neděle 30. dubna 2023

Spotřebováno za duben 2023

Ahoj!

Měsíc s měsícem se sešel a já tradičně nestíhám, ale Spotřebováno za duben tu pro vás mám! Prvně jsem si myslela, že je to spotřeba za dva měsíce, ale při sepisování článku jsem byla vyvedena z omylu :D Sice mi to přišlo nějak málo obalů, ale naivně jsem si myslela, že jsem měla třeba klidnější období.. No bohužel, takže dnes slušná spotřebička za duben.


Celkem dvacet kousků. Jako takhle, je to asi můj standard a nevybočuje to z průměru.. Něco z toho jsou jednorázové kousky a od každého něco.. tělovka, pleťovka, vlasovka i deko. Prostě klasika, takže jdeme na to!




Tělový peeling Raspberry & Sugar - Organic Shop - velmi příjemný peeling, který krásně voní (jako žvýkačky), dobře vydrhne, ale nepodráždí a nesedře z vás kůži a po kontaktu s vodou se rychle rozpouští. Není extra vyživující (neobsahuje oleje), ale pokožku krásně zjemní. Baví mě! Hodnocení: 5/5.

Šumivá bomba do koupele Máslové jahodové srdíčko - Schminka - další hezká vůně (zase jahodová žvýkačka! :D), rychle se rozpustí a skvěle zvláční až lehce vyživí pokožku. Obsahuje bambucké máslo a mandlový olej, které se o to bohatě postarají. Zároveň to také pěkně umatlá a zamastí vanu, takže jsem pak musela uklízet, ale benefity pro pokožku převládají :D Hodnocení: 4/5.

Sprchový gel Aroma Ritual Černá třešeň - Dermacol - AR nikdy nezklame, jsou to fajn sprcháče, co hezky voní, pokožku umyjí a nevysušují. V drogériích pak seženete spoustu variant, takže si svojí oblíbenou vůni vybere fakt každý. Černá třešeň je fakt věrohodná a příjemná ovocná vůně, kterou  jsem si vychutnávala do poslední kapky. Hodnocení: 4/5.

Sprchový gel Lilac Flower Shower - Dermacol - byl ale ještě lepší! Miluji vůni šeříku, takže v tomhle jsem si lebedila. Měl mléčnou barvu a trochu krémovější texturu než AR, ale jinak funguje podobně. Jen škoda, že už (minimálně v DM) nejsou dostupné. Hodnocení: 5/5.

Sprchový gel Soft Skin - Kneipp - tohle byla teda také pecka! Krásně krémový sprchový gel, který byl jako pohlazení. Nádherná a zároveň jemná vůně mandlového květu. Pokožka je po něm hebká. Moc mě bavil! Hodnocení: 5/5.




Tělový krém Dračí ovoce - Fluff - tohle však nestálo za nic. Krém byl tekutější, rychle se vstřebával a nelepil, ale na druhou stranu jste se nedočkali žádné výrazné hydratace. Vůně také šíleně umělá, navíc mi přijde ve všech krémech strašně podobná a univerzální, jen trochu upravená podle varianty (tady ovocná, u předchozích krémů čokoládová). Hodnocení: 2,5/5.

Máslo na ruce a nohy Rasberry Muffin - Stani Chef's - tohle bylo mnohem lepší! Hutnější krém (máslo bych to úplně nenazývala), který krásně hydratuje, ale zároveň nezanechává ulepenou ani umaštěnou pokožku. A hlavně úplně dokonale (chutně) voní po malinách a to na dlouhou dobu. Hodnocení: 5/5.

Intenzivní mléko na ruce - EOS - za to tento krém nestál za nic. Je určený pro suché a velmi suché ruce, což absolutně nechápu, protože mi přišlo, že nezvládne ani tu základní hydrataci. Použitelný maximálně tak na den pro rychlé přetření, protože aspoň se rychle vstřebává a nezanechává ruce umaštěné. Vůně ale také nic moc a balení neskutečně nepraktické (silný plast, takže se nedal vymáčknout). Hodnocení: 1/5.




Čistící gel na obličej s aktivním uhlím - Beauty Formulas - nebyl špatný. Má řidší gelovou texturu, po kontaktu s vodou pěkně napění. Pleť dobře dočistí a vyčistí, odstraní přebytečný maz i líčení. Následně je pleť dokonale čistá, jemná, bez známky vysoušení či podráždění. Za mě fajn. Hodnocení: 4/5.

Odličovač očního make-upu - Isana - s tímto odličovačem už se nejspíš neuvidím, protože mne nijak nenadchl. Sice nedráždil v očích tolik jako Balea, ale zase o něco hůře a pomaleji odličoval. Favority mám úplně někde jinde. Hodnocení: 3/5.

Pleťový peeling Natural Care - Ziaja - byl povedený kousek. Šetrný mechanický peeling, který pleť vyčistil, ale zároveň nepodráždil, takže jsem ho používala s chutí. Pleť po použití byla krásně čistá a jemná. Zajistil, co měl. Je bez parfemace a vhodný i pro náročnější pleť. Hodnocení: 5/5.




