středa 21. června 2023

Jak jsem si začala pořizovat sportovní oblečení..

Zdravím vás, přátelé!

Dneska zase trochu z jiného soudku, neboť je to tu nejen kosmetický koutek, ale takový můj lifestyle deník, kde se většinou dělím o současné dění nebo nějaké zajímavé zážitky, poznatky, zkušenosti a ta dnešní k tomu bezesporu patří.


Mnozí jste se mnou dlouhé roky, takže jistě víte, že nejsem úplně sportovní nadšenec. Tedy ne že bych byla úplný ignorant, bývaly doby, kdy jsem pohybu docela dala, ale to se střídalo s obdobími lenosti a jiné zájmy (taky blog, že jo!), starosti, povinnosti měly přednost a tak dále.. Občas výmluvy, co si budem, ale určitě za to může i fakt, že málokdy jsem se pro pohyb nadchla tak jako nyní.. Až na pár výjimek mi nadšení nevydrželo tak dlouho a co už je úplně neskutečné.. teď vám, normálně, v mých 33 letech přišel ten čas, kdy si k tomu vybírám a naprosto si užívám sportovní oblečení.. :D Mám pocit, že jsem se snad zbláznila!

Začalo to všechno asi změnou životosprávy na začátku letošního roku. Když jsem si opět musela přenastavit stravovací návyky (avšak nijak zásadně, aby bylo jasno), přišla po pár týdnech sama od sebe chuť se více hýbat. Nenutila jsem se do toho, prostě jsem najednou měla pocit, že musím vyrazit ven a jít si užít deset kilásků rychlé chůze.. a tak dále. A pak manžela napadlo, že pro mne budou dobrým dárkem legíny, takže jsem dostala svoje první Lelosi.. a pak už to jelo. Najednou jsem zatoužila i po sportovních botách, protože nic takového jsem doma (samozřejmě :D) neměla a také tričku, tílku, mikině.. Heleďte, stává se z toho slušná závislost. A tak když přišla možnost vybrat si něco na D-sport.cz, vážně jsem poprvé v životě jásala nad tím, že budu mít v šatníku/botníku něco sportovního.. 


Na D-sport.cz najdete spoustu sportovního oblečení a vybavení, od bot přes legíny po doplňky všech možných značek a velikostí za příjemné ceny. A ačkoliv jsem se docela bála objednávat boty bez vyzkoušení, vyhrály to u mne nakonec běžecké tenisky Skechers, které mi přišly na mojí rychlou chůzi (případně běh) naprosto ideální. Jsou síťované, neskutečně lehoučké a vložka uvnitř je z chladící paměťové pěny, což je dělá neuvěřitelně pohodlné! Fakt mě baví, sedí mi skvěle a nohy jsou jak v pokojíčku. A když už jsem byla v tom vybírání, vzala jsem rovnou i sportovní tílko Nike, které využívá technologie Dri-FIT s dvěma typy vláken. Vůbec nechápu, proč jsem něco tak pohodlného neměla ve svém šatníku už dávno, život je hned veselejší!


No a pak není divu, že jsem tomu propadla :) Na cestě už mám další legíny, tříčtvrťáky i krátké šortky a určitě nekončím, úplně mne to pohltilo a já si teď bez sportovního oblečení a samozřejmě také pohybu, nedovedu své dny představit.. Tak mi dejte určitě vědět:

Jak to máte vy se sportovním oblečením? Jaké jsou vaše oblíbené kousky a značky?

*barterová spolupráce s D-sport.cz

9 komentářů:

  1. Nesportuju 🙈 Fakt to nesnáším, žádné endorfiny jsem nikdy nepocítila 🤣 Ale sportovnější oblečení už jsem také koupila, sem tam na nějaký výlet se hodí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, já jsem si taky říkala, že i kdyby sport nevydržel, tak výlety jsou ve sportovním pohodlnější :) Ale doufám, že aspoň to chození mi vydrží :D

      Vymazat
  2. Já prakticky veškeré oblečení a to i to sportovní kupuji buď v sekáčích (ale to už moc ne, už jich u nás není tolik, co bývalo a značně podražily), tak místo toho občas na Vinted a nebo na Shein, krásný kousky za fajn cenu, jediná nevýhoda je tedy to čekání, než to přijde. E-shop tedy neznám, ale určitě okouknu co hezkého nabízejí, sportovního oblečení/bot není nikdy dost.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano.. Shein jsem před pár dny objevila také, takže... :D :D Jsem zvědavá, co dorazí :D Každopádně boty beru určitě dál od klasických sportovních značek, tam úplně těm levným nevěřím, že udělají pro nohu to, co ty dražší :) A musím říci, že se sekáči to je u nás podobné :( Nebyla jsem v žádném ani nepamatuji..

      Vymazat
  3. Ahoj, ten přístup ke sportu úplně chápu, taky mixuju kavárenské povalečství a pohyb (lehce jóga, lehce kolo, ...), nehubnu, ale člověka to "nabije". Obyčejnější věci si kupuji v Lidlu (legíny, funkční trika), lepší třeba na Zalandu lounge (tenisky Skechers, značkové mikiny). Tak sportu zdar !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to pak všechno takové vyváženější a veselejší, když si člověk dopřeje obojího :) Jinak Zalando Lounge jsem si teď stáhla taky, takže se obávám, že se také nechám zlákat a vidíš, Lidl mě nenapadl a to přitom jsou jejich sportovní věci taky super! Tak díky za tip a hezké dny! :)

      Vymazat
  4. Športové oblečenie som začala nakupovať, keď som začala s behaním (už je to cez 10 rokov), pretože v teplákoch sa mi behalo úplne zle. Najradšej mám Lidl a Decathlon, pretože majú prijateľné ceny. Bežecké tenisky vlastním od 15tich rokov, kedy som začala veľa chodiť pešo. Potom som dostala psa, takže pohodlné tenisky na dlhé prechádzky boli nevyhnutnosť. Dlhé roky som nedala dopustiť na Nike, ale kvalitou išli strašne dole. Posledné roky kupujem Asics. Ale keďže ročne nabehám cez 500 km a nachodím tisíce km, tak mi už nevydržia ani rok. Navyše, vždy keď sa dá, chodím na turistiku, a tam nosím rovnaké oblečenie, ale s turistickými topánkami. A to som do vysokej školy bola nepriateľ športu a chôdzu som začala milovať až na strednej škole :D

    Držím palce, aby ti nadšenie pre šport vydržalo celý zvyšok života :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, na starý kolena se třeba rozjedu, díky za podporu! :D Jinak já taky nemůžu říct, že bych toho nachodila úplně málo (výhoda neřízení :D), ale vždycky jsem si vystačila s klasickýma čínama (tenisky typu Convers) :D Ale jako teď už bylo fakt na čase pořídit nějaké pořádné, nejen kvůli běhání, ale i na ty delší procházky.. a i výlety s mrňousem se to bude hodit, je to pohodlnější :) Jinak o Nike botách to neslyším poprvé, což je škoda :(

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)