně spolu (znovu) podívat.


První vyzkoušený peeling této značky, o kterém najdete podrobnější informace tady, byl Malinový keks a ten u mne vyvolal úplnou lavinu emocí. Najednou jsem měla pocit, že musím vyzkoušet všechny a potřebovala jsem dokoupit další :D Nakonec jsem se prozatím spokojila s dalšími třemi nejlákavějšími vůněmi - Chocolate Cookies, Strawberry Mousse a Vanilla Ice Cream, ale jsem si jistá, že tím nekončím, protože i další vůně jako např. Icy Mojito, Coconut Milk nebo Melon Milk Shake fakt chcete!!! A krásnými vůněmi to teprve začíná..




Peelingy jsou totiž naprosto úžasné i svými vlastnostmi. V plastovém kelímku se šroubovacím víčkem najdete na první pohled celkem tvrdý a suchý peeling, ale ve sprše je to jinak. Hrubostí je střední až vyšší, ale vše se mění hned po sebemenším kontaktu s vodou. Peelingy se totiž velmi snadno a rychle rozpouští, takže stačí, když jej nanášíte na navlhčenou pokožku a hned mění svoji texturu - začínají trochu pěnit a postupně se rozpouštět, pokožka se tak krásně a snadno vydrhne a zároveň zůstává jemná, hebká a bez podráždění. Nehrozí po opláchnutí žádný nepořádek, ještě než je ze sebe spláchnete, jsou rozpuštěné. A i když obsahují sezamový a mandlový olej, nejsou vyloženě mastné, zároveň však nějaká ta péče na pokožce znatelná je. Jedinou snad nevýhodou může být, že jde o peelingy z mořské soli, takže pozor na podrážděnou a citlivou pokožku, např. na otevřené ranky či čerstvě oholenou pokožku, může trochu štípat. Já s tím teda měla problém jednou jedinkrát právě po holení, ale zase to nebylo nic drastického. Prostě tohle jsou za mě naprosto ideální peelingy pro příjemnou a snadnou exfoliaci a očistu pokožky.. Já je miluji a každé použití si neskutečně užívám!

Aktuálně mi dělá nejčastěji společnost tento jahodový poklad - Strawberry Mousse. Kdy jindy si užívat vůni jahod než teď? Dokonalá, osvěžující, ovocná vůně, která neskutečně připomíná jahodové žvýkačky!







Na ty nejteplejší dny si škudlím peeling Vanilla Ice Cream, protože kdy jindy si dopřát ochlazení se zmrzkou? A užiju si ji aniž bych přibrala jediné deko! :D Vůně je krásně jemná, čistá a věrohodná, že máte vážně pocit, že se potíráte smetanovou vanilkovou zmrzkou :)







Na chladnější období mi tu pak čeká Chocolate Cookies. Opět mlsání bez výčitek :D Tohle je fakt krásně čistá vůně čokoládých sušenek. Já bych to normálně nejradši sežrala!! Cítíte tam jak čokoládu, tak to těsto.. Báječné!







Jak jsem říkala, na první pohled to vypadá na suché peelingy.. Ale stačí přidat kapku vody a ta konzistence se úplně mění a stává se velmi pohodlnou k použití i pro citlivější jedince..




Sečteno podtrženo: Tohle chcete! Tohle musíte vyzkoušet! Za mě se jedná rozhodně o jedny z nejlepších peelingů, co jsem kdy měla. Pokud nemáte rádi umaštěné peelingy nebo takové, po kterých zůstává v koupelně nepořádek, tak tyhle jsou ty pravé. Dobře vydrhnou, ale snesou je i citlivky a jako třešnička na dortu dokonale voní! Vybírat můžete z ohromného množství vůní na Litlolo.cz. Množství je 250 ml, běžná cena 185 Kč, ale já si čekala na slevu a vyšly ani ne na 150 Kč :)

Znáte značku Stani Chef's? Máte někdo tyhle boží peelingy vyzkoušené? 


4 komentáře:

  1. Ahoj Klárko, značku znám díky tobě a chystám se jejich produkty vyzkoušet, jen jsem se ještě nedostala k tomu je objednat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabčo! Peeling určitě do košíku přihoď, protože to je pecka! Jsou docela podobné těm od Organic Shop, ale řekla bych, že ještě o chlup lepší :) :D

      Vymazat
  2. Ahoj, vůbec neznám, ale zase něco, co jsem asi neměla vidět, protože jen si představím ty vůně a mám pocit, že žít bez toho, aniž bych je vyzkoušela všechny, nebo aspoň valnou většinu je skoro nemožné:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, chápu.. mám to s nimi úplně stejně :D Jsou fakt povedené a každé jedno mytí s nimi si neskutečně užívám! :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)