středa 1. března 2023

Ziaja: Přírodní řada Natural Care

Ahooooj!

Tak co říkáte, mrkneme zase na nějakou tu pleťovku? Rozhodně si máme o čem povídat, mám tu totiž nedávnou novinku od značky Ziaja a to pár kousků z jejich nové přírodní řady Natural Care



Čím se může pochlubit? Přírodním složením a přírodními ingrediencemi, jednoduchým až lékárenským designem a kompletní péčí od pleťové až po tělovou. Já jsem tedy měla možnost užít si čtyři kousky z té pleťové, takže se dnes spolu mrkneme na zoubek toneru, peelingu, séru na obličej a krk a samozřejmě i (vyživujícímu) krému.




K tonizování a rychlému dočištění pleti je tu Pleťový toner.

Oficiální popis: Zklidňující tonikum vyrobené z přísad pocházejících z přírody. Jeho receptura je založena na mimořádné jemnosti inulinu a tapioky. Obsahuje olivové fytosteroly a mikroelementy mořské vody.

Tonik nebo květinová voda mají v mojí rutině své neodmyslitelné zastoupení a není den, abych jej nepoužila. Ideální produkt k rychlému osvěžení, tonizaci a hydrataci pleti, když ještě nechcete nebo nemůžete na pleť aplikovat krémy a séra nebo můžete použít k jejímu dočištění. Já jej používám pravidelně každé ráno pro prvotní osvěžení a čištění hned po probuzení a večer poté, co vylezu ze sprchy a pleť žádá rychlou vzpruhu a hydrataci, ale ještě není čas krémů. No a tento tonik se skvěle osvědčil. Má velmi jemnou, nasládlou parfemaci, pleť krásně v mžiku oživí, ale zároveň nelepí. Lahvička s rozprašovačem je parádní, rozprach akorát tak velký, aby jedním-dvěma stříknutími osvěžil celý obličej, ale nebyli jste zacákaní od hlavy až k patě. Balení 200 ml je dost velké a vydrží pěknou chvíli. Za mě dobrý a nemám co vytknout.








K důkladnějšímu čištění pleti jednou, max dvakrát do týdne, je tu Čistící pleťový peeling.

Oficiální popis: Rostlinná receptura krémového peelingu je založena na aktivitě fytosterolů, tokoferolů a lipidů a také rostlinných sterolů z řepkového oleje. Obsahuje zklidňující tapioku. Exfoliaci zaručují jemně mleté plecky oliv. 

Peelingy, to je moje. I ty mechanické, dodnes mne to nijak netrápí a ráda jej alespoň jednou týdně pleti dopřeji. Tento peeling určitě nebude pro ty, kteří nemají rádi hrubší textury a mají citlivější pleť. Mleté pecky jsou poměrně hrubé, i přes krémovější základ. Na peeling se musí opravdu zlehka, aby pleť nezůstala začervenalá a podrážděná. Ale, jdu-li na čištění jemně, tak je mi výsledkem jen krásně hebká pleť. Důkladně očištěná a zbavená nečistot, odumřelých buněk, mastnoty. Já jej mám ráda, i když uznávám, že zařadit jej do rutiny jednou týdně bohatě stačí, častěji by to asi ani moje pleť nezvládala.








Po vyčištění dávám Koncentrované sérum na obličej a krk.

Oficiální popis: Unikátní sérum je složené z přísad pocházejících z přírody. Jeho rostlinné složení je založeno na koncentrované koncentraci aktivních protivráskových a regeneračních molekul - rýžových peptidů, organického silanolu a hydroxyprolinu a na aktivitě olivového oleje a řepkových fytosterolů.

Po čištění a osvěžení je čas na důkladnější péči, která začíná sérem. Jednoduché balení, bez parfemace, gelová a lehoučká textura, která se v okamžiku vstřebává, bez ulepení či umaštění pleti. To vypadá nadějně. Jenže.. se vstřebá a dál nic. S krémem sice bez potíží kooperuje, protože ten na něj bez potíží sedá a dohromady dodají pleti hydrataci, jakou žádá, ale nemám pocit, že by po něm byla pleť nějak výjimečná. Prostě jsem jej bez potíží používala, ale po čase čistě automaticky, protože jsem žádné viditelné výsledky nezaznamenala. Pomalu jsem si ani nevšimla, že je po něm.. Samostatně by mi určitě nestačilo, až s krémem mám pocit, že má pleť akorát. Za mě průměr, podpora hydratace ok, ale nic, z čeho bych si prostě sedla na zadek.