Zpevňující kolagenová maska - Collistar - měla jsem ji už podruhé a je super! Krásně hydratační, pleť po použití jemná, vypnutá. Není umaštěná ani ulepená. Plátýnko skvěle sedí a drží i díky těm černým puntíkům, které mají mimochodem pomáhat k oživení a vyhlazení pleti. Já jsem přes ně párkrát přejela ještě masážním válečkem a to byl příjemný bonus. Za mě super! Hodnocení: 5/5.

Maska na obličej Hydra Skin Effect - Nivea - byla také příjemným překvapením. Plátýnko celkem dobře sedělo, séra akorát, bez ulepení a umaštění. Pleť po použití osvěžená a hydratovaná na pěknou chvíli. Byla povedená. Hodnocení: 4,5/5.

Čistící bublinková maska - Action - miluju ten bublinkový efekt, kdy mi to po celou dobu lechtá obličej :D Dobře vyčistila, pleť po opláchnutí krásně jemná a fresh. Za pár korun z Actionu to vůbec nebylo zlé. Hodnocení: 4/5.

Vyživující gelová maska Glam Oils - Soraya - tohle znovu ne. V gelovém základu jsou drobné zlaté třpytečky, což mi vůbec nedává smysl u masky, která se neoplachuje (co se jako děje s těma třpytkama na ksichtě?!). Navíc pleť zůstává ublemcaná a ulepená. Ne, fujky. Hodnocení: 2/5.

Zahřívací maska na oči Steam - Action - moje první zkušenost s podobnou zahřívací maskou a byla to pecka! Strašně mě to bavilo! Maska vypadá jako spací maska na oči, takže gumičkami přichytíte za uši a chvíli odpočíváte a po pár minutách se začnou dít divy.. postupně se maska ohřívá, takže za pár minut vám "hoří" oči. Ale v rámci snesitelnosti, nebojte. Přišlo mi to příjemné.. takové uklidňující a zároveň nabuzující oční okolí. Já si to užila a pokud se mi podaří ji v Actionu ještě sehnat, beru! Hodnocení: 5/5.



Lak na vlasy Taft - Schwarzkopf - mnohaletá stálice, bez které nefunguji. Tedy teď jsem lak na chvíli vyměnila, ale vím, že se k němu zase časem vrátím. Zalakuje vlasy na jedničku, zároveň neslepuje, parfemace mi taky nevadí. Jsem na něho zvyklá, balení mám vždy tak na půl roku, takže za ty peníze super. Hodnocení: 5/5.

Vlasové sérum - Navlasil - jsem vám ukazovala v posledních oblíbencích. Vlasy mi po něm začaly slušně narůstat, takže mi to teď pořád lítá kolem hlavy. Samotné sérum má lehoučkou texturu, která se díky pipetce snadno aplikuje až k pokožce hlavy. Krásně voní, vlasy neslepuje ani nemastí.. Prostě vážně zajímavý kousek. Hodnocení: 5/5.

Tužka na obočí Microprecise - Essence - další stálice, kupuji opakovaně a vždy mám alespoň jedno balení v záloze. Taková moje nouzovka pro snadno a rychle dokreslené obočí. Odstín sedí, dobře maluje, ale neláme se. Nevýhodou je jen to malé množství a rychlá spotřeba. Dá to tak deset použití a je po ní.. Na druhou stranu je to nejlevnější mikrotužka v drogérce, takže si ji zas a znovu dokupuji. Hodnocení: 4/5.

Řasenka Catchy Eyes Drama - Gosh - velmi povedená řasenka. Lehce zahnutý umělý kartáček si poradí s natočením řas, zároveň hezky prodlouží a dodá řasám na výraznosti a tvaru. Fungovala od prvního dne, žádné čekání až trochu proschne. Zvládla se mnou kolem tří měsíců, což není špatné. Znovu bych se jí určitě nebránila. Hodnocení: 4/5.

Tak a jsme na konci. Doufám, že jste si to užili a já se budu těšit za pár týdnů u pokračování!

Máte s něčím z toho zkušenosti? Zaujalo vás něco? 

5 komentářů:

  1. Tak Eos je pořádná nostalgie, ale také mi nic nedělal :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já zbožňuji šeřík, ať už od Dermacolu nebo Ryoru, to je tak nádherná, opojná vůně. A pak jsem měla krém na ruce EOS, jen v jiné variantě a kromě pěkné vůně byl totálně k ničemu, vyhozené peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky šeřík miluju, už jsem zase vytáhla tělové máslo se šeříkem od Ryoru. Teď je ideální čas ♥ EOS se fakt nepovedl!

      Vymazat
  3. Ahoj Klárko,Organic shop scruby jsem já zkoušela už tak čtyři a všechny byly super a za v pohodě peníz. Černá třešeň mě kdysi nalákala obalem, ale za mě to smrdí jak bolavá noha, stejně tak šeřík. Stani Chef´s mě díky tobě hodně láká :-D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)