A na závěr péče je tu Intenzivně vyživující krém na den a noc.

Oficiální popis: S ohledem na potřeby velmi citlivé a náročné pleti jsme vyvinuli jedinečný krém složený z přírodních složek. Jeho rostlinná receptura je založena na olivové aktivitě fytosterolů, tokoferolů a lipidů a také rostlinných sterolů z řepkového oleje a bambuckého másla. Je to absolutní péče vybraná přírodou. Navíc obsahuje velkou dávku aktivních fytosterolů z granátového jablka zvaných rostlinný lanolin. Je víceúčelový, a proto poskytuje ultrakompletní péči. 

No a po séru přichází na řadu krém. Opět bez parfemace. Tentokrát zajímavá textura, kdy v první chvíli máte pocit, že je hodně vodová, ale následně při roztírání se záhadně mění na mastnější výživný krém, který je třeba pořádně rozetřít a stačí jej vážně malé množství. Na druhou stranu není pleť po důkladném rozetření nijak nepříjemně ulepená ani zatížená. Ale na den mi nevyhovoval, make-up se na něho moc dávat nedal, potom blbě držel a hodně jsem se leskla, takže pro mne ideál jako noční péče. Na den spíše jen pro hodně suchou pleť. Ale suchá pleť může také narazit, protože ta výživa a hydratace je i přes hutnou texturu trochu na štíru. Máte-li mastnější/smíšenou pleť jako já, bude vám to stačit. Za mě je to akorát, ale pro suchou pleť je to stoprocentně málo a to i přes obsah olejů a másel. 








Sečteno podtrženo: Přemýšlím, jak jednoduše své dojmy vysvětlit a shrnout. Za mě to není špatná péče. Tonik a peeling jsou super, nemám jim co vytknout. Krém a sérum spolu taky fungovaly, nemůžu říci, že ne, ale... Prostě to není nic z čeho bych si sedla na zadek a zůstala ohromená. K dostatečné hydrataci a výživě pleti mi to stačilo, ale nezaznamenala jsem žádný efekt, kvůli kterému bych si péči zapamatovala a moje srdce po ní mělo toužit znovu. Dává to smysl? Prostě pleťovka, která neurazí-nenadchne. Nevyvolávala ve mně vůbec žádné emoce a teď se přiznávám, že sepsat tyto řádky mi taky trochu trvalo :D Pokud máte nenáročnou pleť, bude vám to stačit, ale přeci jenom mně už není dvacet, pleť začíná vyšilovat kvůli každé změně počasí, do toho vrásky a tak.. :D No chce to víc. Celou řadu seženete tady a kromě toho seženete i další produkty, například tělový krém, sprchový gel, šampon a kondicionér.. Cena okolo 100 Kč.

Znáte řadu Natural Care? Zaujala vás?

4 komentáře:

  1. Ahoj Klárko, řada mě vůbec nezaujala já ty oleje moc nevyhledávám - všecko mě hnedka ucpe. S toniky ve spreji musím souhlasit ty mám taky ráda, používám je jako podklad k sérům obyčejně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavý je, že tahle řada obsahuje oleje, ale není to nijak zásadně znát :D Ale tonika nesmí chybět, také je to pro mě základ/podklad :)

      Vymazat
  2. O téhle řadě jsem se dozvěděla nedávno a i když nejsem žádný fanda do přírodní kosmetiky, tak bych docela vyzkoušela. Ne proto, že bych čekala kdovíco, ale prostě proto, že Ziaju mám ráda a ráda zkouším nové produkty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, já mám Ziaju taky ráda, takže mne to lákalo, ale mají i lepší kousky! :( Ještě tu na mne čeká pleťový krém z řady Wellness a sérum z ananasové řady, tak jsem zvědavá na ty :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)